נועה :)

נועה טנא  (נועה :))

אני לא יודעת איך אפשר להתחיל ...

שחר טאקו  (טאקו)

ברייטון מחזור 2 2013 - המשפחה ...

אביטל אגרון

הייי , קוראים לי אביטל ואני ...

סיוון יצחקי  (סיוון)

טוב, איך להתחיל?  כבר ...

שירז אלבז  (שירז אלבז :))

טוב איך מתחילים לספר על החוויה ...

זהר הולדנגרבר  (מינייי :))

אז איך מסכמים חוויה של שבועיים ...

אני לא יודעת איך אפשר להתחיל בכלל לספר על חוויה כזאת מדהימה ..
אני וחברה שלי נרשמנו ממש בתחילת השנה והזמן פשוט לא עבר עד הטיסה !

אני גם ממליצה שתכירו את כולם לפני הטיסה,תפתחו קבוצה בפייסבוק ובוואצאפ כי אנחנו כבר נהיינו החברים הכי טובים עוד לפני שפגשנו אחד את השני  Smileys

נתחיל ביום של הטיסה - כולנו הגענו לשדה תעופה בשלוש וחצי בלילה וממש התרגשנו !!

נפרדנו מההורים והלכנו לכל הבדיקות. עברנו אותם יחסית מהר כי היינו קבוצה גדולה.

בטיסה חלקנו ישנו כי לא ישנו כל הלילה מרוב התרגשות, וכשהגענו לאנגליה עלינו על אוטובוס ונסענו לכיוון ברייטון Smileys

הדרך הייתה ארוכה (שעתיים נסיעה בערך) והיינו תקועים בפקק אז זה הרגיש כמו נצח ! Smileys

הגענו לברייטון, הכל היה ירוק ויפה ומבחוץ החדרים שלנו היו נראים כמו טירה ! זה אחד המקומות הכי יפים שהייתי בהם Smileys

נכנסנו לחדרים והתמקמנו ואחר כך ירדנו לפעילות קטנה.

אחר כך התארגנו והלכנו לארוחת ערב עם ילדים מהקמפוס מארצות אחרות.

לגבי האוכל - תביאו אספקה של אוכל איתכם כי האוכל שם ממש מגעיל !

היום הראשון היה לא משהו כי כולם היו עייפים ולא רגילים למקום, אבל כבר

ביום השני כולם התחילו להנות ולא רצינו לעזוב !

ביום השני היו לנו מבחנים שמחלקים אותנו לרמות ולכיתות (אין מה להילחץ, הוא לא קשה !)
בהמשך השבוע היו שתי קבוצות - חלק למדו בבוקר והיו באקטיביטיז בצהריים וההפך ..

בשבוע הראשון אני הייתי בלימודים בבוקר (וזה הרבהההה יותר כיף  Smileys)

באקטיביטיז יש אפשרויות כמו טניס, כדורגל, שחיה, ריקוד או סתם לנוח :)

במשך השבוע ובסופשים היו לנו כל מיני טיולים כמו לארמון של המלכה (שדרך אגב, אם הדגל למעלה זה אומר שהמלכה נמצאת בתוך הארמון והיא הייתה שם Smileys), טירה, מחזמר, מדאם טוסו וטיול ללונדון :)

בשבוע השני מתחלפים ומי שהיה בלימודים בבוקר עובר ללימודים בצהריים ואותו דבר לגבי הפעילויות.. אני אומרת מניסיון, אל תטרידו את המדריכים שלכם ותצלמו אותם כל שניה. הם יישנאו  אותכםםםם (אחמ נועה ומאיה) Smileys

הסופש של השבוע השני הגיע וכבר הרגשנו את הסוף. זה בכלל לא הרגיש שעברו שבועיים, זה הרגשי שעברו רק כמה ימים ושלא הספקנו לעשות כלום עדיין !

ביום לפני הטיסה לקחו אותנו לשופינג, אני כבר אומרת - תלכו לפרימארק !! חנות ממש זולה ויש בה דברים ממש יפים :)

ביום הזה זה היה היום היחיד שהיה לנו גשם, נפלנו על השבועיים הכי חמים באנגליה ! (אבל כמו סתומים הבאנו מלא בגדים ארוכים שבקושי השתמשנו בהם) Smileys

ביום האחרון קמנו ממש מוקדם בבוקר כדי לנסוע לשדה תעופה כי הייתה לנו טיסה בצהריים ..

ארזנו את המזוודות ואף אחד לא רצה לעזוב Smileys

הטיסה עברה לנו ממש מהר וכשנחתנו ראינו את ההורים והיינו צריכים להיפרד, היה המון בכי (תכינו את עצמכם מראש, כי אני לא חשבתי שאני אבכה.)

נפרדנו מכולם והתחבקנו פעם אחרונה ונסענו הביתהSmileys

הסאמר סקול היה החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים שלי. אני לא יכולה להסביר במילים כמה נקשרתי לכל אחד ואחת מהילדים שהיו איתי בקבוצה.. אנחנו כמו משפחה Smileys

ותודה רבה למדריכות, ניקול וליאור על הכלללל !

אני בטוחה שיש עוד המווווון דברים שלא כתבתי, אבל באמת שאי אפשר לתאר במילים חוויה כזאת מדהימה של שבועיים כאלה מושלמיםםםם !!