איתמר

• מרכז: Queen anne′s

איתמר בירן  (איתמר)

אז קוראים לי איתמר אני בן ...

ליאן מרצל  (ליאנוש)

היייי כולםםם, אני ליאן ...

לירז גיאת  (לירז)

אוקיי אז הלכתי לסאמר סקול ...

אוהד אשכנזי

שלום,אני אוהד אשכנזי, בן 15 ...

שירה כרמלי

טוב אז קוראים לי שירה כרמלי, ...

מיכל משפחה  (מיכל מקוב)

אני מיכל מקוב בת 15 נוסעת ...

אז קוראים לי איתמר אני בן 16וחצי מחיפה ונסעתי למרכז קווין אנס ברידינג.

הגענו בשש בבוקר לשדה התעופה בארץ 4 שעות לפני הטיסה וכמובן שכל הבדיקות עברו ממש מהר ואפילו נשאר זמן בדיוטי הפרי,

אחר כך עלינו לטיסה והיא פשוט עברה ממש מהר והגענו ללונדוןSmileys

ואז נסענו למרכז שפשוט היה מדהים ואווה שהייתה מצוות ויילפר שהיה אחראי לדאוג לנו במרכז הראתה לנו את החדרים שהיו ממש יפים.

אחר כך הלכנו לאכול ארוחת ערב ואז היה טורניר כדורגל שכמובן הפסדנו בו( אין מה לעשות רוסים יותר טובים מישראלים בכדורגל).

למחרת היה לנו מבחן כדי לבדוק לאיזה כיתה אנחנו צריכים ללכת וכמעט כל הישראלים היו ברמה הכי גבוהה.

בכיתה שלנו היינו כמעט כולם ישראלים חוץ מכמה רוסים אבל קיבלנו מורה ממש מוזר שהסריח נורא והיו לו ציפורניים שחורות ומגעילות אבל בכללי היה מצחיק בשיעור כי היו שני ילדים רוסים שצחקו עליו כל השיעור אבל לצערנו הם עזבו אחרי שבוע אחד ואז נהיה ממש משעמם.

איתנו במרכז היו בעיקר רוסים שרובם היו ממש מעצבנים חוץ מסוטלנה היפה אבל היא ישר התאהבה בגל :(  היו גם קבוצת צרפתים וילד אחד ברזילאי.

במשך השבועיים היו לנו שישה טיולים מחוץ למרכז:

הטיול הראשון היה לטירת וינזדור שהיה די משעמם כי זה בסך הכל היה מוזיאון.

הטיול השני היה ללונדון שעשינו בו סיור רגלי וראינו את הביג בן ואז היה זמן לשופינג בקוונט גארדנס שהיו שם גם מופעי רחוב ממש יפים.

הטיול השלישי היה לפארק שעשועים שהיה ממש אדיר! הוא היה ענק והיו בו רכבות ממש מפחידות שאפילו אחת עלתה לגובה 60 מטרים  ואחת שהרטיבה אותך לגמרי במים והיה ממש כיף!

הטיול הרביעי היה לרידינג שזה היה רק שופינג בקניון ממש גדול שם אז כולם קנו שם המון דברים ובזמן הקניות הלכנו לאכול במקום שיש בו סושי ממש טעים.

הטיול החמישי היה ללונדון ששם הצטלמנו במדאם טוסו עם כל הכוכבים ופגשנו קבוצות ישראליות אחרות ואחר כך הלכנו למחזר שמבוסס על שירים של קוין שהיה נחמד למרות שלא הכרתי את רוב השירים.

הטיול השישי והאחרון היה לאוקספורד שעשינו שם סיור וראינו העתק של המקום שצילמו את חדר האוכל של הארי פוטר שהיה די מבאס...

במרכז עצמו היו כל יום פעילויות בצהריים או בבוקר תלוי מתי למדנו רוב הפעילויות היו ממש כיפיות ותמיד היה איזה ספורט שהיה אפשר לבחור לעשות במקום אומנות או ריקוד ואפילו יצא לנו לשחק קריקט שזה חיקוי עלוב של הבריטים לבייסבול וזה ממש משעמם.

היו גם פעילויות ערב שהיו ממש כיפיות בעיקר היה כיף ערב קזינו וערב דיסקו, בקזינו בזכות הכסף שהרווחנו היה אפשר לזכות בפרסים ואפילו זכינו בתיק שנתנו למדריכה המדהימה שלנו נופר.

אבל הפעילות ערב הכי כיפית היה מופע כשרונות שבו כיון אחד שרו שיר מדהים עם קול יפהפיה והיינו אמורים לזכות אבל יפני אחד גנב לנו את הפרס Smileys

היום האחרון היה ממש עצוב כי היינו צריכים להיפרד מכל המדריכים המדהימים שהיו לנו אבל גם התרגשנו לראות את המשפחה שלנו.

הטיסה עברה ממש מהר וכשהגענו לארץ זכינו לראות את מירי המקסים שחיכה לנופר.

לסיכום, זו הייתה חויה ממש מדהימה והייתי ממש שמח לעבור אותה שוב!!!