מישה

• התקשר אלי בסקייפ

מיכאל דיק  (מישה)

טסתי לסאמר סקול לבד ועם כל ...

דניאל שאקי  (דניאל:))

היי אני דניאל שאקי בת 14 והייתי ...

עמית ונונו

לפני שלושה שבועות עמדתי בשדה ...

נטע קורן  (neta :))

היי לכם!    אז אני נטע ונרשמתי ...

טליה ולדינגר  (טליה :*)

HEYY!!   קוראים לי טליה ...

אביה כפירי  (אביה (:)

שלווום!   אז יומיים אחרי ...

טסתי לסאמר סקול לבד ועם כל החששות שהיו והיו לי דיי הרבה

הם נעלמו ככול שביליתי בברייטון יותר זמן  ואני מאמין שכך זה
היה אצל כולנו. אז מה קרה בעצם בברייטון אני אגיד לכם תאמת שזו חוויה של פעם בחיים ומאד מתגעגעים אליה אחרי זה .

יום שני הייתה לנו פעילות בבוקר עד לארוחת צהריים ואז מבחן שבדק את רמת האנגלית שלנו כדי למקם אותנו בקבוצת למידה שהכי מתאימה לנו. אחרי המבחן היו כל מיני פעילויות בקבוצות היה ממש כיף ולבסוף בערב הייתה גם פעילות ערב.

אני חייב לציין שהיה מאד כיף עם המדריכים של הפעילויות, בעיקר המדריכות שלנו מהארץ ובקלות שוכחים שהם מדריכים ויותר כמו חברים כי הם היו איתנו גם לא בזמן של הפעילויות והם תמיד שמחו לעזור ולשמוע את כל הבעיות שלנו 24 שעות ביממה. הם גם היו לרוב המלווים בטיולים שלנו ובכלל כל הצוות שם שמח לעזור לנו והיה איתנו לאורך כל השבועיים במחנה.

יום שלישי יכולנו לבחור פעילות כדורגל/כדורסל/להכין שלטים לפעילות ביום הרביעי. אחר כך לימודים בצהריים ובערב פעילות וכך זה היה כל השבועיים רק שבשבוע השני הפעילות הייתה בצהריים והלימודים בבוקר כמובן שיום שבת ויום ראשון לא למדנו ויצאנו לטיולים וגם במהלך השבוע יצאנו לטיולים .

אז איזה טיולים היו לנו :
הטיול הראשון הייה לברייטון סתם להסתובב ולקנות מזכרות ואוכל,  היה לנו עוד שניי טיולים כאלה שפשוט יצאנו לשופינג בבריטון ופעם אחת לעוד עיר. היה לנו גם טיול מרתק ל- SEA LIFE היינו שם יום שלם וראינו מלא דגים,תמנונים ועוד כל מיני יצורים ימיים היה מדהים!
בנוסף שטנו על הטמזה, ביקרנו בגן עדן לאוהבי M&M והוא ה-M&M WORLD  קניתי שם 2 ק"ג M&M זה הספיק לכל המשפחה שלי ולחברים שלי לחודש! אכלנו בבורגר קינג, במקדונלדס ובסטארבאקס וקנינו מלא מזכרות. ראינו את שומרים של המלכה וארמון בקיגנהם,הייה ממש כיף !!

בפעילויות ערב פעמיים היו לנו סרטים בכל השבועיים האלה ועוד היה לנו פעם בנים נגד בנות שהמדריכים של הפעילות נתנו לנו כול מיניי משימות, לכל הבנים צר לי להגיד אבל הפסדנו  Smileys .

בימיי שישי היו מסיבות ריקודים וגם הייתה לנו תצוגת אופנה משום מה הבנות החליטו להלביש אותי כמו בת, היה ממש מצחיק ועוד מלאאא פיעלויות אם אתם רוצים לדעת מה היה עוד תטוסו לברייטון ותגלו  Smileys

הילדים מארצות אחרות מעוד חברותיים והכרנו שם מלא אנשים, בסוף היה מאוד קשה להיפרד ומאוד עצוב שעם חלקם לא יכולתי לשמור על קשר ....

וכמו שאמרתי כבר המדריכים ממש אדירים ובאמת שהמדריכים שבאים איתכם מהארץ תמיד ישמחו לעזור !!  Smileys   אני ממליץ לכולם לפחות פעם אחת בחיים לנסות לטוס לסאמר סקול ובתקווה שנה הבאה אני גם אטוס שוב,Smileys הפעם לשלוש שבועות כי שבועיים עוברים ברגע בברייטון! מחזור ראשון אני יתגעגע !!! Smileys