טל ניימן

טל ניימן  (טל ניימן)

הייי אני טל ניימן בת 14 ממודיעין. ...

גלעד האס  (גלעד האס)

אז איך אפשר לסכם חוויה כזאת ...

שיר נאפ  (שיר)

היי, קוראים לי שיר אני בת ...

אלדר מייקון

היי אנשים   קוראים לי ...

שובל אלי  (Shoval_B)

אז אני נסעתי לקיימברידג' מחזור ...

סיון גוילי  (סיון)

אין לי מושג איך להתחיל ולספר ...

הייי אני טל ניימן בת 14 ממודיעין. והשנה יצאתי לסאמר סקול בקיימברידג' מחזור 3Smileys

לפני שנסעתי שקראתי את הסיפורים בקהילת הילדים תמיד היה כתוב "איך אני יתאר את החוויה המדהימה הזאת בעמוד אחד" אני חושבת שבאמת עד שחזרתי לא הבנתי עד כדי כך כמה המשפט הזה נכון ! אני באמת לא יודעת איך להתחיל ... אז אני פשוט יתחילSmileys.

אני כבר מכיתה ו' ממש ממש רציתי לנסוע לסאמר סקול ולקח לי שנתיים לשכנע את ההורים שלי שאני יסע, וזה היה כול כך שווה את זה (אל תתיעשו חחח) אני נרשמתי עם חברה שלי(אבל אני באמת חושבת שלא חייב לבוא עם חבר כי באמת אתה מכיר כאלו אנשים מדהימים שם שכבר כולם החברים הכי טובים שלך לכול החיים !)

כבר מהיום שנרשמתי מצאתי קבוצה בפייסבוק ובווסאטאפ של המחזור שלי 3+4 (מחזור 4 נשאר עוד שבוע) ואני וחברה שלי התחלנו לספור איתם ימים (התחלתי ב183) וגם להתחבר אליהם שכבר התחלנו ליצור חברויות ועשינו מפגשים (ההינו כבר ממש מגובשים עוד לפני הסאמר סקול) כשהגיע המפגש לפני הטיסה שקמפוס אירגן התרגשתי כול כך ! פתאום לפגוש את כול האנשים שהיו איתך כול השבועים ואת הדס ודנה המדריכות המדהימות !Smileys (תטוסו שנה הבאה לקיימברידג' דנה והדס מדריכות שם גם שנה הבאה אל תפספסו אין יותר טובות מהן! Smileys)

אחרי המפגש ההתרגשות רק הפכה לעצומה יותר וכבר לא יכלתי לחכות ופתאום הזמן עובר כול כך מהר 183 ימים עברו ! והינה אנחנו בשדה. באנו קיבלנו את השרשרת שכתוב בה מספרי חרום ומדבקה עם שם נפרדנו מההורים והלכנו לצ'אק אין. זה עבר כול כך מהר והלכנו לדיוטי פרי שהתפזרנו וקבעו לנו שעה להיפגש. התפזרנו ונהננו והלכנו לקנות קצת ממתקים.

והינה אנחנו כבר בדרך למטוס וההתרגשות בשיאה כי הינה אנחנו כבר בדרך ! נכנסו למטוס וכבר שם הכרנו כמה בריטים חמודים. והינה נחתנו בלונדון !! יצאנו מהמטוס לקחנו את המזוודות וההינו בדריכנו לאוטובוס שיקח אותנו לקיימברידג'

כבר באוטובוס הכרנו אחד ממדריכי הEF.

מהאוטובוס כבר יכלנו לראות את הנוף המדהים של אנגליה !! הגענו לקולג' בקיימברידג' (קיימברידג' מהממת !) קיבלנו את המפתחות לחדרים (החדרים היו מדהימים !) פיזרנו את הדברים וירדנו למטה. כבר התחלנו להכיר ילדים מארצות אחרות שהיו ממש נחמדים. ואז הלכנו לארוחת ערב שהיה דווקא ממש נחמד.

(ילדים בסיפורים ממש מגזימים לגבי האוכל דווקא היה ממש טעים ! אני כבר מתגעגעת לאוכל שם) אחרי הארוחת ערב אני חייבת להגיד שהתחלתי כבר להרגיש לא ממש טוב ובאמת בשלושה הימים הראשונים ההיתי ממש בדכאון מגעגוע הביתה וכי הרגשתי לא בבית. אבל ההרגשה הזאת עוברת בערך אחרי שלוש ימים אבל תתכוננו אליה היא לא קורת לכולם אבל אל תפחדו מזה זה עובר ממש מהר ואני הכרתי אחת מבן החברות הכי טובות שלי עכשיו כי בכינו אחת לשנייה חחח.

ביום השני היה לנו את המבחן להקבצות. אני חייבת להגיד שזה לא היה כזה קל.. זה מבחן ארוך שיש לך מעט זמן לעשות אותו. אני הייתי רמה 3 מתוך 6 שבה רוב הישראלים היוSmileys  אבל באמת אין מה להילחץ Smileys

בימים רגילים (שאין בהם טיולים) בבוקר יש ארוחת בוקר (שהיה ממש טעים!! Smileyscoco pops I miss you חחח)

ואחרי זה יש לימודים ואקטיביטיס לפעמים הלימודים בבוקר ואקטיביטיס בצהריים ולפעמים זה הפוך והאקטיביטיס בבוקר והלימודים בצהריים. הלימודים היו לפעמים משעממים אבל לא כמו בבית ספר, בכול זאת הילדים שאתה מדבר איתם בשיעור הם מחול אז הם גורמים לשיעור להיות כיפי. והאקטיבטיס (הפעוליות) היו ממש כיפים יש כאלו היו יותר כיפים ויש כאלו שפחות אבל כולם היו ממש מהנים.

עשינו פאנטיג (שייט בנהר) ועשינו סרטונים למה אנחנו אוהבים את קיימברידג ' וכו'. בין אקטיביטיס ללימודים יש ארוחת צהריים וזה גם הזמן החופשי שלנו שבו אנחנו יכולים לצאת לבד לעיר וגם פעמיים בשבוע על הזמן הזה יש פורג'אקט שזה לדעתי היה הכי כיף מהפעוליות זה היה כמו שיעור רק בלי ספרים וכאלו.. זה היה יותר חוויתי ושל פעוליות. בערבים תמיד היה לנו פעילות כמו מסיבות, סרטים, תחרות כשרונות צעירים, קריוקי ועוד..

גם לפעמים ההינו עושים מסיבות בחדרים של המדריכות שזה היה הכי כיף!

הטיול הראשון שהיה לנו היה בלונדון. בצהריים ההינו במאדם טוסו שהיה ממש כיף ! הצטלמנו עם כול הבובות וגם ההינו בסרט ת4 מימד שממש הרגיש אמיתי! וכשנכנסו ילכנו לעקוף את כל התור חחח (סאמר סקול זה פורטקציות חח) ואחריו הלכנו למחזה wicked שהיה מרהיב ! הוא היה מדהים ממש נהנתי בו מאוד.

טיול נוסף שהיה לנו הייתה נסיעה נוספת ללונדון שבו היה לנו סיור בלונדון. בו ראינו את הביגבן, את הגלגל ענק, ארמון המלכה, הכנסיה בה קייט ווליאם התחתנו ועוד.. אחרי הסיור היה לנו זמן לשופינג!Smileys

טיול נוסף שהיה לנו היה בסטרספורד העיר בה חיי שקספיר. ההינו במוזיאון בו יכלנו לראות כול מני תלבושות שהיו במחזאות של שקספיר וגם ראינו את ביתו. ואזזז עוד שופינג ! חחחח. אחרי השופינג הלכנו לכמו מין לונה פארק רק בלי מתקנים שהייתה שם טירה מימיי הבניים וכול מני הצגות של ימיי הבניים

עוד טיול שהיה לנו היה באוקספורד שבו הלכנו לטירה שצלימו בה את הארי פוטר שהרבה מאוד ילדים ממש התרגשו לגבי זה(וגם פה עקפנו את הטור חחח... ). ואחרי זה נחשו מה עשינו חחח... שופינג!Smileys

הטיול האחרון שהיה לנו הוא היה גם ביום האחרון שזה להיה ללכת ל thrope park שהיה ממש כיף ! למרות שלא ממש עליתי על המתקנים... (מפחידים מדי בשבילי חחSmileys)

הינה הגיע הסוף.. כבר בלונה הפארק ההינו די עצובים בגלל שאנחנו עומדים לעזוב. בערב כבר התחלנו לבכות ולהיפרד וכולנו כתבתנו אחד לשני ברכות והצטלמנו וניסנו לנצל את הרגעים  האחרונים שלנו יחד.Smileys

ב6 וחצי בבוקר כבר ההינו עם המזוודות בחוץ. גם מחזור 4 קם במיוחד בבוקר בשבילנו כדי להיפרד. התחבקנו בכינו הצטלמנו, לנצל כול רגע אחרון יחד. כשעילנו על האוטובוס בדרך לשדה היה הרגע הכי מרגש שהאוטבוס התחיל לנסוע וכול מחזור 4 רץ אחרי האוטובוס ואמר לנו ביי Smileys. הגענו לשדה בשעה איחורSmileysעברנו את הצ'אק אין ממש מהר וכבר עלינו למטוס. עדיין במטוס ניסנו לנצל כול רגע אחרון יחד! והינה אנחנו בישראל.. (ממש לא התגעגענו!) ולקחנו את המזוודות ורצנו להורים (זה היה רגע ממש מרגש כול ההורים חיכו עם בלוניםSmileys)

וזהו זה הייתה החוויה שלי. חוויה מדהימה שאני בחיים לא אשכח!

דנה והדס ההיתן מדריכות מדהימות אוהבת המון ומתגעגעת !!
וגם מחזור 3+4 אוהבת המון המון !! ומתגעגעת !!!!