שי

• מרכז: בידלס

שי בר

דבר ראשון אני לא כתבתי את ...

עדי פרבמן  (עדידוש)

שלום לכוולם   אני הייתי ...

אלעד גיטלמכר  (גיטל)

וואו!!!  זה להתחלה.   טוב, ...

עתליה גזית

קוראים לי עתליה גזית מרמת ...

איילת גלוברמן  (אורצ'וק)

אז ככה, בואו נתחיל ...

דבר ראשון אני לא כתבתי את כול מה שקרה כי אחרת זה היה לוקח לי חודשיים לכתוב את זה.

טוב אז דבר ראשון היי קוראים לי שי בר ואני אני הייתי בסאמר סקול בידלס מחזור 2 2013 (המחזור הכי טוב בעולם)

אז מאיפה להתחיל?! נפגשנו בנתב״ג והיינו מחולקים.. כול אחד עם החבר שלו

ישר התחברתי עם ליאור ביטון מסכנה מה שעשיתי לה במטוס...

הגענו לאנגליה והנהג איחר לאסוף אותנו בארבעים דקות! אבל לא נורא היה לנו זמן איכות... כשהנהג הגיע נכנסנו לאוטובוס הכי טוב אבר!

אז הגענו לבידלס והלכנו למגורים של הבנות... היה קצת בלאגן אבל בסוף הסתדרנו.. הייתי בחדר עם ליאור ניקול אנה גבי ומאוחר יותר עדי הצתרפה אלינו

ישר לקחו אותנו לסיור במקום, בוא נגיד שאחרי הסיור עדין לא היה לנו מושג איפה רוב הדברים..

הלכנו לעשות מבחן שהלך לי טוב.. הוא לא כזה קשה והלכנו לחדרים שלנו לזמן חופשי...

הסתובבנו קצת וישר התחברנו עם הפורטוגזיות, אני יכולה להגיד עם יד על הלב שהם הבנות הכי מתוקות נחמדות וכפיות שאי פעם הכרתי!

בערב הלכתי עם ירדן ולוטן לדשא והתחברנו עם הספרדיות ועם 3 בנים ספרדים.

עד הערב כבר הכרנו את כול המדריכים הבריטים וכבר התחלנו לשגע להם ת׳שכל....

הכיבוי אורות בעשר וחצי (זה אולי נראה מוקדם אבל תאמינו לי שכשהיום שלכם כול כך עמוס אתם פשוט תתמוטטו)

טוב אז הגיע הבוקר ומשום מה החדר שלנו תמיד התעורר ב 6 או 6 וחצי...

התכוננו התארגנו וברצינות שכול פעם מחדש ביום או בלילה הישראלים נראו הכי טוב מבחינת לבוש!

הלכנו לחדר אוכל לארוחת בוקר ופשוט היינו בשוק! זה ממש לא דומה לארוחת בוקר ישראלית.. חלקנו הסתדרו וחלקנו לא הפסיקו להתלונן...

אחרי הארוחת בוקר הלכנו לאודיטוריום והתחלקנו לקבוצות לימוד ולקבוצות פעילות

השיעורים היו כיפים וממש נהנו אחרי שני השיעורים (שעה וחצי, חצי שעה הפסקה ועוד שעה וחצי) הלכנו לארוחת צוהוריים ומשם לאודיטוריום, משם הלכנו לפעילויות.

הפעילויות היו כפיות בטרוף!

בשלב הזה כבר התמצאנו במקום, בזמן החופשי בערב התחברנו עם שאר הישראלים ואני באמת שהתחברתי איתם אני פשוט מאוהבת בהם אחד אחד!

הלכנו לארוחת ערב ואחר כך לפעילות היה פשוט כיף!!

ביום למחורת כולם יצאו לטיול לווינצ׳סטר חוץ ממני, לא הרגשתי טוב אז נשארתי בבידלס

אני חושבת שבסביבות הזמן הזה עדי עברה לחדר שלנו וכולנו היינו בסרט שיש לנו רוח רפאים בחדר.. טוב זה מה שקורה כשמישהו כותב r.i.p בארון ויש דלת באמצע הקיר..

כשנכנסתי לחדר בערב הייתה לי הפתעה קטנה.. הבנות שינו חצי מהחדר הם הזיזו ארונות ומיטות היה מצחיק בטירוף!

עבר קצת זמן עד שהיה לנו טיול נוסף אבל היה שווה לחכות כי נסענו ל.... לונדון!!! ביקרנו בביג בן בארמון המלכה והיינו בשיט! היה שמה נוף מהסרטים!!! בשיט עשינו מלא רעש.. כהרגלנו וממש כולם זיהו שאנחנו ישראלים..

באיזה שלב פשטנו על לונדון וקנינו מלא דברים!!!!

עברו ימים עברו לילות והגיע טיול לפורטסמות׳! למגדל זכוכית ענקקק (כמובן שפחדתי לעלות כול כך גבוה אז מור ואבנר היו איתי ועם ליאור) אחר כך היה לנו שופינגג מטורףף נראלי קנינו את כול אאוטלט...

בזמן הזה כבר התחברנו עם אנשים ברמה שאחד הצרפתים הקטנים (לוקאס) אמר שאני אחותו הגדולה..!

בימי שישי היה לנו קידוש והייתה צרפתייה אחת שקוראים לה קלייר שידעה את הקידוש  ושרה את כול השירים!

ביום שבת השני נסענו ל- סי לייף מקום שיש בו די הרבה דגים.. וזה גם במקרה היה היום של מצעד הגאווה! היה פשוט מרגש לראות איך אנשים מביעים את עצמם, פגשתי שני אנשים שכתבו על עצמם ״חיבוקים בחינם״ אז הלכנו וחיבקנו אותם...

בתאריך ה- 3/8 נסענו לברייטון!! כמובן שכול הבנות השתלטו על פרי מארק...!!!

ביום ראשון נסענו ללונה פארק מטורף! אני ממש פחדתי לעלות על המתקנים ובמתקן הראשון כמעט הקאתי *_* היה ממש כיף ובאיזשהו שלב פגשנו ישראלים אחרים והיה ממש כיף !

ביום האחרון בהתחלה נסענו ללונדון איי והיה ממש מצחיק... אחר כך נסענו לקניון שבערך בגודל של תל אביב.. חח הסתובבתי שם עם גיא ונדב וכמובן נכנסתי איתם לכול חנות נעליי ספורט ועוד דברים של בנים שקיימת שם.. ומשם נסענו לשדר התעופה ואכלנו ארוחה על חשבון ארדמור (למרות שאני נדב מור ירדן ונעה עשינו לא מעט צרות...)

אה ועוד משו לגבי היום האחרון לא הפסקתי לבכות! בבוקר ארזתי את המזוודה שלי לא רציתי שיהיה לי אובר וויט אז את כולל הנעליים שלי שמתי במזוודה של נדב.. מסכן הם שקלו 8 קילו....

וכשהגענו הילה אמרה לנו שהיא אמרגנה שלא יהיה לנו אובר וויט ואני פשוט הייתי בהלם.. עד שהצלחתי להכניס את כול הנעליים שלי למזוודה של נדב!

כשהגענו לארץ רצנו להורים קפצנו עליהם וחיבקנו אותם נפרדנו מכולם וכול אחד הלך לדרכו... אני מדברת עם כול האנשים שהכרתי שמה על בסיס יום יומי.. כולל האנשים מחו״ל...

הלוואי שיכולתי לספר את כול מה שהיה שם אבל.. מה שקרה בסאמר סקול נשאר בסאמר סקול!

כמה טיפים:

תביאו 300+ פאונה אחרת לא תוכלו לקנות כלום

אל תדאגו לגבי האוכל אתם תתרגלו...

תהיו מנומסים! זה לא מצחיק אותם אל תשכחו שהם העם הכי מנומס בעולם!

תהנו מכול רגע ותתחברו עם כולם! כולל אנשים שאתם לא מכירים מחו״ל כי תאמינו לי זה חוויה שלא תשכחו אף פעם!

רק רציתי להגיד תודה לכול החברים שהכרתי שמה, לדקל המדריך הכי כייפי ונחמד שזכיתי לקבל!, לסיוון שהיא הייתה ממש כמו אחות גדולה!, לנעמה (שאומנם הגיעה לשם בשבוע השני כי היינו מופרעים מדי..) תודה שהיית שם בשבילי, לצוות ארדמור שרק בזכותו יכולנו להיות כול כך הרבה! ולקמפוס שהכינו לנו שבועיים בלתי נשכחים!!!