מור ברגר  (קרולינה)

היי   אני מור, והשנה ...

הילה הופן  (פילי)

שלום קוראים לי הילה ואני יצאתי ...

אור פיקהולץ

היייי   אני אור פיקהולץ, ...

עדן ארליך  (עדן)

היושששששש אני עדן ובשבילי ...

תמר קצמן  (tamark)

שלום, אני תמר קצמן מתל אביב ...

שחר רז  (שחר)

האמת שאני כבר כמה שנים מתה ...
היי

אני מור, והשנה הייתי בסאמר סקול ברדינג!

זה הסאמר סקול החמישי שלי דרך קמפוס, וללא ספק הכי מדהים!!
הכרתי אנשים מדהימים, שבלי הסאמר סקול אין מצב שהייתי מתחברת אלייהם...
אז ככה... ביום הראשון לא כלכך הכרנו את האנשים למרות המפגש קבוצה ולמרות שהייתה לנו קבוצה בוואטסאפ עוד שלשה חודשים לפני הטיסה (!!!!), אז היה קצת לחץ וקצת חששות...

כשעלינו למטוס התחלנו לדבר ולהיפתח יותר, וגילינו אנשים מיוחדים, ששונים לגמרי מהרושם הראשוני שהיה לנו עלייהם...

הגענו לקולג', קבענו עם מי להיות בדירה, התמקמנו בחדרים, וישר הרגשנו בבית!
לאחר כל ההתרגשות וההתאקלמות, הגענו לחדר אוכל .

שם היה לא פשוט בלשון המעטה חחחחחחחח אבל למדנו לעשות מזה צחוקים, והמדריכים הבינו וסידרו לנו יציאות לסופר המקומי ;)

ביום השני, היה את המבחן . משום מה כולם נלחצו מהמבחן! סה"כ מבחן!
את המבחן סיימנו מהר, וישר הלכנו לעשות יוגה! (המדריכה שלנו היא מורת יוגה אז כמה פעמים בסאמר סקול יצא לעשות שעת יוגה מרגיעה כזאת בצהריים...:) )

המדריכים של הפעילויות בקמפוס היו מדהימים, העובדה שכולם צעירים נורא כיפית כי הם באמת יכולים להבין אותך ואת השיגעונות שלך מדי פעם, כי הם בדיוק ככה!

הפעילויות היו מדהימות, יותר מדהימות משל כל מרכז שאי פעם הייתי בו... ואשכרה נהנינו בהם והם קירבו אותנו יותר ועזרו לי להכיר ולהיפתח לעוד אנשים חדשים! גם מהארץ וגם מחול...!

כשהתחלנו את השגרה שם, היה לנו בשבוע הראשון בצהריים לימודים של 3 שעות עם הפסקה ביניהם, ובשבוע השני לימודים בבוקר..

רוב המורים היו מדהימים, וגרמו לנו לדבר יותר אנגלית בשיעורים, פחות עבודה טכנית, יותר על הביטחון בשפה הזאת, כי בכיתה אתה מגיע למצב שאם אתה לא מדבר אנגלית, לא יבינו אותך! כי הכיתות מעורבבות, חלקם ממדינות אחרות וחלקם מהמדינה ומהקבוצה שלך :) האמת היא, שעכשיו כשחזרתי, אני בקושי זוכרת את השיעורים עצמם! אני זוכרת יותר את הפעילויות ואת הזמן שהיינו יחד כקבוצה, לדעתי הלימודים והשיעורים זה ממש לא העניין פה, אתה לומד בלי לשים לב, כי אתה כל הזמן מדבר שם אנגלית! כי לא יבינו אותך בשום דרך אחרת!
כשיצאנו מהמרכז בפעם הראשונה (אחרי הסופר המקומי כמובן) יצאנו לעיר רדינג!

עיר ממש נחמדה, עם קניון מעולה ופריימרק ממש מעבר לפינה! לקחו אותנו לשם 3 פעמים (!!!) כי היינו קבוצה מעולה אז החליטו לפנק אותנו, היו אמורים לקחת אותנו פעמיים!

לקחו אותנו גם פעמיים ללונדון! היה נורא כיף בלונדון, היינו במאדאם טוסו, מוזיאון השעווה והצטלמנו עם כל מיני מפורסמים, אחרי זה לקחו אותנו למחזמר של מייקל ג׳קסון, שאני אישית נוראאא נהניתי ממנו כי אני אוהבת את מייקל ג׳קסון ומכירה את כל השירים ;)

באחד מהימים הוציאו אותנו ללונה פארק, שזה בכלל הייתה חוויה!!!
זה היה יום שלם שאנחנו בלונה פארק הכי טוב שראיתי אי פעם! היה שם מתקנים כלכך מדהימים, עליתי על כולם!!!

אני חושבת שבעיקר מה שעשה לי את החוויה זה המדריכות המדהימות שהיו לי, והקבוצה המדהימה שהייתה לי, שהיינו מגובשים בצורה מטורפת, ואני מודה על החוויה הזאת, לא הייתי מחליפה אותה בעד שום הון, באמת הכרתי חברים לכל החיים...

אני ממליצה מכל הלב לכל מי ששוקל לצאת, אל תהססו!!! זה שווה כל שקל!!!
תודה קמפוס!! מכל הלב!! :)