שיר

שיר נאפ  (שיר)

היי, קוראים לי שיר אני בת ...

מיכל פינטו  (מייקל)

שוב שלום אנשים  קוראים ...

דניאל בן אפריים  (דניאל ♥)

היייייי אני לא מאמינה שאני ...

ניצן הראל

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

טל ניימן  (טל ניימן)

הייי אני טל ניימן בת 14 ממודיעין. ...

מיקי מאירסון

אז עכשיו כשאני שוב בישראל, ...

היי,

קוראים לי שיר אני בת 14 ואני הייתי בסאמר סקול בקימבריג עם מחזור 3+4.

איך אני יכולה לסכם את הטיול הזה בקצרה, בזה שזאת החוויה הכי מדהימה שאני עברתי  בחיים. הכל פשוט הכל שם היה מדהים המגורים האנשים הטיולים באמת שאין דבר אחד שאני יכולה להגיע שלא היה טוב.

כשרק נרשמתי ישר צירפו לקבוצה בפייסבוק ולקבוצה בואטצאפ התחלנו להכיר אחד את השני. אני לא באתי לבד באתי עם החברה הכי טובה שלי ובאמת שלא עבר יום אחד לפני הסאמר סקול שלא דיברנו על כמה אנחנו מחכות שזה יגיע. הגיע היום של המפגש הכרנו את המדריכות המדהימות ואת כל הילדים ואז שבועים אחר כך הגיע היום של הטיסה Smileys

אני לא יכולה לתאר לכם כמה כיף זה היה לבוא ולדעת שאתה יוצא עם כל הילדים שמסביבך לחוויה של פעם בחייים!

הגענו ראינו עד כמה המקום מדהים וכבר אז הבנו שהשבועים האלה לא הולכים להיות רגילים.  הלכנו לחדרים התארגנו היה את המבחן יום אחרכך ואז התחיל השגרה, גם השגרה שם בלי הטיולים היום הרגיל שלומדים  ויוצאים לפעילויות גם זה הדבר הכי כיפי בעולם! Smileys

התחלנו להיקשר אחד לשני וגם לאנשים מהארצות האחרות ונהיינו חברים ממש טובים.

היו את הטיולים המדהימים בלונדון ובסטנפורד באוקספורד ובלונא פארק מטורף דברים פשוט לא נשכחים!

לבסוף עברו השבועים המדהימים האלה שכולנו לא הפסקנו לבכות עלזה שאנחנו לא רוצים לעזוב ולהפרד. נקשרנו ברמה של משפחה וברמה שפשוט אי אפשר לשכוח את האנשים האלה.

אני באמת ממליצה לכולם לטוס זאת חוויה לא נשכחת וחוויה של פעם בחיים שאי אפשר להבין אותה עד שלא חויים אותה!

קיימבריג מחזור 3+4 תודה על השבועים המדהימים האלה והלא נשכחים האלה מתגעגעת לכולם! SmileysSmileys