maya raytan

• מרכז: שיפלייק

מאיה רייטן  (maya raytan)

שלום,   קוראים לי מאיה ...

שון אוקדה  (שון)

שלום קוראים לי שון אני בן ...

ירדן צראף

היי, שמי ירדן צראף ואני טסתי ...

עדן מור

היוששששששקוראים לי עדן מור ...

שקד נבט  (shaked)

היי D:    אני שקד, אני בת ...

טהר סויסה

היי :)   קוראים לי טהר ...

שלום,

קוראים לי מאיה רייטן ונסעתי לשבועיים בשיפלייק.

לפני שנסעתי הייתי מלאת חששות ופחדים.. שאני לא אסתדר בלי המשפחה, שאני לא אוהב את הקבוצה, שהחדר יהיה מגעיל..

עכשיו במבט לאחור אני מבינה כמה שכל הדאגות האלה היו לחינם!

שיפלייק זה בהחלט מקום מדהים. כל בניין נראה כמו טירה קטנה ומיוחדת, הבריכה הייתה ענקית וכיפית, היו מגרשי טניס יפים והרבה שטחים ירוקים.
אחד הדברים הכי מהנים עבורי היו המסיבות בערב. הכרתי מלא אנשים מחו"ל והיה כל כך כיף לסיים את היום במסיבה או פעילות מהנה.

הכרתי פשוט אנשים מדהימים גם מחו"ל וגם מהארץ!!!

הרגשתי שאני ומכירה מלא אנשים שונים ומיוחדים מהארץ שבחיים לא הייתי מכירה אם לא הייתי באה.

יצרתי קשרים מדהימים והרווחתי חברים לכל החיים:) גם מחו"ל הכרתי מלא אנשים מדהימים שאני ממשיכה לשמור איתם על קשר בווטסאפ והלוואי ויום אחד אני אראה אותם כשאני אטייל בחו"ל! הכרתי מלא תרבויות שונות ומלא דברים מוזרים שיש למדינות אחרות ואין לנו.

למדתי לספור עד 10 בגרמנית!Smileys
למרות שגם ילדים מחו"ל היו ממש חמודים, הבנתי כמה שאין על הישראלים! בכל הטיולים היינו משגעים את כולם באוטובוס ושרים שירים בעברית בקולי קולות, כמו שרק אנחנו יודעים! לימדנו את כולם עברית והיו כאלה שאפילו זכרו קצת :)

כמעט כל יום היינו הולכים לחדר משותף שהיה שם wii dance! בכל הפסקה היינו הולכים ורוקדים! זכרנו כבר את כל הריקודים בעל פה וזמזמנו כל היום את כל השירים...

כמובן אין כמו הצוות הבריטי המדהיםםםם שהיה לנו שהתחברנו אליו כל כך! כמה צחוקים עשינו איתם והם באמת היו מושלמים אחד אחד! ויותר מכולם הכי אהבנו את המדריכה הישראלית שלנו שתמיד הייתה לצידינו כמו אחות גדולה!

הכי נהנתי בטיולים ובשופינג! קניתי כל כך הרבה בגדים!!! הטיולים עצמם היו ממש כיפים וראינו מקומות מדהימים באנגליה! אין ספק שזאת אחת המדינות הכי יפות בעולם! ראינו את המחזמר we will rock you וממש נהננו! בסוף המחזמר כל הקהל עמד על הרגליים ושר את השירים!

עכשיו כשאני בארץ אני כל כך מתגעגעת לשגרה המטורפת של הסאמר סקול, וזה מאוד חסר לי.

השבועיים האלה היו חוויה מושלמת ובלתי נשכחת!!!