חן

• מרכז: איסטבורן

חן רון  (חן)

תמיד שואלים אותי איך היה ומה ...

תום יעקבי  (תום)

היי אני תום והייתי בסאמר סקול ...

שיר בכר  (שיר)

היי !   אני שיר, ואני ...

פריאל גריסרו

שלום,   שמי פריאל גריסרו ...

נטע ימין

היי, אני נטע ויצאתי השנה לסאמר ...

שי רדזינסקי

הייי   ...

תמיד שואלים אותי איך היה ומה היה.. תמיד אני לא יודע מאיפה להתחיל ומה לספר כי זאת פשוט חוויה מטורפתת וקרו כל כך הרבה דברים שאני פשוט לא יודע מאיפה להתחיל...

התחלתי בערך חודשיים  לפני הסאמרסקול לחפש את ילדים שטסים איתי ואז גיליתי קבוצה בפייסבוק התחלנו ל\דבר עם כולם בוואטסאפ לקבל רושם ראשוני ולאט לאט להכיר אנשים ..

חודשיים אחרי זה עלינו על הטיסה וכבר במטוס לא נחנו לרגע כל הזמן החלפנו מקומות הכרנו אחד את השני וזאת הייתה באמת טיסה מדהימה ..

וגם אחר כך למרכז הייתה נסיעה של שעתיים וגם בה לא הפסקנו לנוח Smileys

אני לא יודע אפילו מה להגיד על מה שקרה משם והלאה הכל פשוט היה מושללםם !! בהתחלה אולי קצת היה קשה ואנשים התלוננו כי באמת הימים הראשונים היו ימי הסתגלות אך לאחר מכן פשוט היה מטוררףףףף לא נחנו לרגע כל בוקר קמנו ב7 הלכנו לשיעורים ואחרי השיעורים תמיד היה פעילויות ואם לא היה פשוט היינו מתיישבים עם החברים מהארץ או עם כאלה מח"ול ותמיד העברנו את הזמן בצורה הטובה ביותר ...

נקשרתי לאנשים מהסאמרסקול בטירוףףף וגם עכשיו אני עדין שומר על קשר כמעט עם כולםם!! זאת באמת היתה חוויה משמעותית בשבילי ואני מרגיש שהיא גם שינתה אותי לטובה ...

ברגע שקלטנו שזה נגמר וצריך ללכת לשדה תעופה זה היה בלתי נתפס ... זה הרגיש כאילו פשוט באלך להשאר שם תמיד !! כמעט כולם התחילו לבכות כי זה באמת הרגיש כמו בית ופתאום לעזוב את כולם פשוט היה נשמע לא הגיוני.. Smileys

אבל אפילו אחרי הפרידה ראיתי שזה לא באמת פרידה אני שומר על קשר עם כולם נפגש עם מלא מהחברים מהסאמרסקול ואני מקווה שככה יהיה גם בהמשך !!

אני אישית באתי עם 2 חברים טובים וזה גם גיבש בינינו וגרם לנו להרגיש יותר קרובים אז אם אתם רוצים ללכת עם חבר או שנים אני חושב שזה מעולה !! למרות שגם ללכת לבד נראה ממש כיף ..

בקיצור אני ממליץ לכל אחד ואחת ללכת לסאמר סקול זאת אחת החוויות הכי גדולות שעברתי ואני שמח שהלכתי לזה למרות המחיר כי זה פשוט שווה כל רגע !!!