נעמה

נעמה בן שושן   (נעמה)

אז ואוו מאיפה מתחילים ?!   ...

ירין חיים חג  (didi)

היי לכולם! אני ירין דדון ממחזור ...

כפיר פרדסי  (RSKLA5)

אני כפיר פרדסי וטסתי בקיץ ...

מור אשכנזי

היי קוראים לי מור אשכנזי אני ...

נועה גיסר  (נוני)

שלום, קוראים לי נועה גיסר ...

שירה אמיר

שלום אני שירה אמיר מתל אביב ...

אז ואוו מאיפה מתחילים ?!

אז אני נעמה בו שושן ואני ההיתי בקיימברידג' מחזור ראשון

אז קודם כל נתחיל בזה שזאת היתה החוויה הכי מושלמת בחיים שליי מהרגע הראשון ועד הרגע החרון נהנתי מכל רגע !

הכל התחיל במפגש שבו הכרנו את המדריכים דניאלה ויואב , את חלק מהילדים כבר הכרתי דרף הפייסבוק ואפילו נפגשנו אבל זה היה הפעם הראשונה שבאמת ראיתי את כל הקבוצה .

ביום של הטיסה הגענו לשדה תעופה טהתחלנו להכיר את כולם במטוס דיברנו מלא והטיסה עברה מהר ככה .

כשהגענו לאנגליה קיבלה אותנו סוזנה מדריכה מ- EF (מדריכים מקומיים ) ולקחה אותנו לקלייר קולג' בקיימברידג' , המקום היה מדהים והעיר היתה כל כך יפה .

חילקו אותנו לחדרים שהיו מדהימים ודי גדולים , וישר יצאנו והלכנו להכיר את כולם הכרנו את הילדים ואת המדריכים של ה- EF שהיום מדהימים ועשו את החוייה הזאת לעוד יותר מושלמת

ביום השני היה לנו את המבחן בבוקר ואז לקחו אותנו לפארק ענקי ומדהים שעשו לנו שם פעלויות בערב היתה מסיבה שכמובן שהישראלים שלטו בה הכרנו מלא ילדים וכולם שם היו כל כך נחמדים .

ביום השלישי חילקו אותנו לכיתות והכרנו את המורים ואת הכיתה השיעורים היו דיי כפים והיה כל כך מצחיק בשיעורים .

השיעורים היו או בבוקר או בצהרים ולמי שלא היה שיעור אז היה פעילות

בהפסקות בדרך כלל הלכנו לקניון שבעיר והסתובבנו שם

לקחו אותנו למוזיאון מטוסים ולשייט בנהר בזמן הפעלויות.

ביום שישי בערב עשינו קידוש והזמנו את כל המדריכים והילדים להיות איתנו זה היה מיוחד ושונה

ביום שבת הלכנו ללונדון !!! וזה היה מדהים הצטלמנו מלאא ועשינו שופינג !

ביום ראשון לקחו אותנו לעיר של שייקספיק ולארמון הסתובבנו שם וחזרנו בחזרה לקולג'

ביום שני חזרנו לללמוד ולפיעלויות כבר אחרי שהכרנו את כולם ואת כל המדריכים היה לנו יותר כיף וזורם .

היה לנו בערבים כל מני מסיבות ותחרוות כישרונות וערב קריוקי שבאמת היו כייפים וממש מצחיקים .

ביום רביעי נסענו עוד פעם ללונדון  למוזיאו השעווה ולהצגה שהיה מדהים !!

לקחו אותנו לבואלינג ועשו לנו מסיבות בערב.

ביום שישי זה היה היום האחרון שלמדנו ונפרדנו מהכיתה ומהמורים זה היה מאוד עצוב ! בערב עשינו קידוש בבית של משפחה יהודיה מקיימברידג' שזה היה מאוד מיוחד ובאמת חוויה .

ביום שבת בבוקר נפרדנו מכל מי שעזב ונסענו לפארק ענקי של רכבות הרים ומגלשות מים זה היה מאווווד כייף ומפחיד .

חזרנו לקולג' וארגנו מסיבת פרידה מהישראלים למדריכים של ה- EF וליואב ודניאלה . זה היה מאוד עצוב ואני מתגעגעת לכל אחד מהדריכים האלו

ביום ראשון עזבנו את הקולג' ונסענו לגריניץ  זה היה הטיול האחרון שלנו עד שנסענו לשדה תעופה ,

לשדה תעופה ליוו אותנו אנדי ואלינה מ- EF ונפרדנו מהם .

עלינו למטוס חזרה לישראל ונפרדנו מכולם .

אני כל כך מתגעגעת לכולם לכל המדריכים הילדים והמורים שהיו איתנו שם בקולג' ועשו את החוויה הזאת למה שהיא

יואב ודניאלה אתם המדרכים הכי טובים שאפשר לבקש והחוויה הזאת לא היתה אותו דבר בלעדיכים