אלה

אלה קפלן גריסרו  (אלה)

סאמר סקול בקיימברידג'!   ...

עמית ברנובר  (עמית)

Hello :)   היי כולם קוראים ...

תמיר שירזי  (תמיר)

קוראים לי תמיר, אני בן 14 ...

שני בן צבי  (שני)

ואוו איך אפשר לתאר חוויה כל ...

מעיין אברהמי  (יאן)

היי קוראים לי מעיין בת 15 ...

נוי דאיה  (נוי דאיה)

היי, אני נוי בת 14 ויצאתי ...

סאמר סקול בקיימברידג'!

איך אפשר להתחיל לספר על כל השבועיים המדהימים האלה?!

אז נרשמתי מחזור השני בקיימברידג',Smileys ונהנתי מכל רגע.  Smileys

הטיסה לאנגליה

אז ככה - הגענו לשדה התעופה, וישר קיבלו אותנו המדריכות המדהימות שלנו, נועה ושקד ! אחרי כל הסידורים, נשארו לנו כמה שעות להיות בדיוטי פרי (: בהתחלה היה קצת מביך, אבל התחלנו להכיר הרבה ילדים !

נחתנו באנגליה, ואז הייתה לנו נסיעה יחסית ארוכה עד לקיימברידג'.

הגענו לקיימברידג'! כינסו את כל הקבוצה בחדר גדול יחסית, שאחר כך התברר לנו שיהיה החדר אוכל שלנו כל השבועיים הבאים. הסבירו לנו על המקום, והביאו לנו את המפתחות לחדרים. החדרים של שניים, ואני יצאתי עם שותפה מדהימה שקוראים לה הדס Smileys

ביום השני היה המבחן. Smileys קצת נלחצנו, אבל בסופו של דבר לא היה ממה. חלק ממנו היה קשה, אבל הרוב היה בסדר. אחרי ארוחת הצהריים לקחו אותנו לסיור בעיר, וסיפרו לנו על כל מיני מקומות ועל הקולג'ים..

בערב הייתה וולקאם פארטי! שם התחלנו להכיר ילדים מארצות אחרות.. שמו כל מיני שירים, גם בעברית!

ביום השלישי כבר קיבלנו את המערכות שלנו. בכל יום היו שניים או שלושה שיעורים, ושתי פעילויות.
השיעורים התחלקו לשיעורים רגילים, ופרויקטים.
השיעורים היו ממש כיפיים, הרבה יותר משל הבית ספר! Smileys הפעילויות היו דווקא קצת משעממות, כי כל שיעור/פעילות  זה שעה ו20 דק', והיה יותר מדי זמן, ככה שתמיד שחררו אותנו מוקדם יותר :)

בשאר הימים, גם בשבוע הראשון וגם בשני, כבר נכנסנו לשגרה של קמים בבוקר, הולכים לחד אוכל, הולכים לשיעורים/פעילויות, חוזרים לחדר אוכל לארוחת צהריים, עוד שיעורים/פעילויות (תלוי מה היה בבוקר), הולכים לארוחת ערב, חוזרים ואז זמן חופשי עד 10 בלילה.

ברור שבין השיעורים, הפעילויות, והארוחות, יוצאים להרבה שופינג! Smileys

ימי טיולים - שבת, ראשון, ושלישי בשבוע השני:

הטיול הראשון היה ללונדון. צילמנו והצטלמנו עם הביג בן, הלונדון איי, בקינגהאם פאלאס, חילופי משמרות, פארק נחמד ובעיקר- סנאים! Smileys

כמובן שנכנסנו גם לm&m's world, שם כולם יצאו עם שקיות מלאות בm&m.

חזרנו בערב לקיימברידג' לארוחה, ולחדרים.

בטיול השני נסענו לעיר הולדתו של שייקספיר - סטרטפורד! נכנסנו למוזיאון, שם כולנו התחפשנו עם תלבושות כמו בימי הביניים Smileys

אחר כך נסענו לטירת Warwick, שם היה לנו זמן להסתובב בזוגות ומעלה בטירה המדהימה!

הטיול השני - מאדאם טוסו ומחזמר!
כמובן שהצטלמנו עם כל המפורסמים Smileys, ומיד אחרי זה נסענו למחזמר המדהים "Wicked" Smileys

טיול רביעי - סוף שבוע של השבוע האחרון !
כולם כבר מרגישים את האווירה של העזיבה, ולא קולטים שהיינו כאן שבועיים! זה עבר ממש מהר! עלינו אל האוטובוס, משם לקחו אותנו ישר לפארק השעשועים Thrope Park. עלינו על רכבות הרים מפחידות, וכמובן שניסינו את מזלנו בלהרוויח בובות גדולות של כלבים. חצי מהקבוצה חזרה לארץ עם נוסע נוסף ;)

טיול חמישי - היום של העזיבה Smileys

ביקרנו באוקספורד, ולקחו אותנו לבקר במקום בו צילמו חלק מהסט של "הארי פוטר" ! כל כך התרגשנו, עד שהגענו וראינו תור שאין לו סוף מחכה להיכנס. ויתרנו על זה. Smileys

אחר כך היה זמן חופשי לשופינג.. וישר לשדה התעופה! חזרנו לישראל, וכל ההורים קיבלו אותנו במין חצי מעגל והיה ממש מרגש !

בקיצור - חוויה מדהימה! אם תהיה לי הזדמנות לחזור - תוך שנייה אני באה Smileys

היה הכי כיף בעולם, קיץ שאני לא אשכח בחיים!!!