ליאור קלובסקי  (לולה)

היי קוראים לי ליאור קלובסקי ...

אלכס קולישוב  (אלכס קולישוב)

טוב אז מאיפה אני אתחיל ... ...

אמיר חיות  (אמיר חיות)

היי,   אני יואב חיות ...

טלי אור לב  (טלי :))

טוב אז כמעט שבוע אחרי שחזרתי ...

ירדן לוי  (ירדני)

הטיול הכי מדהים שהיה לי בעולם!!! ...

ניצן הראל

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

היי קוראים לי ליאור קלובסקי (לולה) בת כמעט 15 והשנה טסתי בפעם השניה לסאמר סקול בקיימברידג' מחזור 3!Smileys שנה שעברה היה לי כל כך כיף שפשוט לא יכלתי לתאר קיץ בלי סאמר סקול אני די חשבתי שהשנה בטוח לא יהיה כיף כמו שנה שעברה ...

אבל טעיתי השנה היה אפילו יותר כיף משנה שעברהSmileys

אוקיי אז נרשמתי בדצמבר והתחלתי לספור מ200 ומשו ימים, כשנרשמתי הייתי במחזור 2 ואז עברתי ל1 ובגלל שגם מחזור 1 לא הסתדר לפי הלו"ז הקיץ שלי עברתי ל3 עם עוד שתי חברות שהיו איתי בשנה שעברה.... אחרי זה הצטרפה עוד חברה שלי משנה שעברה ועוד חברה שלי מהבצפר! הצטרפתי לקבוצה בפייס והכרתי ילדים מדהימים!

ממש התחברתי לכולם והיו לנו לפחות 6-7 מפגשים לפני הטיסה! (שאנחנו ארנו בקבוצה בפייס)...Smileys

יום הטיסה

אוקיי אז הגיע יום הטיסה!!!Smileysלא ישנתי בלילה בכלל!! לא יכלתי להרדם עם כל ההתרגשות! אוקיי אז נסענו ב2:45 בלילה לשדה והגענו בידיוק בזמן הפעם (3:30)Smileys

ראיתי את כל החברים והתחלנו לעבור בדיקת מזוודות והמזוודה שלי שקלה 21.5 ופחדתי לחשוב מה יהיה בחזור כי אסור מעל 23... אבל אז שחכתי מזה בכלל כי נכנסנו לדיוטי פרי!!Smileysהסתובבנו וקנינו M&M!! ובשעה 7 כבר עלינו למטוס!!!!

הטיסה הזאת הייתה הטיסה הכי כיפית בכל חיי! את קבוצת הסאמר סקול שלנו (מחזורים 3+4) היינו 44 ילדים אז הפרידו בנינו והושיבו קבוצת בריטים בגלאים שלנו ופשוט כל כך שמחתי כי אני חולה על בריטים!!!Smileys

אז אנחנו הבנות התחלנו להסתובב בין הבנים הבריטים וכל אחד מצאה בריטי לעצמה אני התיישבתי ליד בריטי ממש חתיך וגילינו שהם יהודים שבאו לטייל בארץ ועכשיו חוזרים בחזרה לבית שלהם באנגליה! ישבתי לידו חצי מהטיסה ושמענו מוזיקה ביחד וצחקנו וכמובן הצטלמנו!Smileysכל כך התאכזבתי שאני לא אראה אותו יותר אבל הוא אמר לי שאנחנו חייבים להפגש לפני שאני טסה חזרה לישראל והוא הבטיח לי שבטוח ניפגש!.... הרזקתי אצבעות ודיברנו בפייסבוק אחרי זה...

אוקיי אז הגענווו (הזמן עבר מהר במטוס!) וכל כך התרגשתי לקחנו את המזוודות שלנו ועלינו לאוטובוס וקיבלנו שקיות אוכל (אף אחד לא אהב את השקיות לאורך כל השבועייםSmileys) כשנסענו שמנו לב שאנחנו נוסעים בצד שמאל של הכביש וזה היה ממש לא רגיל אבל התרגלנו עם הזמן...Smileys

אז הגענו לקולג' וכבר ראינו כמה חתיכים  Smileys אז קיבלנו את מס החדר שלנו 20 הייתי בחדר עם החברה שלי מהבצפר שלי כהן היפה ושמנו את המזוודות בחדר ולא הבנו למה אין לנו אור ואז שלי החכמה הכניסה את הכרטיס לתוך קופסא קטנה שמודבקת לקיר ואז ויהי אור!!! חחחחח אחרי זה רצנו מייד להכיר ילדים ותאמת לא היו הרבה ילדים ונבהלנו שגם לא יהיו  Smileys ביום הראשון די התאכזבנו וביום למחורת גילינו שבאו מלא ילדים ושמחנו Smileys קמנו ואכלנו ארוחת בוקר והיא הייתה ממש טעימה!

עשינו את המבחנים אני לא הספקתי לסיים אותו ונלחצתי ואז גיליתי שמלא לא סיימו ונרגעתי, אחרי המבחן בכתב היה מבחן דיבור בקבוצה של 15 ילדים.

אחרי ארוחת הצהוריים הלכנו לסיור בעיר וראינו שהעיר פשוט מהממת!Smileys

דווקא כשיצאנו לסיור התחיל טיפטופים ואז הפסיק וכשהתחלנו לחזור לקולג' היה מבול!!Smileys (מזל שהבאתי מטריה! ^^) בערב היה דיסקו להכיר ילדים חדשים והיה ממש כייף היו שם חתיכים ורקדנו מלא!!!

ביום השלישי כבר התחלנו ללמוד ולהיות בACTIVITIES הייתי בלימודים בקבוצה שנקראת ST.ANDREWS שזאת רמה B1 (רמה בינונית) ובפעילויות (ACTIVITIES) בקבוצה שנקראת CHURCHILE היה ממש כיף הכרתי ילדים חדשים באותו היום הכרתי מבלגיה, צרפת, בולגריה, בלרוס, הונגריה, טיוואן, שוויץ, הולנד ועוד...

וכמובן שהכרתי את המדריך החמוד מרטין שהוא היה ממש מצחיק וכולם אהבו אותו! לקח לו שנים לדעת את השם שלי! Smileys וגם כמובן שהכרתי את המדריך החתייך הורס דני שפשוט היה מושלם!!!

בשאר הימים היה ממש כיף והגיע יום רביעי!! נסענו למאדם טוסו והצטלמתי עם פרדי מרקורי ובוב מרלי

ואז הגיע יום שבת! נסיעה  ללונדון!!!!! אעאעאעא Smileysקבעתי באותו היום להפגש עם הברטי שהכרתי במטוס! וכך היה! נפגשנו! הוא  הביא 3 חברים ואני הבאתי 3 חברות כדי שנסתובב והיה די מאפן למה שציפיתי אבל בכל זאת היה כיף. חזרנו אחרי יום מעייף  והגענו בזמן לארוחת ערב שנמצאת 10 דקות הליכה מהקולג'Smileys

ביום למחורת נסענו לעיר סטרטפורד איפה ששייקספיר נולד והיה ממש כיף! אחרי זה הלכנו לבקר בטירה שם והתחיל שוב פעם לרדת גשם Smileysאבל בכל זאת נהנהנו.

בשבוע השני כבר הכרנו הכל בעל פה ו מלא חברים שלנו עזבו אבל הגיעו חדשים!

והכרנו גם אותם Smileys ביקרנו מלא בפריימארק והספקתי לעשות 3 פעמים PANTING שזה שחייה בנהר CAM בתוך סירה מיוחדת. באותו היום בכינו הרבה שאנחנו עוזבים Smileys

הלו"ז:

7:45 - ארוחת בוקר

8:45 - פעילויות\שיעורים

11:45 - ארוחת צהוריים + זמן חופשי עד 15:00 למי שאין PROJECT ולמי שיש עד 13:30

13:30- PROJECT 3 פעמים בשבוע

15:00 - שיעורים\פעילויות

18:00 - ארוחת ערב

19:30 - פעילות ערב

22:00 - בדיקת חדרים (ROOM CHECK)

ביום שבת נסענו לTHORPE PARK לונה פארק ענקק!! עם לפחות 10 רכבות הרים עלינו על רכבת הרים גבוהה בגובה של כ15 קומות שזה רק עליה וירידה וזה היה פשוט מושלם!!! היה ממש כיף אפילו שהספקנו לעשות רק 4 מתקנים... כי הטורות היו כשעה-שעה וחצי!

ביום ראשון היום של הטיסה הביתה :( קמנו נפרדנו מכולם כולל ממחזור 4 שנשאר לעוד שבוע -,-  ויצאנו לדרך עם הרבה בכי :'(  במטוס היה די שקט יחסית לטיסה לשם וכשהגענו פגשו אותי ההורים אח שלי בתדודות שלי ושתי חברות טובות שלי ושל שלי! הזמן עבר מהר מידי רק אתמול טסנו לסאמר סקול וכבר חזרנו.... :(

היה ממש ממש כיף! וזאת חוויה שלא תשכחו אף פעם! עכשיו יש לנו עוד קבוצה בפיייס לכל הילדים מכל העולם שהיו איתנו בקיימברידג' כדי שנשמור תמיד על קשר... :)

אני ממליצה ממש לטוס לסאמר סקול כי את החוויה הזאת לא תשכחו אף פעם זה ממש ממש ממש כייף! וצריך לנצל כל רגע שאתה נמצא שם כמו שצריך!

תודה שקראתם את הסיפור שלי ואם אתם רוצים לשאול אותי שאלות ומתלבטים אם לסוע או לא תמצאו אותי בפייס : Lior Klovski