גלעד האס

• יצאתי בקיץ: 2013

• התקשר אלי בסקייפ

גלעד האס  (גלעד האס)

אז איך אפשר לסכם חוויה כזאת ...

זיו דקל  (זיו)

היי  (:   קוראים ...

יולי שאשה  (יולי)

טוב אז אחרי המתנה ארוכה במיוחד ...

מרי לביא  (תות)

לפני יומיים חזרתי מהחוויה ...

אלעד גור  (אלעד )

בואו נתחיל מההתחלה! כמה חודשים ...

ניצן הראל

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

אז איך אפשר לסכם חוויה כזאת של פעם בחיים?

נתחיל ממהתחלה, אחרי שנרשמתי הצטרפתי לקבוצה בפייסבוק בה החבר'ה היו ממש מגובשים!! Smileys וחופרים!! Smileysאז כמו שמהר נכנסתי ככה מהר יצאתי!

עברו כמעט שלושה חודשים של שקט והינה אנחנו נפגשים במפגש, במפגש לא ממש הכרנו אחד את השני חוץ משמות ומאיפה כל אחד מגיע בארץ וככה נפרדנו עד הפעם הבאה שהיא הגיעה ממש מהר!!!

היום הגדול הגיע Smileys  וכולם נפגשו בשדה ואחרי זמן חופשי בדיוטי עלינו למטוס... הטיסה עברה חלק, קצת צחוקים פה ושם כי הכפתור הדלק של האייפון שלי לא עובד וכשמכבים אותו חייבים מטען כדי להדליק ובמשך כל הטיסה עברתי ילד ילד ושאלתי למי יש מטען נייד וככה הכרתי את הילדים.

לקיימברידג' הגענו אחרי שעה וחצי באוטובוס והמקום מדהים, גדול ויפה!! Smileys

מהר מאוד פעלנו ולחדרים התחלקנו, קיבלנו מפתחות והלכנו לפרוק את הדברים, אחר כך עשו לנו סיור בעיר והמשכו לחדר אוכל.

כבר ביום השני חיכה לנו המבחן הגדול ( הוא קל! אבל הבעיה היחידה זה שלא נח לעשות אותו!!!! Smileys  ) ואחריו עשינו שיחות בכיתות עם ילדים מארצות אחרות ובסוף היה לנו זמן חופשי.

בימים הבאים התחלקנו כבר לרמות וכיתות והתחלנו סוף סוף את השבועים הלא נשחכים בחיינו, במשך השבוע הקבוצה הישראלים בתוספת אנשים ממדינות אחרות וכמה מהדריכים יצאו לטיולים ברחבי אנגליה...

השעון ביג בן, הגלגל הענק, פיקדילי סירקס, מדאם טוסו, מכושפת, קוונט גארדן, אוקספורד סיטי, סטרטפורד ועוד המון מקומות Smileys

בהתחלה הישראלים נקשרו בין עצמם אבל אחרי יומים התחלנו להתחבר עם מדינות אחרות כמו הולנד,ונצואלה,יפן,סין,ארגנטיה,טורקיה,דובאי,לוקסמבורג ועוד המון שאין לתאר איזה חבר'ה טובים הם היו Smileys

המדריכים שלנו בקמפוס היו מדהימים ונקשרו לרובם בטירוף שהם ואני מדגיש הם בכו כשעזבנו! ואיך אפשר לשכוח את המדריכות המדהימות שלנו דנה והדס!

דנה והדס המדריכות המדהימות! באמת שאתן עשיתן את הטיול, נהנתי מכל רגע וראיתי שנתתן מכל כולן למען הקבוצה! גם ברגעים הטובים והמצחיקים וגם בעצובים והכועסים! אני מעריך אותכן מאוד ומבטיח ואומר בלב שלם אין טובות מכן! אני מתגעגע!!!

אז סוף הטיול כבר הגיע ונפרדים מכולם בחיבוק גדול Smileys ובכי רב מלא דמעות... אין אחד שלא בכה גם הבנים בכו! הצטלמנו והחלפנו מספרים ועד עכשיו אנחנו שומרים על קשר!

אז נסכם את הטיול הזה במילה אחד ~ נדיררררר ~

אם יש לכם אפשרות, אל תחשוב פעמיים קיימברידג' זה ה- מקום Smileys

לתמונות הכנסו לפרופיל שלי...