דניאל:)

דניאל שאקי  (דניאל:))

היי אני דניאל שאקי בת 14 והייתי ...

עמית ונונו

לפני שלושה שבועות עמדתי בשדה ...

נטע קורן  (neta :))

היי לכם!    אז אני נטע ונרשמתי ...

הדר צרפתי  (הדר)

הייייי (:  אז לפני משהו ...

אביה כפירי  (אביה (:)

שלווום!   אז יומיים אחרי ...

גאיה ארובס  (gaya)

hellllo,  טוב אז אחרי ...

הייSmileys
אני דניאל שאקי בת 14 והייתי במחזור הראשון של ברייטון 2013!!!!!!
אני וחברה שלי נרשמנו ממש בתחילת השנה וככל שהזמן עבר התרגשנו יותר ויותר
קצת פחות מחודש לפני הטיסה היה מפגש שבו פגשנו את המדריכות המדהימות שלנו שחר והילה. הן נתנו לנו את כרטיסי הטיסה ועשו סבב קטן כדי שנכיר אחד את השני. במפגש גם הסבירו כל פרט קטן כדי שכולם (כולל ההורים) יהיו רגועים.

בלילה שלפני הטיסה לא יכולתי לישון בכלל!!!!!!!

כל הקבוצה התייצבה ב3:30 בבוקר השדה התעופה. נפרדנו מהר מההורים, מסרנו את המזוודות וישר לדיוטי פרי!!!
אחרי טיסה עם המון צחוקים, הכרויות והתרגשות נחתנו בשלום בשדה התעופה בלונדון. כשעלינו על האוטובוס גילינו שיש בו קולר ושירותים אבל *לא* מזגןSmileys. אחרי שעתיים נסיעה הגענו לקולג' בבריטון ולאף אחד לא היה מה לומר חוץ מ-וואו!!!! Smileysהמבנה באמת נראה כמו טירה של הארי פוטר, ולא רק זה, יש מגרש ענקקק של דשא, בנייני מגורים גדולים, חדרי לימוד יפים, נוף מהמם ועוד הרבה יותר.

אחרי שאחד המדריכים עשה לנו סיבוב במקום עלינו ל'חדר מחשבים' המגניב ושם הכרנו עוד מדריכים שלימדו אותנו כמה משחקים ששיחקנו אותו גם בהמשך השבועיים. היה ממש מצחיק כי לא כולם הסתדרו עם המבטא אבל היה כיף.
אחרי שהתמקמנו בחדרים (אני ספציפית הייתי עם עוד 3 בנות מקסימות) הלכנו לחדר אוכל (ויש לציין- האוכל זקוק לשיפור רציני!) שם האוכל היה אכיל בלבד ואחרי זה הלכנו לאקטיביטי נייט שהייתה ערב סרט. אחרי יום מרגש במיוחד הלכנו לישון.

ביום השני עשינו את המבחן שלמרות כל הלחץ שהיה סביב זה לא היה קשה כלכך אבל מה שכן היו בו כמה ביטויים שלא הבנתי כי זה קשור לאנגליה ולדברים שנמצאים שמה (למשל- לרכבת תחתית יש להם שם אחר מאשר סאבוואי).

הסדר יום שלנו היה בערך כזה- אחרי הארוחת בוקר הולכים ללימודים, אחר כך ארוחת צוהוריים ואז פעילויות ספורט כיפיות. אחרי ארוחת הערב יש פעילות לילה עם כולם ואז כיבוי אורות. אבל זה לא תמיד היה ככה כי כשיצאנו לטיולים ובשישי שעשינו קבלת שבת היה שינויים.

המדריכים בבריטון היו ממש מצחיקים וחמודים וגם כשהיינו מציקים קצת הם היו מנומסים ותמיד צחקו איתנו.
לגבי המדריכות מישראל- הן היו מדהימות!!!! למרות שתמיד היו לנו תלונות ובקשות ועיניינים לסדר הן עשו כל מה שיכלו כדי שכל בעיה שלנו תיפתר! היה קשה להאמין שהן מדריכות כי בשבילי ובשביל עוד מהקבוצה הן היו הרבה יותר!

הטיולים היו ממש כיפים וחוץ מהשופינג המטורף היו שם גם דברים מעניינים כמו הסיור שהיה בלונדון עם כל מיני דברים היסטוריים עליה ועל הבניינים שבה וגם הנופים היפים. אחת החוויות היותר מהנות שהיו לי בטיול הייתה המחזמר של מייקל ג'קסון, מדאם טוסו וmnm's worldSmileys

ביום האחרון כולנו היינו ממש עצובים שנצטרך לעזוב את כולם. אני הייתי אומנם ממש עצובה אבל חזרתי עם חוויה ענקית ואני עדיין בקשר עם רוב הילדיםSmileys.

טיפים למי שרוצה לנסוע-
במבחן תשאלו על כל דבר קטן כדי שלא תטעו עליהם ותרדו ברמה!

אם אתם הולכים לברייטון תיזהרו מהשחפים!!

אל תשכחו דברים באוטובוס כי זה יכול לעלות לכם הרבה דמעות וכסף!!!
תעשו רשימה של דברים שאתם חייבים לקנות לפני שאתם נוסעים!