ליר ויסמן  (ליר)

אני לא יודעת איך להתחיל לספר ...

נועה בק  (נועה בק)

אין לי מושג איך אני יכולה ...

איב דמארי

היי שמי איב דמארי, אני בת ...

ליאור רביע  (ליאור)

היי אני ליאור רביע , בת 15 ...

מאי אפרים  (מאי)

קודם כל לפני הכל .. שלום קוראים ...

שקד גלבוע

טוב אז קודם כל איך מסכמים ...

אני לא יודעת איך להתחיל לספר את הסיפור הזה , חוויה כל כך מדהימה , יוצאת דופן , השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים!!! כבר מההתחלה , אני מזהירה זה סיפור ממש ארוך אבל שווה לקרוא Smileys

קוראים לי ליר ויסמן , אני בת 14.5 מתל אביב , יצאתי למרכז ברייטון מחזור 3 Smileys

לפני תחילת הסיפור , אני חייבת להגיד , זאת השנה השניה של עם חברת קמפוס , והפעם השניה יותר מוצלחת, מרגשת ומדהימה מהפעם הראשונה!!!Smileys

עכשיו לחזור 4 חודשים אחורה , נרשמתי לסאמר סקול , התחלתי לחפש אחרי ילדים בפורום , בפייסבוק , התחלנו קבוצה בווטסאפ , באותה תקופה רוב הילדים היו "הילדים מהסאמר סקול" ומהר מאוד זה השתנה , ספרנו חודשים , שבועות , ימים , ורגע לפני , הכרנו במפגש קבוצה ענקית עם מדריכה מדהימה , חילקו את הכרטיסי טיסה , דיברנו על המשקל במזוודה (כן כן 23 ק"ג) אין ממה לחשוש זה מספיק ויותר !!Smileys על האוכל באנגליה , על החששות על המחזמר ועוד,  קיבלנו את התיק של קמפוס ואמרנו ניפגש בשדה ..

זה הרגע הנה באה השעה !!!!!Smileys

הגענו לשדה , מתוחים , נרגשים , וכבר מתים להתחיל את החוויה , כל אחד לחוץ יותר מהשני , מצטלם עם ההורים , אומר שלום למי שהוא מזהה מהקבוצה בווטסאפ Smileys

לקחנו מענת המדריכה את התג והסרט למזוודה ,ויצאנו לדרך!!! Smileys עברנו בדיקות דרכונים , שלחנו את המזוודות הכבדות עם חששות , אבל ברגע שראינו את המשקל נשמנו לרווחה Smileys , אחרי בדיקות מרובות , הגענו לדיוטי פרי , היה שעה וחצי חופשיים ( חשוב אם רוצים יותר זמן , תגיעו בזמן!!) כל אחד רץ לכיוון מה שהוא חיפש ואחרי שעה וחצי עלינו למטוס!!! התיישבנו במקומות , כל אחד לפי הכרטיס ואחרי ההמראה החלפנו כל שניה Smileys כמובן שאנחנו ישראלים , אז עשינו קצת רעש אבל בסוף גם עם זה הסתדרנו! Smileys אחרי 5 שעות ארוכות , נחתנו!!! שינינו שעונים לשעתיים אחורה :D הגענו לשדה התעופה בלונדון , כל כך שקט , עד שאנחנו הגענו , ישראלים תמיד חייבים להודיע שהם מגיעים !!Smileysאספנו את המזוודות , ובדרך ליציאה חיכתה לנו מדריכה מהצוות של Ardmore עם שלט של קמפוס לימודים!!Smileys היא הובילה אותנו לאוטובוס , ומשם נסענו שעה וחצי לכיוון ברייטון שעה וחצי עברה וכולם מתעוררים משינה עמוקה באוטובוס , יצאנו מהאוטובוס ונדהמנו!!! Smileys למרות שהיה מאוד קר והיה חושך , המקום היה מדהים , ענק , פשוט כמו טירה ענקית עם הרבה יותר מדי דשא ומרחב !!! התחלקנו לחדרים שדרך אגב היה מאוד גדולים ומרובחים  ויאללה לישון Smileys

קמנו ליום השני!!!!!! Smileys

השעונים המעוררים העירו את כולנו בשעה 7   , התארגנו , ויצאנו לדשא , ענת חיכתה לנו עם הוראות ליום הראשון והמרגש בברייטון!!! באור ברייטון עוד יותר מדהימה מבחושך :D

הארוחת בוקר שמחכה לנו משעה 8:00 - 8:30 טסנו לחדר אוכל , אני חייבת להגיד שאוכל אולי ביומיים הראשונים לא כזה טעים , מה לעשות שישראלים רגילים לאוכל שלהם , אבל תוך כמה ימים מתרגלים Smileys וזה באמת לא כל כך נורא !! בשעה 9 נפגשים בנקודת מפגש בדשא מול המגורים Smileys המדריכים המושלמים של Ardmore הובילו אותנו לבניין הכיתות , לעשות את מבחני הרמות  Smileys נכנסו לכיתות וחיכה לנו המורה ריצ'רד המושלם שכמובן כל הבנות התאהבו בו עד שגילינו שיש לו חברה Smileys עשינו את המבחן ובאמת שאין ממה להילחץ , כל אחד עושה מה שהוא יודע , ומחלקים אותך באמת לרמה הכי מתאימה לך , אחרי שעה וחצי של המבחן , הייתה הפסקה של חצי שעה שבהפסקה ענת המדריכה אספה מכולנו את הכסף של הדמי כיס ואת הפיקדון,  מהשעה 10:30 עד 11:00 , בשעות של ההפסקות נפתחת החנות או הבית קפה הקטן מול בניין הכיתות שכמובן כולם באים להתנחל שם Smileys בשעה 11:00 חזרנו לכיתות לעוד שעה וחצי של שיעור , ישר התחלנו במשחקים ובחידון על אנגליה Smileys

בשעה 12:30 ישר אחרי סיום השיעור ארוחת צהריים!! בסיום ארוחת הצהריים , תלוי כמה מהר אתם אוכלים יש הפסקה עד השעה 14:00 , ב14:00 נפגשים שוב בנקודת המפגש לפעילות אחר הצהריים!!!! היה כל כך הרבה פעילויות מגוונות ומדליקות Smileys כמו טניס , שחיה , ריקוד , כדורגל , רוגבי , אומנות , צייל אווט , מחניים ועוד הרבה הרבה!! בשעה 15:30 יצאנו להפסקה של חצי שעה , ב16:00 עוד שעה וחצי של פעילות!! ב17:30 נגמרת הפעילות ויש שעה הפסקה עד לארוחת הערב Smileysב18:30 יוצאים לכיוון חדר האוכל לארוחת ערב!! בארוחת הערב הפעתנו את שקד המדהימה בעוגת לכבוד יום ההולדת שלה !!!!SmileysSmileysSmileys

בשעה 20:00 יש פעילות ערב!! כבר שם הכרנו את המדריכים והדבקנו לכל אחד כינוי מיוחד,

בן בתור ביג בן , בן השני בתור בן הקטן או אפי , ג'ו , גו' בראון בתור בראוני ,ואיידן בתור החיכוי של ג'סטין טיימברליק  Smileys כבר ביום השני פעילות הערב הייתה בליינד וספייד דייט!! שכבר באותו הערב למדנו להכיר אנשים מכל רחבי העולם ב30 שניות , מאיטליה , גרמניה , רוסיה , אוקראינה , שוויץ , ועוד !!! כל כך שמחתי שהכרתי את כולם מאוד מוקדם כי ככה התחברנו יותר מהר Smileys הילדים מחו"ל היו מאוד זורמים ונחמדים וכולנו התחברנו ממש מהר !!! כמובן שייצגנו בכבוד את המדינה שלנו וזכינו בכמה דייטים ואפילו בזוגותSmileys

בשעה 21:30 נגמרה הפעילות ועד 22:30 יש זמן להתקלח להארגן ועוד Smileys

קמנו לבוקר חדש היום השלישי Smileys

כבר באותו היום כל הישראלים כבר התחברו למשפחה גדולה , רועשת אבל מושלמת!!!

קמנו בבוקר , התארגנו יצאנו לארוחת הבוקר ובתשע חילקו אותנו להקבצות של הכיתות , החלקנו בכלליות לשתי קבוצות , יש כאלה שלומדים בבוקר ועושים את הפעילות בצהריים  ויש שלומדים בצהריים ועושים את הפעילות בבוקר !! וככה בשבוע השני מתחלפים , באותו השבוע יצא לי ללמוד בצהריים אז נהננו מפעילויות בוקר , אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לכיתות לפגוש את המורים המדהימים ואת הילדים מחו"ל שאיתנו בכיתה!! שעה וחצי עם המורה אווה , ושעה וחצי עם המורה אפרודיטה , ובין השיעורים הפסקה Smileys אחרי ארוחת הערב , המדריכה המדהימה ענת החליטה שזה הזמן לצאת למזח של ברייטון במקום פעילות ערב Smileys כהליכה של חמש דקות , הגענו למזח!! היה קצת קר אבל הסתדרנו , הופתענו לגלות שבמשחקים יש אנשים מבוגרים שמשחקים במשחקי וידאו ועוד !! הסתובבנו שעה ורבע ונהננו מאוד Smileys שיחקנו , רקדנו , הצלטמנו , ואכלנו Smileys

בוקר טוב מהיום הרביעי Smileys

זה הבוקר שבאמת הבנו שהגענו לאנגליה ושם שום דבר לא בטוח , קמנו למזג אוויר חורפי במיוחדSmileysאבל מהר מאוד התרגלנו והמקום המועדף עלינו נהיה הchill out room או בכינוי של הישראלים הסטלה room Smileys בחדר הזה למזלנו הרב ביותר גילינו את הwi fi של ברייטון Smileys

בפעילות הצהריים יצאנו לברייטון ל"sea life center" מקום מדהים ומרהיב ביופיו!!! עם דגים מדהימים וייצורים מרהיבים שהדליקו את כולם , ואחרי סיבוב גדול בעולם המים , יצאנו לקניות ברחבי ברייטון SmileysSmileysSmileys רצנו לכיוון החנויות Primark וH&M שהיו באופן מפתיע מאוד זולות עם בגדים מהממים ( אפילו הבנים התלהבו )Smileys חזרנו לפעילות ערב שהייתה בנים נגד בנות !! התחרנו בקפיצות , ריקוד , שיווי משקל , ידע , ועוד מלא מלא דברים מצחיקים , ככה עוד יותר התגבשנו גם בקבוצה וגם מהילדים מחו"ל שהיו כל כך מדהימים!!!

בוקר חמישי שמשי במיוחד!!Smileys

כמובן שאנגליה הפכפכה וקמנו לבוקר מלא בשמש עלינו על מכנסיים קצרים וגופיות ומשקפי שמש , ובגלל שהיה כל כך נעים המדריכים המקסימים החליטו לשנות את הפעילויות ולהוציא אותנו לים של ברייטון שנמצא דקה מהמזח Smileys שיחררו אותנו להסתובב קצת בים או במזח , וכמובן שהישראלים חיפשו אוכל , אז שינינו קצת את החוקים (אבל ששששש Smileys) ויצאנו לטייל בברייטון , כמובן שמצאנו אוכל , ואכלנו , הרבה Smileys יותר Smileys מדי Smileys אבל הורדנו הכל מההליכות חזרה , בצהריים המורים חילקו לנו כסף בעזרת חידונים , כסף שישמש אותנו לערב קזינו!!!!!

אחרי ארוחת הערב הלכנו לפעילות ערב , ערב קזינו !!!! של הימורים , משחקי קלפים ועוד הרבה הרבה דברים Smileys

בוקר של שבת שלום Smileys

קמנו לשישי עם הרבה מצב רוח עם יום ההולדת של נועה בוזגלו המושלמת !!Smileys

למדנו הרבה וחיכינו לארוחת הערב Smileys , עשינו קידוש , הצוות הכין לנו שולחנות עם מפות לבנות וסכום ולחמים , הבנות הדליקו נרות , ועמדנו כולנו לקידוש וברק בירך ואמרנו ביחד אמן וכמובן שכל האנשים הסתכלו אלינו בחדר אוכל אבל ככה זה ישראלים הכי מיוחדים Smileys וכמובן שהפתענו גם את נועה עם עוגת יום הולדת ומחרוזות שירים

אחרי הארוחה התארגנו ויצאנו לדיסקו עם הילדים Smileys כולם רקדו ונהנו מאוד ולמדנו את הריקוד של הצוות , לצלילי השיר heatwave ובגלל שהישראלים חייבים הוספנו תנועות מגניבות לריקוד Smileys

יום שבת בלונדון!!!!!

בבוקר יצאנו נרגשים מאוד לטיול הראשון שלנו בלונדון!!!

נסענו באוטובוס במשך שעה וחצי לכיוון לונדון Smileys

שהגענו  , שטנו בנהר התמזה , זה היה ממש מדהים ראינו את כל לונדון , את הביג בן את הלונדון איי , ואת גשר לונדון ושרנו ביחד "london bridge in falling down" ירדנו מהספינה וישר יצאנו לטייל Smileys עברנו בביג בן בחצר המלכה בlondon eye ובעוד מלא מקומות וכמובן שאי אפשר בלי שופינג!!!!!!

בערב חזרנו והגענו לצייל אווט רום ונפרדנו מהילדים שעוזבים בוקר למחרת

ביום ראשון , נפרדנו מהשלחת הרוסית ומעוד כמה ילדים מה שהיה מאוד עצוב כי התחברתי לכל אחד ואחד מהם בצורה מטורפת ואני מתגעגעת אליהם מאוד!!!!!!!

באותו היום גם יצאנו לטיול מטורף בלונה פארק בלונדון ובערב גם הגיעה המשלחת של היפניות !!

Smileysביום השני (שגם הצטרפה המדריכה המדהימה נעמה) , השלישי והרביעי , היה לנו פעילויות מטורפות כמו מסיבת פיג'מות ערב פיצה וסרט , ויצאנו לעוד שופינג בברייטון , יצאנו לטיול בroyal pavilion ובarundel castle Smileys

ביום החמישי עשינו את המבחן יציאה וביקרנו במוזאון השעווה המדהים ביותר מאדם טוסו!!! ונהננו מהמחזמר מלך האריות !!! וכמובן שאי אפשר בלי משהו מתוק על הדרך ונכנסו לעולם הm&m ♥♥♥ ביום שישי היה את טקס הסיום שבו כל אחד קיבל את החוברת שלו הערכות מהמורים המדהימים את הציונים של המבחנים וגם לתעודות הצטיינות וחתמנו את ערב בדיסקו אחרון :(Smileys

ביום שבת יצאנו לקתדרלה ולעוד 4 שעות מרובות של שופינג Smileys

יום ראשון האחרון שלנו קמנו מוקדם ונפרדנו מכולם ! :( :( :(

עלינו למטוס וחזרנו להורים , בכיתי כל כך באותו היום אני אוהבת כל אחד ואחד

ברייטון מחזור 3 - כל כך נהנתי איתכם , זה היה החוויה הכי מדהימה שהייתי לי בחיים  אתם המשפחה השנייה שלי ואני אוהבת כל אחד ואחד מכם כל כך אני מתגעגעת מאוד !!!!SmileysSmileysSmileysואני יודעת שניפגש עוד הרבה מאוד פעמים , עשיתם לי את החוויה הכי מדהימה ומרגשת בעולם!!

לענת ונעמה , הייתן מדריכות מדהימות !!! תודה רבה על הכל!!! אני מאחלת לכל אחד מדריכות כמוכן , עשיתן את החוויה עוד יותר מדהימה!