עתליה

• מרכז: בידלס

עתליה גזית

קוראים לי עתליה גזית מרמת ...

איילת גלוברמן  (אורצ'וק)

אז ככה, בואו נתחיל ...

שי בר

דבר ראשון אני לא כתבתי את ...

עדי פרבמן  (עדידוש)

שלום לכוולם   אני הייתי ...

אלעד גיטלמכר  (גיטל)

וואו!!!  זה להתחלה.   טוב, ...

קוראים לי עתליה גזית מרמת השרון באתי ל-summer school  עם חברה הכי טובה שלי גל עמינח.....

כמה שבועות לפני הטיסה מאוד חששתי לגבי כמה דברים לדוגמה:

*שאני אשאר לבד בלי חברות.

*לא אבין טוב את המורה שמלמדת או את שאר הילדים מכול העולם.

*שהאוכל לא יהיה לטעמי.

*שאני אתגעגע להורים שלי.

אבל לבסוף שהגעתי לבידלס נהנתי מאוד מכול שנייה לא רציתי שזה יפסיק לעולם ובנוסף לא בכיתי להורים שלי מה שאני עושה תמיד בטיולים, אפילו קרתה לי פדיחה שארבעה ימים לא התקשרתי להוריי עד שאמי שלחה לי אס אמ אס עם אני נהנת

ורשמתי לה בחזרה שמאודדדד (מה שחשבתי שלא יקרה לפני שטסתי)....Smileys

ביום הטיסה ללונדון מאוד התרגשתי הגעתי עם אמי לשדה תעופה בן-גוריון ושם ראיתי את הילדים איתם אני אהיה בקבוצה.

כאשר הודיעו לנו שזה הזמן להיפרד מההורים, נפרדתי מאמי בחיבוק ובנשיקה והלכנו לדרכנו.

כאשר עברנו את בדיקת הביטחון ואת הצ'אק-אין הגענו לדיוטי פרי שם היה לנו זמן לכייף כמשך שלוש וחצי שעות.

אני הסתובבתי עם חברתי גל ובנוסף הכרנו עוד שתיי בנות שמם זיו וליבי היישוב אורנית.

כאשר היה הזמן לעלות למטוס עליתי בהרגשה של התחלה חדשה לעצמאות ולחיים.

המראנו בסביבות 7:30 בבוקר (שעון ישראל) ונחתנו ב-10:30 (שעון אנגליה)

הפרש של שעתיים מהארץ.

שנחתנו בשדה התעופה לוטון שבלונדון חיכינו לנציגה שתיקח אותנו לאוטובוס ומשם למקום מגורים (בידלס).

למרות שהנציגה התעכבה טיפה כי היו פקקים זה לא היה משנה כי העיקר החוויה.  חיכינו במקום מוצל, אכלנו, פטפטנו וכעבור זמן מה היא הגיעה והלכנו לכיוון האוטובוס (זמן הנסיעה הייתה בסביבות 2 שעות).

שהגענו לבידלס שם חיכו לנו המדריכם המקומיים המנהל ג'ף ועוד כמה אנשים הסבירו לנו שיש מקומות שאסור לאף אחד להיכנס חוץ מהמדריכים ועוד כמה דברים לדוגמה הראו לנו איפה נמצא חדרי הבנות והבנים, האודיטוריום, הכיתות, חדר האוכל ועוד...

כאשר שסיימו להסביר לנו על הכול היה לנו מבחן רמה שבודקת את הרמה שלך (אין טעם להילחץ, זה ממש לא מפחיד).

המבחן היה מחולק לשניי חלקים חלק ראשון היה דפים שהיה צריך להשלים כמו מבחן בבית-הספר, והחלק השני היה לדבר עם אחד מהמורים המקומיים מאנגליה ושם הוא שואל אותך שאלות על עצמך...Smileys

יום למחורת קמנו בסביבות שבע\ שבע וחצי הלכנו לחדר האוכל, אכלנו נפגשנו עם אנשים מכול העולם כגון- צרפת, פורטוגל, רוסיה, יפן,ספרד,אוקראינה...

לאחר מכן היה  צריך ללכת לאודיטוריום בישביל שיחלקו אותנו לכיתות לימוד ולפעילויות אחה"צ וכך נמשך היום עד הערב בו היה את ארוחת הערב הטעימה הראשונה שלנו בבידלס

(כמו שהזכרתי בהתחלה מאוד חששתי מהאוכל אבל ת'אמת האוכל היה מאוד טעים, ולמי שמחבב פסטה עוד יותר אוהב את האוכל שם).

לאחר שאכלנו התקלחנו, התלבשנו, והיתיפיפנו הלכנו לאודיטוריום לפעילות ערב (מה שקורה כול יום בערב).Smileys

וכך סופו של כול יום !!!!!

יום למוחרת יום שלישי נסענו לווינצ'סטר שם היה לנו זמן שופינג כמובן וגם הסתובבנו באתרים מיוחדים למשל: כנסייה לשעבר מאוד מיוחדת לטעמי.Smileys

ישנם ימים אשר נשארים בבידלס אבל בכול זאת מכייפים עד כמה שאפשר כ"נל ימי רביעי חמישי שישי ושבת.

ביום ראשון נסענו ללונדון לראות את ה- big ben, Bukingham Palace וגם בנוסף אין יום בלי קניות.

את הקניות עשיתי עם ארבע חברות טובות שלי ובאמצע הדרך התפצלנו

(כי חשבנו שזה ייקל עלינו (לא כי רבנו אלה כי לא נשאר מספיק זמן).

עצה שלי- ללכת לחנות primark זו חנות מדליקה עם המון סוגי בגדים, נעליים  בגרושים

כעבור מספר ימים נסענו לפורטסמות'-מגדל גבוהה מאוד שם יש נוף מרהיב ורצפה שקופה שם אפשר ללכת יחפים ולהצטלם.

וכמובן שגם שם היה שופינג ב-outlet.

הגיע יום שישי,ובכול יום שישי היה קידוש לכול הישראלים ולכול מי שרצהלא דווקא מהארץ.

וכך חלפו להם הימים עד שהגיע היום האחרון ומאוד מאוד מאוד התבאסתי שזה נגמר טסנו בחזרה לישראל ומשם כול אחד לביתו.

מצורף בקטעי הוידיוא, וידיוא שאני הכנתי בעצמי.........