הדר

הדר צרפתי  (הדר)

הייייי (:  אז לפני משהו ...

מיכאל דיק  (מישה)

טסתי לסאמר סקול לבד ועם כל ...

דנה צאיג

הלוווו  אז אני עכשיו ...

גאיה ארובס  (gaya)

hellllo,  טוב אז אחרי ...

נעמה גולן  (naama)

וואוו.. כבר חודש עבר מאז שהחוויה ...

נויה הראל בוכריס  (נויה :))

טוב אז...קוראים לי נויה הראל ...

הייייי (:

אז לפני משהו כמו 21 ימים הייתי בשדה תעופה מפוחדת לגמרי מהפעם הראשונה שאני נוסעת לחול בלי ההורים עם קבוצה של ילדים שאני לא מכירה שתי מדריכות מקסימות  והחברה הכי טובה שלי שכמובן איחרה והפכה אותי ליותר לחוצה ועכשיו שאני שבוע אחרי אני שמחה שנסעתי ולא מתחרטת לרגע היה מדהייים  Smileys  הגענו למקום יפהפייה שנקרא ברייטון ופגשנו מדריכים מקסימים.

היום הראשון נראה מאד מוזר בהתחלה הקבוצה חדשה המקום חדש במקום אמא ואבא יש שתי מדריכות ואפילו השעון השתנה אבל מתרגלים להכל במהירות ונהנים מכל רגע!

פגשנו מדריך חמוד ששמו בן ושיחקנו איתו משחק נחמד בהתחלה לא כולם רצו להשתתף אבל במשך הזמן עוד ילדים השתתפו והתחלנו להרגיש יותר בנוח קיבלנו חדרים ואני הייתי מאד מרוצה מהחדר שלי Smileys  .

הימים הראשונים לאחר מכן היו ימים של התאקלמות עשינו מבחנים חולקנו לקבוצות התלוננו ולבסוף התחלנו סוג של שגרה שכוללת ארוחות לימודים פעילויות ומיידי פעם טיולים ושופינג מאד קל להתרגל לשגרה הכיפית הזאת ואף פעם לא משעמם ! (:

הלימודים בכיתות היו ממש מהנים והיו לנו מורים טובים ויצא לנו להיות יותר עם ילדים לא מהמדינה שלנו ולהכיר אותם יותר ולאחר מכן לבלות איתם בפעילויות ובארוחות.

הטיולים היו חווייתים ומיוחדים אפילו שהנסיעות היו דיי ארוכות ראיתי המון מקומות חדשים קניתי הרבה דברים חדשים ראיתי אנשים חדשים ויצרתי זכרונות חדשים ;) .

המדריכות שלנו היו מקסימוות ועזרו לנו בהכל ואני מודה להם מאד על שהם הפכו את החוויה למהנה ופשוטה יותר.

הכרתי המוון ילדים חדשים ומדהימים מהקבוצה הישראלית שבאים מכל מיני מקומות בארץ ואני שמחה לשמור איתם על קשר  והכרתי גם ילדים מקבוצות אחרות .\

לסיכום לא הייתי מפסידה חוויה כזו בחיים היה מדהים ונהנתי מכל רגע מתגעגעת לכולם וגם לשחר והילה ואוהבת המוון  SmileysSmileys