הילי

הילי רומנו

היי   קוראים לי הילי ...

רוי שטרק  (Royo)

קוראים לי רוי והייתי בסאמר ...

מיכאל שני  (וואן דיירקשן)

מסע-ליטל קנדה שמי מיכאל שני ...

אופיר שטינהרץ  (פינגווין)

"איך בסאמר סקול?" שאלו ההורים ...

עומר בר לבן  (Omer)

היי אני עומר בר לבן אני בן ...

ענבר עמית  (ענבר)

היי אני ענבר אני גרה בעין ...

היי

קוראים לי הילי רומנו ואני בת 13 מתל אביב.

אני לא יודעת איך לסכם חוויה כזאת במילים אבל אני ינסה לעשות זאת הכי בקצרה שאני יכולה ,

קודם כול לכול מי שקורא את זה אני באמת אומרת לכם ללכת לליטל קנדה ליטל קנדה זהו הקאמפ היחיד שבמשך השנה לא משמש כפנמייה אלה רק לכפר נופש המקום מדהים ויפה וכול המתקני אקסטרים ששם עוד יותר מגניבים ממה שאפשר לדמיין .Smileys

איך הכול התחיל..

הכול התחיל בתחילת שנה שעברה שרציתי לטוס לסאמר סקול אני זאת שהבאתי תרעיון לחברות שלי, אחרי כצה שבועות וחודשיים של שכנועים לבנות ולהורים החלטנו שאנחנו נוסעות לסאמר סקול שש חברות שזה בדיוק חדר

בהתחלה רצינו להירשם לבידלס ואז אחת מהחברות ראתה באתר את הסאמר סקול ליטל קנדה שהוא מחנה אקסטרים עם פעיליות יותר מגניבות ואין ספק שהיא צדקה נרשמנו שלושה חודשיים לפני הסאמר סקול ולא הפסקנו לדבר ולתכנן מה הולך להיות, Smileys

דאגנו מאוד לגבי הילדים האוכל הפעיליות המדריכים ובעיקר מהלימודים הגיע שבועיים לפני הגיע המפגש שבו ענו לנו על כול שאלה אפשרית וחילקו לנו חוברת הסברים המפגש שעוד יותר ריגש אותנו וזה עוד יותר הרגיש שהסאמר סקול שלנו מתקרב

ספרנו ימים וסוף סוף הגיע יום הטיסהSmileys שלא ממש הצלחנו להירדם בלילה והעברנו ת'לילה בשיחות טלפון אחת עם השנייה ( החברות )

הגענו לשדה פגשנו תמדריכות המדהימות שלנו שחף ונעמה נפרדנו מההורים שזה היה חלק קצת קשה בשבילי ,

עברנו ת'בדיקות ולאחר מכן היה לנו זמן לשופינג בדיוטי

לכול הבנות שדואגות אם יהיה קניות אל דאגה יהיה ! (גם אני דאגתי מאוד לגבי זה )

דרך אגב אני ממליצה לבנות שרוצות לקנות הרבה להביא 400-450 פאונד. אין צורך ביותר

עלינו לטיסה שעברה מהר נחתנו בשדה התעופה לונדון לוטון אכלנו משהו קטן בסטבקס לנסיעה הארוכה שחיכתה ...

הנסיעה למרכז מהשדה קצת מטישה אבל המקום בו ממוקם המחנה הוא מקום מהמם ושווה כול דקה נסיעה..  עברנו את הנסיעה באוטבוס ואז במעבורת ואז שוב באוטבוס והגענו למרכז המושלםםם שלנו שעלה על כול הציפיות שלנו היינו כול כך מופתעות וכול כך שמחנו מהמרכז היפה והגדול ומהילדים שהיו בו

אחרי שהתארנו בבקתות ואכלנו ארוחת צהריים הלכנו לים שנמצא ליד המרכז ניצלנו את הזמן הזה להיכ את הצרפתים שבסוף המחנה הפכו להיות חברים מאוד מאוד טובים שלנו .

ביום השני עשו לנו מבחן לרמות המבחן היה לא קל ועסק בעיקר באוצר מילים, נימוס וכתיבה .

אותי שיבצו לרמה הבינונית הלימודים הם באמת חלק כיפי ולא מזיק לכול מי שדואג לי למשל הלימודים עברו מהר ואפילו היה לי כיף הזכות החברות והצרפתים שהיו איתנו בכיתה אין לי ספק שהאנגלית שלי השתפרה בכמה רמות ואפשר לראות את התוצאות במבחן הסיום שעליתי בו בעשרים נקודות .

המשכנו את הסדר יום עם פעילויות במחנה כמו סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, חץ וקשת, קיאקים , סווינג, הליכה על חבל גבוה ועוד ככה עבר שבוע שעבר מאוד מהר !!

חשוב לציין שפעם בכמה ימים היינו יוצאים לטיול מחוץ למחנה שזה היה כיף במיוחד בסוף השבוע הראשון נסענו לטיול של יומים בלונדון

את היום הראשון שרפנו בעיקר על נסיעה בפקקים של לונדון אבל הספקנו ללכת למחזמר המדהים מלך האריות שזה הפקה יותר מרשימה מהפסטיגל

נסענו למלון שלנו שכול שלושה ילדים ישנו בחדר ללא ספק זה היה לילה מפנק וכיף,

בבוקר קמנו לארוחת בוקר מאוד מאוד טעימה יחסית לאוכל של המרכז שהיה לא טוב בכלל !! (אבל זה לא השפיע על ההנאה שלנו ) למרות האוכל הלא טעים במרכז המדריכות המדהימות שלנו תמיד דאגו שיביאו לנו משהו שאנחנו אוהבת לאכול .

בקיצור נסענו למאדם טוסו טיילנו קצת בלונדון עשינו קצת שופינג בקובנט גארדן וחזרנו למרכז, שם בישרו לנו על הפתעה קטנה שמחר  יום ראשון (יום מנוחה אצלהם ) אפשר לקום מאוחר עד שתיים עשרה!

בכול שאר הימים היינו צריכים להיות בחדרים בעשר ובמיטה באחת עשרה  ולקום בשבע וחצי כי בשמונה צריך להיות מוכנים לארוחת הבוקר וחבל למי שהיה מתווכח, הבריטים יותר עקשנים ממכם תאמינו לי ,

עברו עוד ימים בהם טיילנו עברנו פעילויות וכמובן בערב היה דיסקו שזה מסיבה שהייתה לכול הקאמפ וכולם התלבשו יפה אז תביאו בגדים חגגים .

המדריכות שלנו עברו איתנו חיים לא קלים אבל הם תמיד ידעו לעזור לנו ולעודד אותנו הם מדהימות ואני מאחלת לכול ילד שנוסע לסאמר סקול מדריכות כאלה כי אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהן

בנוסף לכמה שהם עזרו לנו הם ארגנו לנו בהפתעה שתי ימי שופינג נוספים שלא היה לאף קבוצה מהקאמפ .

עבר עוד שבוע ולצערי היינו צריכים להיפרד מהמדריכה שלנו נעמה  בדרך לשדה כי היא המשיכה לעוד סאמר סקול בשדה בלונדון קיבלנו עוד קצת זמן לשופינג עלינו לטיסה וכולנו נרדמנו כמו תינוקות ,

אחרי שעברנו את הבדיקות ולקחנו את המזוודות נפרדנו מהקבוצה ומשחף המדריכה שזה היה מאוד עצוב אבל בנוסף פגשנו את המשפחה שזה היה מאוד שמח .

אני באמת רוצה לאמר לכול ילד שמתלבט אם ליסוע ,

תיסעו לליטל קנדה אני ילדה שבאה עם המון ציפיות ובאמת בהפתעה הקאמפ היה עוד יותר טוב ממה שציפיתי באמת שזה החופש הכי מדהים שעברתי בחיים הכרתי חברים לכול החיים למדתי אנגלית , עברתי חוויות שבחיים לא עברתי ואני מקווה מאוד שתיהיה לי את ההזמנות לסוע שוב כי זה הדבר הכי כיף שעשיתי בחיים וכול זה לא היה ככה בלי המדירכות שלנו שחף ונעמה .