איריס

• מרכז: שיפלייק

איריס שוורץ שוורץ  (איריס )

טוב אז מאיפה אפשר להתחיל לספר ...

טל פקמן

הי   אני טל הייתי במרכז ...

ספיר אזגי

שלום לכולם!!! קוראים לי ספיר ...

טהר סויסה

היי :)   קוראים לי טהר ...

לירון פלח  (רוני)

היי לכוווווולם!! קוראים לי ...

דניאל רויטמן

היי   שמי דניאל אני הלכתי ...

טוב אז מאיפה אפשר להתחיל לספר  את החוויה הזאת ?!

אוקי , אז אחרי שנפרדנו מההורים שלנו הלכנו לקבל כרטיסים לטיסה סידרנו את המזודות עשינו בדיקה ועלינו למטוס לאנגליההה !! Smileys

הטיסה עברה מהר , וכבר מצאנו את עצמינו באנגליה .

התחלקנו לקבוצות של המרכזים ונסענו לשיפלייק .

הייתי ממש עייפה אז לא ראיתי הרבה מהדרך אבל בסוף הנסיעה ראיתי קצת מהעיירה וזה פשוט מדהיםםםם !!

כשהגענו למרכז המדריכים קיבלנו אותנו בצורה מדהימה .

קיבלנו את החדרים וירדנו ישר לבריכה . היום עצמו עבר מהר מאוד , עשינו שיחה עם ליאור המדירכה מישראל והלכנו לישון.

ביום השני עשינו את המבחנים בבוקר (שהיו קלים) והלכנו לאקטיביטיס.

וככה עבר היום השני .

היום השלישי היה היום הראשון ללימודים אבל הם התחילו רק בצהריים אז בינתיים הכרנו ילדים אחרים מחול מברזיל ספרד צרפת  והחברות הכי טובות שלי משם היו מגרמינה . הלכנו לאכול ארוחת צהריים , והלכנו לכיתות . היכרתי את המורה שלי וילדים מספרד .

וככה עבר השבוע הראשון קצת געגועים לבית ולמשפחה , היכרנו ילדים חדשים שהצטרפו בשבוע , קצת גם למדנו והכי חשוב הכרנו את מדריכים .

טיולים היו מדהימים וכייפים ךעיירת רידינג וכמובן לאוקספורד .

בשבוע השני הגיעה גם הקבוצה השנייה , היכרנו אותם ואני אישית הייתי ממש שמחה כי החברה הכי טובה שלי הגיעההה !

בגלל שהיה כבר ערב הלכנו לישון ולמחרת בבוקר היכרנו להם את הילדים המחולל שהיו החברים הכי טובים שלנו שם .

בבוקר הלכנו אליהם להגיד בוקר טוב וליראות עם הם כבר התמקמו , הלכנו לארוחת הבוקר וישר הלכנו ללימוד (הלימודים בשבוע השני היו בבוקר)

אחרי השלוש שעות לימודים הלכנו לאכול וכמובן לקבוצה של השבועיים.

כרגיל הלכנו לאקטיביטי ואז בערבים היו לנו שיחות עם ליאור .

בשבוע השני נסענו לווינדזור קסטל ולטיול שחיכיתי לו כמעט הכי הרבה ללונדון עצמה !! עשינו שם שופינג  של שעתיים בכל בטיולים ונהננו ממש .

והינה הגיעה השבוע האחרון לצערי השבוע המדהים ונראלי השבוע שאני אזכור הכי בשבוע הזה נפרדנו לצערי נפרדנו מהחברים שלנו מחול מברזיל וחלק מספרד וצרפת ואיטליה והגיעו חדשים. השבוע הזה השבוע הכי קשה מביחנת הכל .

קיבלתי מורה חדש בשם סטיב 3> שאני לעולם לא אשכח אותו הוא עזר המון והיה נחמד הלוואי שיהיו כאילו מורים בישראל. בשבוע הזה תודה לאל התחיל לרדת גשם והיה קר כמו שצריך להיות באנגליה . הלימודים השתפרו ואני עצמי השתפרתי המון .

נסענו בשבוע הזה לווסטפילד שופינג סנטר למאדאם טוסו ולמחזמר שזה היום שכל כך חיכיתי אליו המחזמר היה מדהים כל כך הוא היה מלך האריות, נסענו גם לראות את ה-סטונהנג' ולבאת'  , ביקור בעיירה  הנלי שזה היה פשוט מדהים יפה מרגש ועוד המון דברים .

לקראת סוף הטיול התחלנו לארוז להיפרד מאנשים וממקומות .

היום האחרון היה יום ממש קשה כמעט כולם בכו או הזילו דימעה נפרדנו מהמנהל החתיך נייל , מכל המדריכים המדהימים שעזרו לנו בשלשוה שבועות האלו אמה קייט ג'ני ג'ק לוק סאםם אימג'ין והאריי המדהים.

אחרי שנפרדנו נסענו בפעם האחרונה לווסטפילד ועשינו שופינג אחרון חביב ונסענו לשדה תעופה . קיבלנו שוב את הכרטיסים ועליונו למטוס .

אז זהו בעצם זאת חוויה מושלמת פשוט אין דרך  אחרת להגדיר אותה אני ממש ממליצה לכל מי שרוצה ליסוע ואני הייתי בשמחה חוזרת שנה הבאה והבאה .