אופיר זיסו

אופיר זיסו  (אופיר זיסו)

וואו מאיפה להתחיל... אני אופיר ...

מור אשכנזי

היי קוראים לי מור אשכנזי אני ...

עדן בכר  (עדןB)

מה קורה , קוראים לי עדן והיה ...

מעין לבון  (מעין(:)

אני לא ממש יודעת מה לכתוב ...

נועה דקל מרקוביץ

מה?! כבר הגענו לחלק של הלכתוב ...

נועה גיסר  (נוני)

שלום, קוראים לי נועה גיסר ...

וואו מאיפה להתחיל...

אני אופיר זיסו בת 15 ממכבים וייצאתי למרכז קלייר קולג קיימברידג מחזור ראשון!

נסעתי עם חברה שלי וחיכינו לנסיעה הזאת כבר מלפני שנתיים

נרשמנו בסביבות חודש דצמבר והתחלנו לספור את הימים! לאט לאט הכרנו עוד ילדים שנוסעים איתנו פתחנו קבוצה בפייסבוק , בוואטס אפ ודיברנו כל הזמן אפילנו נפגשנו פעם אחת בסינימה סיטי בראשון לציון!Smileys

הגיע היום של המפגש ואני וחברה שלי ממש התרגשנו! שבאנו פגשנו את כל החברים מהפייסבוק ישר התחבקנו והתחלנו לדבר והכרנו עוד ילדים חדשים

בפגישה פגשנו את המדריכים המושלמים שלנו : יואב ודניאלה!! ממש שמחנו לקבל אותם כי אנחנו היינו הקבוצה היחידה שקיבלו בן ובת.

עשינו משחק הכרות,קיבלנו את התיק של קמפוס,שמענו עוד פרטים על הטיסה ואחרי שעתיים הסתיים המפגש.

אחרי שבוע של אירגונים הגיע היום של הטיסה היינו צריכים להיות בשדה ב-3:30 כבר שהגענו כולם התחילו לדבר אבל עדיין כל אחד היה עם המשפחה שלו כי הבנו שעכשיו צריך להיפרד, אז אחרי פרידה מההורים עברנו את כל הבדיקות דיי מהר ונתנו לו זמן להסתובב בדיוטי פריי.

קבענו שעה, עלינו למטוס ושם התחלנו כבר ממש להכיר! דיברנוו כל הטיסה, היה מלאאא צחוקים (התלוננו עלינו שעשינו רעש)

ירדנו מהמטוס, עלינו לאוטובוס ושם קיבלה אותנו סוזאנה!! מדריכת EF

לא ככ הכרנו אותה והיא פשוט הסבירה לנו מה הולך להיות

הגענו למרכז קיבלנו את החדרים והיינו ממש ממש מופתעים, החדרים היו ממש טובים!! Smileys

ירדנו למטה ( יש שם משטח דשא כזה שכולם יושבים פה כל הזמן ומדברים, ילדים מכל העולם) וכבר התחלנו להתחבר לאנשים ולמדריכים כמובן שקצת הבכנו את עצמנו עם השפה אבל הסתדרנו חחחח

האוכל לפי דעתי היה די טעים! ברור שהוא לא כמו בבית אבל הוא לא היה כזה נורא!

ביום השני עשינו את המבחן רמה(אין מה להילחץ מזה זה ממש בקטנה)

שיבצו אותנו לכיתות והתחלנו בלימודים ובאקטיביטי

זה הולך ככה: יום אחד יש לך לימודים בבוקר( או שעתיים או שלוש) הפסקה ואחכ פעילויות עד הארוחת ערב או הפוך קודם פעילויות ואחרי זה לימודים.. בכל מקרה זה לא משנה כל יום זה מתהפך..

בגלל זה ייצא שאני וחברה שלי מהבית לא היינו ככ יחד כי היינו הפוכות בזמנים,היינו נפגשות בהפסקות ובבקרים ובערבים אבל דיי שמחנו שזה היה ככה, כי ככה הכרנו ילדים אחרים...

הלימודים:

זה היה די סבבה היו שעות שעשינו יותר פעילויות יצירתיות כאלה והיו שעות שבאמת למדנו, הבטחון לדבר אנגלית ממש ממש משתפר כי אסור לדבר עברית בכיתה רק אנגלית וכל הזמן עובדים בצוותים עם ילדים אחרים ! בכיתה היו עוד 3 ישראליות חוץ ממני ועוד ילדים מכל העולם    ( צרפת, שוויץ, טיוואן, ברזיל, ארגנטינה, רוסיה ועוד כמה)

הפעילויות(אקטיביטי)

מה שעשה את הפעילויות לכייפיות זה היו המדריכים המושלמים של EF

התחברנו אליהם ברמות מטורפות (הם אמרו לנו שהם אוהבים את הקבוצה הישראלית הכי הרבה!) באמת שהייינו איתם כל הזמן, שפגשנו אותם ישר התחלנו לצעוק להם ולצחוק איתם !

בפעיליות רוב הזמן יצאנו לפארק הקרוב ושיחקנו כל מיני משחקים עם המדריכים מאנגליה היה ממש ממש מצחיק לימדנו אותם לשחק תיפסוני ,לעשות עמידות יידים ולהגיד כל מיני דברים בעברית..

באמת שבלעדיהם החוויה הייתה הרבה פחות כייפית

באמת שהשנה במיוחד הישראלים היו המרכז של הכל!!

אנחנו הפעלנו את המסיבות ותמיד היינו מרכז המעגל (אפילךו פעם אחת שנכנסנו המדריכים של ה-EF מחאו לנו כפיים ואמרו שעכשיו המסיבה מתחילה!)

כולם הכירו אותנו ויידעו שאנחנו עושים הכי הרבה רעש ובלגן!!Smileys

הפסקות, זמן חופשי

בגלל שכל ערב היינו הולכים ברגל לארוחת ערב למדנו להכיר את העיר ממש כאילו זה הבית שלנו ידענו את הדרך לכל מקום.

בגלל זה לקראת סוף השבוע הראשון כבר הסכימו לנו לצאת לבד מהקמפוס

(בהפסקות שלנו) לאן שאנחנו רוצים וכמובן לחזור בזמן!(ורק בקבוצות)

אז בין הלימודים לפעילויות היו לנו הפסקות ארוכות יחסיות היינו יוצאים למרכז הקרוב לשופינגגג!!! ממש ליד הקמפוס יש מרכז ענק עם קניון,שוק,מסעדות!!

וכל הזדמנות שהייתה לנו יצאנו לשופינג! בדרך מצאנו דוכן קרפים מושלם עם כל התוספות שאפשר רק לחשוב עליהן ואני חושבת שמאז שמצאנו את הדוכן כל יום קנינו קרפ!! המוכרים כבר הכירו אותנו וזאת נהייתה כבר מסורת לצאת לקנות קרפ!

הקטעים האלו היו ממש ממש כייפים נתנו לנו הרבה חופשיות וככה גם למדנו להיות אחראיים לעצמנו ולעמוד בזמנים!

שהיינו יוצאים החוצה לבד היינו עושים מלאאאא שטויות! היינו עובדים על אנשים באמצע הרחוב או סתם מתחילים לדבר איתם, כל כך נהננו!

טיולים

היה טיולים של חצי יום והיה טיולים של יום שלם!!

בטיולים של החצי יום יצאנו בסביבות 12 מהקמפוס הביאו לנו ארוחה ארוזה ונסענו באוטובוס ללונדון או לכל מקום אחר!!

בטיולים של היום השלם היינו צריכים לצאת מוקדם בבוקר וקיבלנו ארוחות בוקר וצהריים ארוזות והיינו חוזרים ישר לארוחת ערב.

הטיולים היו ממש ממש ממש ממש כייפים! אם זה היה למוזאון מדאם טוסו שהיה ממש מצחיק למחזמר וויקד שהיה פשוט מהממם!(קצת ארוך)

ללונה פארק שהיה מטורף עלינו על מלא רכבות הרים ובסוף עשינו מלמת מים! כל הדברים האלה פשוט גיבשו אותנו בטירוף ונהיינו אחים ממש!Smileys

הלילות

החלק הכי כיף ביום!! ב-22:00 מגיע הרום צ'אק כדי לבדוק שכל אחד בחדר שלו כמובן שבאמת ב-22:00 היינו בחדרים אבל מיד אחכ יצאנו החוצה למסדרון לחדרים והיינו כל הלילה ביחד!

באמת שהלילות הכי גיבשו אותנו היינו יושבים בחדר של מישהו ומדברים שיחות נפש, מספרים את כל הסודות מבלי לחשוב כי הרגשנו ככ מחוברים אחד לשני!

לא תמיד היינו כל הקבוצה יחד בלילות לפעמים היינו רק הבנות או לפעמים הלכתי לחדר של הבנים וישבתי איתם לשמוע קצת רכיליות.. באמת שהתחברנו ברמות אחרות! לא חשבתי שאני ייפתח ככה מהר גם לבנים וגם לבנות!

בחיים אני לא אשכח את החוויה המטורפת הזאת את כל הבדיחות האישיות (אסקוזמי, ואטסס אפפפ , סחלה ועוד מלא מלא!) ידעתי שאני ייהנה אבל ציפיתי למשהו שונה לגמרי וקיבלתי משהו הרבה יותר טוב!

הימים הראשונים היו קצת מוזרים אבל צריך להתרגל וזה עובר! השבועיים האלה עוברים בטיל ואני בכלל לא מרגישה שהייתי שם! כבר בימים האחרונים שקלטנו שזהו זה הסוף התחלנו למצות כל רגע שלנו יחד (ללכת לקנות קרפ בפעם האחרונה ולהתחיל להיפרד מהמקומות)

המדריכים מישראל

קיבלנו את יואב ודניאלה ואני לא יכולה לחשוב איך אפשר לעבור את החוויה הזאת עם מדריכים אחרים! כל בעיה פנינו אליהם הם היו בשבילנו כמו חברים יואב עם השטויות והצחוקים שלו ודניאלה עם השיחות בנות שלנו איתה! מדריכים מושלמים ואנחנו חייבים להם הכל!

המדריכים מאנגליה -EF

פשוט מדהימים התחברנו אליהם ברמות! הם הכירו אותנו ואת השמות שלנו ואנחנו הכרנו אותם.1 שיחקנו איתם דברנו איתם צחקנו איתם היינו איתם רוב הזמן! התאהבנו בהם הם מושלמים והם הפכו לנו את החוויה להכי כיפית שאפשר!

עשינו למדריכים מישראל ולמדריכים מאנגליה מסיבת פרידה! באחד הימים בערב קישטנו את החדר מסיבות שמנו בלונים ושלטים והכנו ריקוד! כשהם נכנסו הושבנו אותם רקדו להם את הריקוש שהצאנו אחכ לקחנו אותם לרקוד איתנו וחילקנו להם שוקולד מהארץ ( למדריכים מאנגליה)! למדריכים מישראל הבאנו מחברת עם ברכות! אחכ רקדנו את הריקוד המפורסם של הקמפוס כולנו יחד! הצטלמנו

ונפרדנו Smileys

היום האחרון:

ביום האחרון טיילנו קצת אבל במשך כל היום הייתה הרגשה עצובה כי היום נפרדים, כבר באוטובוס שיירדנו לכיוון השדה התחילו לרדת לי דמעות כשקלטתי שזאת הנסיעה האחרונה שלנו יחד! במטוס ניצלנו כל רגע שהיה לנו יחד לכתוב אחד לשני על התיק וביומן מסע וכמובן שבכיתי...Smileys

ירדנו מהמטוס והתאספנו כולם ליד השער כדי שנצא יחד להורים פתאום קלטנו שעכשיו אנחנו צריכים להיפרד כי עוד רגע יוצאים להורים וזהו! אז התחילו הדמעות אצל רובנו ( אני בכיתי כל הזמן) חיבקנו אחד את השני וזה הגביר את העוצמה של הדמעות , יצאתי עם דמעות בעיינים להורים התרגשנו לראות אותם! אבל היה לנו חשוב יותר להמשיך להיפרד מכולם! התחבקנו בפעם אחרונה וזהו, כל אחד הלך לדרכו!

בבית היה לי קשה, היה מוזר כי אני רגילה לראות את החברים 24 שעות ביממה ועכשיו אני לא רואה אותם כל היום! אבל הבטחנו שנשמור על קשר והנה כבר עכשיו 5  ימים אחרי הטיסה כבר קבענו להיפגש!

מי שלא היה שם לא יבין את כמות הצחוקים המטורפים! השיחות האמיתיות והחברויות החדשות שנוצרו!

זאת החוויה הכי כייפית שעברתי בחיים! ואם אתם מתלבטים אם לסוע , תסעו אני מבטיחה לכם שתהנו ותחזרו אם אותה התלהבות שלי יש עכשיו שאני כותבת את הסיפור! ולכל שאלה או עצה זה הפייסבוק שלי - ofir zissu

קיימברידג' מחזור ראשון אני אוהבת אתכם ככ ואני יודעת שנשמור על קשר

היו לי שבועיים מדהימים בזכותכם ובזכות יואב ודניאלה שעשו מעל ומעבר בשבילנו אני אוהבת אתכם המון המון ובחיים לא אשכח אתכם!