ענבר

ענבר זקן  (ענבר)

איך אפשר לסכם שבועיים כלכך ...

עמית ברנובר  (עמית)

Hello :)   היי כולם קוראים ...

גל כהן  (גל)

קיימברידג' מחזור שני 2013! אוף ...

נוי דאיה  (נוי דאיה)

היי, אני נוי בת 14 ויצאתי ...

גל מרזין

שלום לכול הילדים   אני ...

שני בן צבי  (שני)

ואוו איך אפשר לתאר חוויה כל ...

איך אפשר לסכם שבועיים כלכך מדהימים בסיפור אחד?!

אוקיי.. אז בהתחלה כשפגשתי את כל הישראלים הסתכלתי על כולם ואמרתי לעצמי "איך אני אצליח להתחבר עם כל המוזרים האלה?" ובמזל ראיתי שאני מכירה מישהי וישר נצמדנו אחת לשנייה.

כשנפגשנו בשדה התעופה התחלנו לדבר אחד עם השני וגיליתי שכולם דווקא די בסדר ואפילו נחמדים!! הטיסה לאנגליה עברה בשלום וכשנחתנו באנגליה הגיע מדריך חתיך מהef כדי לקחת אותנו לקמפוס.

הגענו לקמפוס והתחלקנו לחדרים, סידרנו את הדברים שלנו ויצאנו לסיור בקיימברידג'. ביום השני כבר עשו לנו מבחן כדי לחלק אותנו לרמות, סיימנו את המבחן והתחלנו כבר לדבר עם ילדים מחו"ל!!

בערב עשו מסיבה לכבודנו ולכבוד כל שאר החדשים שהגיעו וכמובן ששמואת השיר "מי שמאמין" וכולם גילו כמה שהישראלים אוהבים לרקוד ולעשות שמח Smileys

ביום השלישי כבר התחלנו ללמוד בכיתות וללכת לפעילויות וכבר מצאנו חברים מחו"ל ששווה לשמור איתם על קשר!

ביום הרביעי הלכנו לשוט בנהר בקיימברידג', תפסנו לנו שני תורכים שיחתרו וישבנו לנו בכיף על הסירה, נחנו וראינו נוף מדהים.

ביום חמישי עשו לנו מסיבת מסיכות ובנוסף עשינו סיבה קטנה רק הישראלים כי לאחד מחברי הקבוצה היה יומולדת.

ביום שישי היה לנו די הרבה זמן חופשי אז הלכנו לפרימרק ועישו שם שופינג מטורף!!

בשבת נסענו לסיור בלונדון, ראינו את הביגבן את הלונדון אי, חילופי משמרות ועוד מלא דברים שאפשר לראות רק בלונדון! כמובן שנכנסו גם לM&M WORLD וקנינו מלאאא שוקולדים.

בראשון נסענו לעיירה של שייקספיר, ראינו את הבית שבו הוא נולד ומת ואפילו מדדנו תחפושות מהתקופה שלו! אח"כ הלכנו לטירה ושם שיחקנו בחברות, שיחקנו עם עכברים וראינו הופעה מוזרה של אנשים שמה.

בשני חזרנו לשגרה של לימודים ופעילויות וכבר הרגשנו ממש בבית בקמפוס.. שני היה ט"ו באבSmileys וכמובן שלימדנו את כל הילדים מחו"ל שזה יום האהבה שלנו!!

ביום שלישי נסענו למאדאם טוסו והיה מצחיק בטירוף!! הצטלמנוו עם מלא מפורסמים ועברנו את החלק של האימה בשלום! אח"כ הלכנו לראות מחזמר שהיה מדהים!!
רביעי חמישי ושישי עברו ממש מהר!! וכבר התחלנו להרגיש את הסוף ולהצטלם עם כל החברים מחו"ל..

בשישי בערב כולם כבר בכו כי שבת בבוקר כמעט כל הילדים עזבו...

בשבת בבוקר נפרדנו מכולם (ושוב בכינו) אבל הבטחנו לכל החברים שלנו שנשמור איתם על קשר ומיד אח"כ נסענו ללונה פארק מדהים!!!

עלינו על מתקנים מטורפים, חלק הרוויחו בובות ענקיות של כלבים וככה חזרנו לקמפוס חצי ריק אחרי שכל החברים שלנו עזבו.. כאילו שזה לא מספיק שהיה ריק התחיל פתאום לרדת גשם.. אבל אנחנו החלטנו שאנחנו לא מבזבזים את הלילה האחרון שלנו בלהיות עצובים ויצאנו לגשם ובילינו את הלילה בשטויות עם המקסיקנים בגשם.

בבוקר האחרון שלנו קמנו מוקדם [חלק מהילדים] והלכנו לשתות סטארבקס אחרון.. אח"כ נסענו לאוקספורד ומשם לשדה התעופה..

נחתנו בארץ, פגשנו את המשפחות וחזרנו לארץ... אבל אנחנו עדיין שומרים על קשר!! גם עם ילדים מישראל וגם עם ילדים משאר העולם ואני מקווה שזה יישאר ככה!!

אז בקיצור, זאת הייתה חוויה מדהימה!! אני באמת באמת ממליצה לכל אחד לסוע.. פגשתי ילדים מדהימים גם מישראל וגם משאר העולם, למדתי אנגלית ואפילו קצת שפות אחרות...

היו לי מדריכים מדהימים מהאי אף וגם מדריכות מדהימות מישראל!!

קיימברידג' 2013 - חוויה שאני אזכור לכל החיים :)