הדס

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2013

הדס קורנפלד

מאווד קשה לי להחליט ממה אני ...

ליאור צ'רבונסקי

היי, קוראים לי ליאור ואני ...

תמיר שירזי  (תמיר)

קוראים לי תמיר, אני בן 14 ...

לירון רטיה שועלי  (Lirita)

טוב איפה אני אתחיל, אוקיי ...

רועי אלאלוךף  (רועי)

היי קוראים לי רועי מכפר סבא  ...

נעמה מימון  (נעמה)

קוראים לי נעמה בת 14 וחצי ...

מאווד קשה לי להחליט ממה אני רוצה להתחיל את הסיפור שלי כי אחרי הכל זו בחירה קשה כי אתה צריך לסכם שבועיים מדהימים באנגליה בסיפור קצר וזה לא קל כי יש הרבה מה לספר אבל דבר ראשון היי קוראים לי הדס וזה הסיפור שלי Smileys

תחילת המסע הגענו לקיימברידג' המדימה אחרי יום טיסה מעייף אבל בכל זאת כולנו עמדנו זקופים ומרוצים ! הגענו לקולג' בו התמקמו בחדים והכרנו את השותפים שלנו ולי הייתה שותפה חמודה ומדהימה בשם אלה ! לאחר מכן לקחו אותנו לפארק ליד הקולג' דרך מצויינת להתחיל להכיר את המדריכם המדימים ,  החברותיים והמצחיקים ובכלל את החברים ואת המקום . היה ממש כייף אנשים רקדו לצליילי מוסיקת ג'אז וצחקו ואנחנו שיחקנו טניס, פריזבי ומשחקי חברה החלק שלי היה הכי כייף והכי מצחיק היה כאשר אני ואחד הילדים מהקבוצה החלטנו לשחק פריזבי , האנשים שישבו לידינו כששיחקנו צחקו עלינו כל הזמן ובעיקר עליי כי הם תפסו את הפריזבי הרבה פעמיים ואני לא !Smileys

ביום שלאחר מכן עשיונו מבחן שיקבע באיזו הקבצה ניהיה והלכו לטיול בעיר להכיר אותה ובכלל להתפעל מכמות הקולג'ים שבה .

במהלך השבוע קיבלנו את המערכת שלנו מתי אנחנו בשיעורים , פעילויות ,מתי יש לנו זמן פנוי לטייל בעיר עם חברים ואיזו מסיבות יש כל ערב .Smileys

השיעורים היו מאווד כייפים וחשוב לציין היו שני סוגים שלי שיעורים : שיעור של לימדה ושיעור שניקרא פרויקט שבו יוצאים יותר לעיר ומתרגלים את הדיבור מול אנשים או להכיר את מקומות החשובים אבל יחסית לשיעור של שעה ועשריים דקות הזמן עובר מהר .

השיעורים והפיעליות היו נגמרים בשעה שש ואז היינו הולכים כולם לאכול ארוחת ערב ועד עשר היה לנו זמן חופשי עם החברים Smileys זה היה החלק שהכי אהבתי ביום שלי כולנו תמיד ישבו קבוצה של חברים ופשוט דיברנו על היום שלנו וצחקנו מכל רגע !Smileys

והנה הגיע סוף בשבוע ביום שבת נסענו לטיול בלונדון בו ראינו את שעון הביג בן המפורסם , את הלונדון איי ,את הכנסייה בה התחתנו וויליאם וקייט וכמובן את החילופי משמרות בארמון המלוכה .

ביום ראשון נסעו לעיר הולדתו של שייקסיפר ראינו היכן נולד ומדדנו תחפושות שימשו למחזות שלנו בתאטרון לאחר מכן נסענו לטירה מימי הבניים שבה אני וחברות החלטנו להתחיל את הסיור שלנו דווקא באזור של הילדים ליד המגלשות בו כמובן התגלשו במגלשות וראינו אבירים קטנים נלחמים בקרב בזירה ילדים קטנים וחמודים .

והנה התחיל השבוע השני שלנו ושלא האמנו שהוא כבר התחיל איך כבר חצי מהזמן עבר ?! .Smileys

המשכנו עם אותה מערכת שעות מהשבוע הקודם אבל בשבוע הזה היה משהו שונה הייתה התרגשות באוויר בקיימברידג' ומכיוון שקייט אצילה מקיימברידג' ילדה את הנסיך של קיימברידג' Smileys.

ועוד דבר שונה היה שיצאנו לעוד טיול במהלך השבוע ללונדון ובו היינו במאדם טוסו מוזיאיון השעווה המפורסם ובו כמובן הצטלמנו עם מפורסמים , ספוטראים וגיבורים מסרטים . לאחר מכן הלכנו לראות מחזמר מהממם שבשם Wicked .

וכך עבר לו השבוע ופתאום הגענו לסופו בפה פתוח מתדהמה איך זה כבר עבר עוד יומיים חוזרים הבייתה לארץ למשפחה ואנחנו לא היינו היחדים שלא האמינו שבועיים המדהימים האלה כמעט נגמרים להם . הפרידה מכל החברים שהכרנו מכל המיני מדינות הייתה קשה וכמובן היה קצת בכי Smileysאבל חשוב היה לזכור זה עוד לא נגמר פשוט רק מתחילים לראות את הסוף !

ביום שבת נסענו ללונה פארק שכל המתקנים בו הם רכבות הרים מטורפות או מתקנים שבהם הייתה יוצא סחוט עד כדי כך שאין מקום בבגדים שלך שהוא לא רטוב !

כחזרנו הבנו שזה הלילה האחרון שלנו במקום המדהים הזה , שזה הלילה האחרון עם השותפיים שלנו לחדר ועם החברים ובכלל שצריך לארוז עוד פעם אבל הפעם חזרה לישראל .

בבוקר של יום ראשון התעררנו בהבנה שזה היום האחרון שלנו וצריך להנות מכל רגע אז מה יותר טוב מלנסוע לאוקספורד ?! , באוקסופרד ראינו היכן צילמו את סצנות ארוחת הערב בסרטי הארי פוטר אוו לפחות את הטור להיכנס פנימה לראות . לאחר מכן נסעו למתחם קניות לעשירים מה שאנחנו באותם  רגעים לא היינו ממש כי את רוב כספנו הוצאו בקיימברידג' אחרי הכל מהמתחם חנויות וקניון היום מאווד קרובים אלינו כי הקולג' היה במרכז .

משם נסענו לשדה התעופה בו פגשו עוד קבוצות מישראל שחוזרות כמונו לארץ . חזרנו מוקדם בבוקר לארץ פגשנו את המשפחות שלנו וניפרדנו אבל שלא תחשבו לא נכון אנחנו נפגשים וגם עוד ניפגש הרבה כל החברים מהארץ ומהעולם . Smileys

ולסיום אלה היו השבועיים הכי מדהימים שהיו יכולים להיות כי לא רק למדתי אנגלית גם למדתי אנשים , תרבויות מכל העולם , מקומות חדשים ועוד כמה מילים בכל מיני שפות שונות אז כמובן אני לא רק ממליצה אני ממליצה מכל הלב כי אלה שבועיים שבהם אתה מתבגר ונעשה בן אדם אחר ויש דבר שאני עוד יותר ממליצה עליו זה לקבל מדריכות מדהימות כמו שאני קיבלתי חברויות , מבינות וחמודות Smileys!!!