naama

נעמה גולן  (naama)

וואוו.. כבר חודש עבר מאז שהחוויה ...

הדר צרפתי  (הדר)

הייייי (:  אז לפני משהו ...

נויה הראל בוכריס  (נויה :))

טוב אז...קוראים לי נויה הראל ...

גאיה ארובס  (gaya)

hellllo,  טוב אז אחרי ...

אביה כפירי  (אביה (:)

שלווום!   אז יומיים אחרי ...

נטע קורן  (neta :))

היי לכם!    אז אני נטע ונרשמתי ...

וואוו.. כבר חודש עבר מאז שהחוויה הכי מדהימה בחיי התחילה ואני עדיין בשוק שזה נגמר ומתגעגעת לכל הילדים מחו"ל ומהארץ, למדריכים, לשופינג ולשיעורים.. באמת להכל!

אז היי אני נעמה גולן ויצאתי לברייטון 2013 במחזור הראשון Smileys

לפני חודש בדיוק התחילה החוויה של חיי. הגעתי לשדה התעופה עם אמא שלי וחבר שלה מתרגשת ויודעת שאני עומדת לחוות חוויה מדהימה! כשהגעתי לנקודת המפגש ראיתי את שתי המדריכות שליוו אותי במהלך השבועיים האלה שחר והילה ועוד כמה פרצופים מוכרים שראיתי במפגש, קיבלנו את המדבקות ואת כרטיסי הביטחון והתחלנו להתקדם למטוס .. ואחרי שעברנו את כל הבדיקות הביטחוניות סוף סוף הגענו לדיוטי פריייי  Smileys קניתי שם דיסק של דמי לובאטו וגם מתנה לאחותי ולידיד שלי (:

את הטיסה העברתי רוב הזמן בלהשלים שעות שינה ובדיבורים עם הבנות שישבו לידי ככה שלא ממש הרגשתי את כל 5 השעות שהעברנו במטוס שכמובן אחריהם נחתנו בשדה התעופה בלוטון ושם כשעלינו לאוטובוס שיקח אותנו לברייטון הכרנו את הארייט אחת המדריכות שליוותה אותנו בשבועיים האלה וחיכינו כבר להגיע לברייטון ולהכיר את כל שאר האנשים.. אחרי שעתיים נסיעה סוף סוף הגענו לברייטון- עיירה מקסימה ומדהימה עם חוף צמוד, בתים יפים, מרכז קניות, מדשאות ירוקות ובנים חתיכים ומי שלא הוציא את המצלמה עד אז הוציא! הנוף היה מדהים! כשהגענו לקמפוס קיבל אותנו בן אחד המדריכים והוא הראה לנו את הקמפוס שנראה כמו טירה ומרגיש כמו מקום מהארי פוטר Smileys בסוף הסיור הגענו לחדר מחשבים שהיה בו פופים, ספות ונוף אל המגרש ושם שיחקנו משחק ששני מדריכים בריטים לימדו אותנו... אחרי שסיימנו את המשחק התחלקנו לחדרים והתחלנו לסדר את הדברים.

בערב שמו לנו סרט שאף אחד לא באמת ראה ורוב הילדים ניצלו את הזמן בשביל להכיר ילדים מארצות אחרות Smileys

ביום השני הייתה לנו פעילות גיבוש בבוקר שאחריה יצאנו לברייטון לשופינגג ואחר הצהריים היה לנו מבחן רמה שחילק אותנו לכיתות לימוד.. אני יצאתי בכיתה עם עוד 4 ישראליות, 4 איטלקים ושני רוסים ובשבוע השני הצטרפו אלינו עוד שני ספרדים ואוסטרלית.

מהיום השלישי התחלנו כבר להיכנס לשגרה של בבוקר פעילות שונה כמו בריכה,ים, שופינג, טניס, יצירה, פאן אין דה סאן ועוד.. ואחר הצהריים שיעורים שהיו ממש לא כמו בארץ! כל יום הייתה לנו פעילות אחרת בשיעור שעשינו אותה כולם ביחד או זוגות שכל זוג הוא מעורב והיה ממש מצחיק בעיקר עם האיטלקים חח ובערב הייתה לנו פעילות של כל המדינות ביחד כמו בליינד דייט, בנים נגד בנות, חפש את המטמון ועוד שגיבשו את כל המדינות ביחד והיה כיף  Smileys

וככה מהר מאוד עבר השבוע והגיע החלק הכי מהנה... הסוף שבועSmileys

בשישי בערב הייתה לנו קבלת שבת שאחריה הייתה המסיבה שאממ הייתה קצת עלובה כי רק הישראלים והמדריכים רקדו אבל לא נורא העיקר ששמו שירים בעברית Smileys

ובשבת יצאנו ללונדון! ראינו את הביג בן, הארמון, לונדון איי והיה לנו שיט על התמזה שלקחתי ממנו תמונות ממש יפות ואפילו היה לנו זמן לקניותת.

ביום ראשון נסענו רק הקבוצה הישראלית והקבוצה הרוסית ללונה פארק ענקק עם מלא מתקנים מפחידים שמושלם לאנשים שאוהבים אקטסרים רק שאני לא כזאת אז את רוב הזמן העברתי באבובים ובלאכול חח

וכבר נגמר השבוע הראשון והגיע השבוע השני ולא האמנו שזה עבר כל כך מהר :(

ביום חמישי עוד פעם נסענו ללונדון למאדאם טוסו ולמחזה על חייו של מייקל ג'קסון אבל בגלל הפקקים והתור הארוך שהיה במקום לא נכנסנו למאדאם טוסו ובמקום זה נסענו לכיכר פיקדילי ויצא לנו להיות באמ אנ אמס וורלד Smileysוגם לקנות עוד כמה דברים.. ובערב היינו במחזה מדהים על מייקל ג'קסון ועל המוסיקה שלו באחד מהמאולמות המכובדים ויצאנו עם חוויה מדהימה!

בשישי בערב הייתה לנו עוד פעם מסיבה רק שזאת הייתה מסיבת סיום ולא האמנתי שזה נגמר כל כך מהר...

בשבת יצאנו לקנטרברי ראינו את הקטדרלה במקום והסתובבנו.

והגיע יום ראשון,היום האחרון בברייטון קולג', אחרי שסיימנו להיפרד מהאיטלקים, ספרדים והרוסים שפגשנו ומאוד התחברנו אליהם עלינו לאוטובוס ובעצב גדול עזבנו את ברייטון קולג' עם דמעות בעיניים והיינו בדרכנו למאדאם טוסו שמשם נסענו אל שדה התעופה בלוטון. כשנחתנו נפרדו מכל הקבוצה המדהימה שהייתה לנו עם דמעות ומשתי המדריכות המדהימות שבלעדיהן זה לא היה אותו דבר! שחר והילה Smileys

החוויה הזאת מבחינתי לא נגמרה בנתב"ג. גם עכשיו אני בקשר עם הילדים המדהימים שהכרתי שם גם הישראלים וגם הילדים מחו"ל כאחד. ואני ממליצה לכל ילד וילד לצאת לסאמר סקול ובפרט לברייטון.