ליאב

ליאב שמר  (ליאב)

שלום,   אני ליאב שמר ...

נויה שגב  (נויה)

היייי כולםם,   קוראים ...

נועה שיק  (נועה)

היי קוראים לי נועה ואני נסעתי ...

מיה חדד  (כפטורית)

סאמר סקול זה חוויה מפני עצמה  בהתחלה ...

שי דיאמנט  (שי)

קצת על עצמי,   שמי שי ...

יולי מאיר  (יול)

סאמר סקול בידלס !! חוויה שאני ...

שלום,

אני ליאב שמר ואני נסעתי לבידלס מחזור 1 השנה (2013) .

אחרי שנחתנו בנמל התעופה לוטון נסענו לבית הספר בנסיעה שאמורה להיות שעה וחצי אבל הפכה ל 3 שעות בגלל הנהג .

שהגענו לבית הספר עשו לנו סיור ואז חילקו אותנו לחדרים לאחר מכן הלכנו לאכול ארוחת ערב

ביום השני עשינו מבחן רמה שלפיו חילקו אותנו לכיתות, אחרי המבחן חילקו אותנו לקבוצות לפי המדינה שממנה באנו והמורה עשתה לנו חידון על אנגליה

אחרי השיעור הלכנו לאכול צהריים ואחרי זה כל האחד בחר שתי פעילויות מתוך הפעילויות שהיו מוצגות שם(כדור סל, כדוררגל, קריקט,בייסבול ועוד) פעילות אחת בין 2-3:30 והשניה בין 4-5:30 אחרי הפעילות אכלנו ארוחת ערב

ביום השלישי היה כיתות וקבוצות מסודרות לכל ילד היה לוח זמנים משלו לפי הכיתה שהוא הולך עליה (חילקו אותנו לכיתות לפי תוצאות המבחן) והקבוצה שלו בזמני הפעילות(חילקו אותנו לפי הגיל)

ביום הרביעי בבוקר למדנו כרגיל ובצהריים נסענו לוינצסטר עיירה שנמצאת במרחק של חצי שעה בנסיעה באוטובוס מבית הספר(כרגיל הנהג האריך את זה לשעה ורבע)

שהגענו הלכנו לסיור בקתדרלת וינצסטר ושסיימנו היה לנו זמן חופשי לטייל בעיר ולקנות דברים שם הדברים הרבה יותר זולים לדוגמה משחק מחשב שבישראל עולה 300 שקל באנגליה עלה 10 פאונד ולמשחק שעולה 100 שקל
היה שם מבצע של 3 משחקים ב8 פאונד וגם ראינו חמצוץ בשהוא יותר ארוך ממני אחרי הסיור חזרנו לבית הספר ואכלנו אחרי האוכל היה פעילות ערב בשם "הציף הגדול" כל המדריכים האנגלים התחבאו באזור של בית הספר (מקום ענקי) כל קבוצה קיבלה דף אם השמות של המדריכים היה צריך למצוא אותם ברגע שמוצאים מדריך הוא רושם את ה מקום שלך (לפי כמות הקבוצות שמצאו אותו לפניך) ובסוף היה צריך למצוא את ה"ציף הגדול" אחר המדריכים שהתחבא במקום קשה מאוד בסוף אנחנו מצאנו אותו שניים(אחרי הספרדים).

הימים שאחרי היו רגילים עד יום שבת שנסענו ללונדון נסעיה של שעה וחצי שעוד הפעם הפכה לשעתיים

שהגענו עלינו לסירת תיירים ושטנו בתמזה ושירדנו הלכנו לארמון המלכה בדרך עברנו בביג בן וראינו את החלפת המשמרות של המלכה לאחר מכן נסענו לקובר גארדן מרכז קניות ענקי שם נתנו לנו זמן חופשי של 3 וחצי שעות שהזמן הסתיים חזרנו לבית הספר

ביום למחרת נסענו ללונה פארק אני וחברים שלי עלינו על המון מתקנים באחד המתקנים (מתקן של האבובים) אחרי שסיימנו נשארנו בכניסה ושהגיע אבוב אחר עלינו עליו פעם שנייה ברציפות בלי להמתין בתור

בסוף היום נסענו חזרה למקום

ביום שני ושלישי למדנו כרגיל וברביעי נסענו לפורסמות' שהגענו נתנו לנו ישירות זמן חופשי של שעתיים אני עליתי למגדל ספינקר שגובהו 180 מטר ואז טילנו קצת וחזרנו למקום

בערב היתה עוד פעילות ערב שיגור ביצים כל קבוצה קיבלה ביצה וחומרים והיתה צריכים לבנות מהם מצנח לביצה ולכתוב עליה סיפור לאחר מכן המדריכים זרקו את הביצים מגג הבניין והקבוצות שניצחו היו הקבוצות שהביצה שלהם לא נשברה

הבייצה שלנו שרדה אחרי שרואים שהביצה שרדה הקבוצה בחרה מדריך או בקרה שלנו מדריכה מבין המדריכים האנגלים וניפצה להם על הראש את הביצה

אחרי הפעילות הלכנו לישון למחרת היה את מבחן הסיום הלכנו לכיתות שלנו ועשינו את המבחן

אחרי המבחן נסענו ללונדון למוזאון מדאם טוסו שם היה בובת משעווה של אנשים מפורסמים ודמויות מסרטים שסיימנו נסענו למחזמר יום לאחר מכן (יום שישי)

עשינו את השיעורים האחרונים אם כל מורה וביום שבת נסענו לברייטון שהגענו הלכנו לsee life מוזאון שמתעסק בים ובבעלי החיים שבו לאחר מכן הלכנו לקניות והיה לנו 3 שעות זמן קניות.

הקניון שהיינו בו היה ענקי היה בו 4 קומות והרבה חניות שסיימנו חזרנו לבית הספר לארוז ביום למחרת פיננו את החדרים ויצאנו מבית הספר ונסענו למוזאון המדע ומוזאון ההיסטוריה אחרי זה נסענו לשדה התעופה שם עשו לנו את הדברים השגרתיים שעושים בשדה התעופה ואז הלכנו לדיוטי פרי שצערינו נסגר חצי שעה לפני שהגענו  חוץ מחנות אחת אחר כך עלינו לטיסה חזרה לישראל ושנחתנו ראינו את ההורים שלנו ונסענו לבית .