מיכל2 ;)

מיכל רוזנצוויג  (מיכל2 ;))

היי   קוראים לי מיכל ...

שובל אלי  (Shoval_B)

אז אני נסעתי לקיימברידג' מחזור ...

יולי שאשה  (יולי)

טוב אז אחרי המתנה ארוכה במיוחד ...

ירדן לוי  (ירדני)

הטיול הכי מדהים שהיה לי בעולם!!! ...

רון גבאי  (מלכת הגינגים ^_^)

שאלום!   לכו לסאמר סקול ...

מרי לביא  (תות)

לפני יומיים חזרתי מהחוויה ...

היי

קוראים לי מיכל ואני רוצה לספר על השבועיים הכי טובים שהיו לי בחיים !

אז נרשמתי לסאמר סקול.... אחרי ארבעה חודשים של ציפיה הגיע היום הגדול!!

הגענו לשדה התעופה לפנות בוקר, נפרדנו מההורים, עברנו את הבידוק והדיוטי ועלינו על המטוס לאנגליה ! כולם ממש התרגשו!!

כבר במטוס הכרתי חברות חדשות והטיסה עברה ממש מהר...

הגענו לאנגליה ועלינו על האוטובוס בדרך לקיימברידג' אחרי שעתיים הגענו. קיבלנו את החדרים (המאוד מושקעיים - ממש כמו במלון כל יום מסדרים את החדר, מחליפים סדינים ומגבות חחח).

ביום שאחריו כבר עשו לנו מבחן התאמה לרמות לימוד וקיבלנו תיקיה עם ספר לימוד ועוד כל מיני דברים.. באותו הים בערב הייתה מסיבה של welcom party! היה ממש מגניב והכרנו מלא מלא ילדים מכל העולם !

בימים שאחרי היה שיעורים (דיי נחמדים- משחקים וזה) ואקטיביטז (חלק ממש מגניבים כמו פאנטינג,וסתם לצאת לשחק בפארק האין סופי של קיימברידג') ובין לבין היו לנו שלוש שעות חופשיות ! שהיינו יכולים לצאת למרכז העיר, להסבתובב עם חברים, ובעיקר לעשות שופינג! אהה ואין מצב שאתם לא הולכים לאכול מדוכן קרפים במרכז !! זה הדבר הכי טעים שקיים! חחSmileys

בערבים תמיד היו פעילויות מגניבות.. היו הרבה מסיבות ריקודים והייתה מלחמת מים! זה היה כל כך כיף!

בכל יום רביעי, שבת וראשון היו לנו טיולים, כל יום למקום אחר. היינו בלונדון, בסרטפורד, באוקספורד ובעוד מלא מקומות! הטיולים היו ממש כיפים !

בכל השבועיים האלה התחברתי ונקשרתי לאנשים ברמות! גם למלא ילדים מישראל שממש הפכנו להיות חברים ! וגם למלא ילדים מחו"ל ! אני יכולה להגיד שהדיבור שלי באנגלית השתפר בגלל שדיברנו שם הרבה עם ילדים בעולם, וגם בעיקר היה לי כיף לדבר עם ילדים ממקסיקו, ונצואלה וארגנטינה- דוברי ספרדית! זה היה ממש כיף לדבר איתם בספרדית (שפה שידעתי מהבית) ובזכות זה אפילו עוד יותר התחברנו! (אם אתם יודעים עוד שפה חוץ מאנגלית ועברית זה ממש פלוס אדיר בסאמר סקול!! פותח עוד אפשרויות לדבר עם ילדים)

בקיצור אם יש לכם אפשרות לנסוע לסאמר סקול- פשוט תסעו! בלי התלבטויות! אני יכולה להגיד ששנה שעברה רציתי לנסוע ובסוף לא נסעתי כי לא מצאתי חברה שיכלה לנסוע איתי, והשנה אמרתי אני נוסעת לא משנה מה ובדיעבד אני ממש שמחה שנסעתי בלי חברה מהבית, כי ככה הייתה לי יותר אפשרות להיפתח ולהכיר אנשים חדשים!

המדריכים במקום היו ממש נחמדים והמדריכות שלנו מישראל דנה והדס היו מדהימות! תמיד היו שם בישבילנו לתמוך ולעזור.

באמת שזאת חוויה מטורפת וכל כך נהנתי בה!

זה משהו שאני לא אשכח בחיים!!