מיכל

מיכל נזרי

הייי אני מיכל נזרי אני בת ...

נועה גיסר  (נוני)

שלום, קוראים לי נועה גיסר ...

ליאם שדות  (ליאם)

היייייי קוראים לי ליאם וטסתי ...

מאיה אוריאלי  (מאיה אוריאלי)

שלום, קוראים לי מאיה אוריאלי, ...

נועם בן ארי  (נועם)

היי אני נועם בן ארי   ...

מירה אברבוך  (מירה אבר)

טוב אז אני באמת לא יודעת מאיפה ...

הייי אני מיכל נזרי אני בת 15 וטסתי השנה לסאמר סקול בקיימבריג' מחזור ראשון 2013!!!!!!! אין לי מושג איך לתאר את החוויה הזאת... היא פשוט מושלמת!!!!!!

אני זוכרת את היום הראשון שאני וחברה שלי נועה הגענו לקיימבריג' וקיבלנו את החדרים.. וכמובן עם המזל שלנו נתקענו עם החדר הכי קטן Smileys

ביום הראשון היינו עצובות והתגעגנו ולא הבנו איך עשינו את זה לעצמנו.. להתקע עכשיו שבועיים בקיימבריג'.. אבל כבר באותו יום הכרנו מלא ילדים חדשים ועשינו מלא מלא צחוקים וההרגשה שלנו השתפרה ברמות!!! בלי לשים לב השבועיים האלה עברו ממש ממש מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בשאר הימים היה לי כיף אדייייייייייייייייייייייר הכרתי מלא ילדים חדשים מכל העולם וזה היה ככ כיף ופשוט מושלם!!!!Smileys

גם הקטע של לדבר עם הילדים מחו"ל באנגלית היה כיף אדיר.. לנסות למצוא את המילים ולתאר הכל... עם חלק מהם אני עדיין שומרת קשר ומדברת איתם בפייסבוק.. אי אפשר לשכוח אותם!!!!!!

אפילו הלימודים שם היו כיפיים!!! אני הייתי בטוחה שזה יהיה הרבה הרבה יותר גרוע ושזה לא יהיה כזה מהנה ושהמורים יהיו קשוחים ומפחידים... אבל זה היה בידיוק ההפך! המורה שלי היה ככ מושלם!!!!!!!!!!! הוא שילב הכל בשיעורים- גם משחקים וגם לימודים של ממש- והכל עזר ושיפר את האנגלית

המדריכים של הEF היו מושלמים!!!! הם היו כאלה חמודים, זורמים עם כולם ומצחיקים ברמות!!! Smileys היו כמה שממש התחברתי אליהם וכשהם זכרו את השם שלי התלהבתי ברמות Smileys

המדריכים מהארץ, יואב ודניאלה, ביכלל היו מושלמיםSmileys אי אפשר היה לבקש מדריכים טובים יותר!!!!!!!!!!!! החוויה הזאת הייתה ככ מושלמת בזכותכם!!!

האוכל היה פשוט מזעזע, דוחה ברמות שאי אפשר לתאר Smileys אבל ככה לפחות מרזים....

ארוחות הבוקר והצהריים היו בקמפוס, במבנה שהיו החדרים שלנו, אז היינו יורדים במדרגות ומגיעים לתור עצום:/ אבל ארוחת הערב תמיד הייתה במרחק הליכה מהקמפוס. ההליכה לשם הייתה אחד הדברים הכי כיפיים ביום. היינו הולכים קבוצות של ילדים, לפעמים עם מדריכים ולפעמים בלי, והיינו עושים צחוקים כל הדרך לשם ומדברים ומדברים ומדברים... Smileys

היה לנו גם זמן פנוי Smileys היינו יכולים ללכת לקניון ברגל בתנאי שהולכים 5 ילדים או יותר יחד, אבל היה גם את הפרי מארק Smileys היינו הולכים לשני המקומות וחוזרים עם מלא שקיות XD

קיימבריג' פשוט מדהימה, היא ככ יפה! כל הטיולים שהיו לנו היו כייפים, המקומות היו פשוט מהממים! Smileys גם במקומות האלה היה לנו זמן פנוי ויכולנו לקנות מלא מלא דברים Smileys ולונדון... ואו! מושלמת Smileys

ואו אני זוכרת שהיינו במאדם טוסו, זה היה ביום רביעי של השבוע השני, וככ רציתי כבר להצטלם עם 1D ואני ונועה וניקול עמדנו בתור מלא זמן!! ואז התחלנו להתקרב וראינו מלא בנות מצטלמות איתם וצילמנו מלא תמונות... ואז סופסוף הגיע תורנו ועם המזל שלנו (איך לא) נתנו לנו להצטלם רק פעם אחת וגם התמונה הזאת הייתה עקומה Smileysהמשכנו להצטלם עם עוד מלא מפורסמים (ביניהם אמה ווטסון המושלמת). באותו יום בערב הלכנו למחזמר שנקרא וויקד. היה מצחיק, משעמם ויפה בו זמנית אז בסכ"ה היה ממש כיף Smileys

בנסיעות באוטובוס נועה ואוהד ישנו אז צילמתי אותם וזה היה קורעעעעע Smileys

והאקטיביטיס- בשעות שלא היו לימודים היה אקטיביטיס במשך 3 שעות בערך. היינו יוצאים לפארק בקבוצות שאירגנו לנו. הקבוצות היו מורכבות מילדים מכל העולם, וכמובן שאני הייתי הישראילית היחידה בקבוצה  Smileys אבל ככה הייתי מדברת יותר עם ילדים מחו"ל. הכרתי מלא ילדים חדשים מהקבוצה שלי וילדה אחת מטורקיה שהפכנו לחברות ממש טובות וכל הזמן דיברנו! :) וכל פעם שלא מצאתי את הקבוצה שלי, מרטינו המדריך הכי מושלם בEF היה עוזר לי למצוא אותה Smileysכל מי שנוסע לשם- תפגשו את מרטינוווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני זוכרת פעם אחת שחזרתי מהאקיטיביטיס וראיתי בערך 20 ילדים רוקדים את אותו ריקוד. ואז מלא ישראלים יצטרפו וראינו שמדריך אחד- אנדרו הנסיך- מלמד ריקוד לשיר feel this moment . אחרי הפעם ההיא רקדנו את הריקוד הזה מלא, בעיקר במסיבות שהEF ארגנו. פשוט זכרנו אותו כבר בעל פה, ועכשיו כל פעם שאני שומעת את השיר הזה אני מתחילה לרקוד את הריקוד הזה ומתמלאת געגועים:(

כמעט בכל הלילות היו אצלנו בחדר יתושים גדוליםSmileysיו זה היה נורא>< חחחחח אני זוכרת את נועה ואותי צורחות מרוב פחדSmileys אבל אחרי כמה פעמים כבר הפכתי למקצוענית והרגתי אותם במכה אחת Smileys ואפילו איחרנו פעם אחת למפגש שלנו עם כולם ביגלל היתושים.. ^^

לילה לפני שעזבנו עשינו מסיבת פרידה למדריכים המדהימים של הEF ואז עשינו מלחמת מים! היה ממש כיף ומצחיק, ובאותו זמן נפרדתי ממלא ילדים מחו"ל ונתתי להם חיבוק רטוב Smileys

ביום שעזבנו לקח לי שעות להעיר את נועה- כמו תמיד- אבל הפעם מה שהצליח להעיר אותה זה הידיעה שקורי מונטית' מת :( ואז, אחרי שוק ועצב, סיימנו להתארגן ויצאנו עם המזוודות. וכל שנייה אמרנו אחת לשנייה: די אני לא מאמינה שזה נגמר, זה עבר ככ מהר, לא באלי לעזוב.... היינו עצובות ברמות ואני די בטוחה שכולם היו.. היה אפשר לראות את זה על כולנו.. החזרנו את המפתחות אמרנו ביי אחרון לכולם ועזבנו :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

זה אולי החיסרון היחידי בסאמר סקול- להכיר את כולם, להתחבר אליהם, להפוך לחברים ככ טובים, להנות כמו שבחיים לא חשבתי שאפשר להנות- ואז לעזוב.

לפחות יש לי את החברים מישראל שאנחנו שומרים על קשר ונפגשים מלא Smileys

טוב אז בקיצור- זאת הייתה החוויה הכי הכי הכי מושלמת שיכולה להיות!!!!! אני בחיים בחיים לא אשכח אותה!!!!! אני ככ מאושרת שעברתי את החוויה הזאת, זה היה כיף לא נורמאלי שאי אפשר להסביר ואי אפשר לתאר, רק מי ששם ומי שחווה את זה יכול להבין את ההרגשה הזאת! אני עדיין בקשר עם ילדים מהארץ וילדים מחו"ל, שזה ממש ממש משמח אותי Smileys

כל מי שחושב אם ללכת לזה או לא- אל תחשבו פעמיים! פשוט לכו על זה!!!!!!! יכול להיות שיהיה לכם קשה בהתחלה- אבל זה משתנה ככ מהר לשמחה וכיף!!! השבועיים האלה נגמרים תוך שנייה - כי כשנהנים הזמן טס. תאמינו לי ששווה לכם ללכת לזה, אתם לא מתארים לעצמכם כמה כיפית החוויה הזאת יכולה להיות!!!!!!!! SmileysSmileysSmileys