יולי

יולי שאשה  (יולי)

טוב אז אחרי המתנה ארוכה במיוחד ...

טלי אור לב  (טלי :))

טוב אז כמעט שבוע אחרי שחזרתי ...

דניאל בן אפריים  (דניאל ♥)

היייייי אני לא מאמינה שאני ...

רון גבאי  (מלכת הגינגים ^_^)

שאלום!   לכו לסאמר סקול ...

זיו דקל  (זיו)

היי  (:   קוראים ...

שיר נאפ  (שיר)

היי, קוראים לי שיר אני בת ...

טוב אז אחרי המתנה ארוכה במיוחד של יותר מתשעה חודשים , הגיע היום שבו עמדתי בשדה התעופה מחכה לטיסה שלקחה אותי לשלושה שבועות הטובים ביותר שהיו לי אי פעם !Smileys

אבל, לפני הכל אני אציג את עצמי , שמי יולי שאשה אני בת 13 ולפני שבוע חזרתי מהחוויה המדהימה הזאת שנקראת סאמר סקול! הכל התחיל כשהחברה הכי טובה שלי שאלה אותי אם אני רוצה להצתרף אליה למסע המיוחד הזה . מהתחלה ידעתי שזאת חוויה מדהימה אבל לא הבנתי עד כמה !

ביום הטיסה הגעתי יחד עם משפחתי לשדה התעופה נרגשת ורועדת לקראת הנסיעה, מחכה לפגוש את החברים שהספקתי להכיר לפני הטיסה . בשדה עברנו בדיקות שגרתיות והשתחרננו לזמן קצר בדיוטי פרי ;)

אחרי טיסה מהנה במיוחד מלאה ברעש שלנו ועצבים מצד הדיילות הגענו בריאים ושלמים לאנגליה הקרירה והמהממת !! עלינו על אוטובוס ונסענו לקיימברידג' .

עייפים אך מרוגשים נכנסו אל המקום שעמד לשמש לנו בית לשבועיים או שלושה הקרובים ,ובכנות בהתחלה הייתה קצת אכזבה כי המקום קטן יותר משנראה בתמונות אבל אני יכולה לומר בלב שלם שאם הייתי יכולה הייתי חוזרת לשם ממש ברגע זה !

אחרי שקיבלנו את החדרים שלנו (שהיו באמת מעולים!) השתחררנו לזמן חופשי בחוץ כדי שבכל זאת נמצא חבר או שניים :) ובהחלט מצאנו , הכרנו ילדים מכלכך הרבה מקומות : ונצואלה, צרפת, בלגיה, טורקיה, רוסיה, לוקסנבורג, שוויץ, סין, יפן, אוסטריה ,הולנד ועוד הרבה !

ביום השני עשינו מבחן כניסה , סיור בעיר ובערב עשו לכבודנו מסיבת כניסה שבאמת הייתה אדירה !

מהיום השלישי היינו כבר מחולקים לכיתות ולקבוצות נהנים מכל רגע וחווים דברים שבבית אין ! זכינו להכיר את קיימברידג' המדהימה , את הצוות המושלם שמפעיל שם הכל וכמובן חברים מדהימים שבחיים לא נשכח !

אני חייבת להודות שקצת קשה לסכם חוויה אדירה כזו, אז אני רק אוסיף ואומר שאם יש לכם התלבטות כלשהי אם ללכת או לא , תלכו ! אל תהססו בכלל , חוויה כזו לא שוכחים , אם אתם מגיעים לבד וחוששים שלא תמצאו חברים אז תסירו חששות אלה מליבכם כי אין שם אחד שנשאר לבד ! אני הגעתי עם חברה שלי ובקושי יצא לנו לבלות יחד .. אני הכרתי חברות משלי והיא משלה ושתינו נהנו בצורה שלא תאמן ! Smileys

לפני שאני מסיימת אני רוצה להודות למדריכות האדירות שלנו דנה והדס ! שליוו אותנו במשך כל החוויה הזו ותרמו לנו המון ! אז תודה רבה ואוהבת המון

אז אחרי שחפרתי הרבה אני אסיים ואומר שאלה היו השלושה שבועות המדהימים ביותר שהיו לי ! אשמח לענות לכם על כל שאלה שיש לכם !