אביב ♥

אביב סדן  (אביב ♥)

וואו!      קוראים ...

בר קריטי

היי אני בר נסעתי השנה לסאמר ...

עומר מאיר

שלום לכולם  (:  אני ...

נועם בן חמו

היי קוראים לי נועם ונסעתי ...

גאיה חזן  (גאיה)

Whatssuppppppp   אוקי אני ...

נועה גיסר  (נוני)

שלום, קוראים לי נועה גיסר ...

וואו!     Smileys קוראים לי אביב ונסעתי לקיימברידג' 1 2013!

אין מילים לתאר את כל מה שעברתי בשבועיים האלה - זה פשוט כל כך הרבה!

ננסה להתחיל מההתחלה - כבר שנתיים לפני הטיסה אני והחברה הכי טובה שלי תכננו לטוס לחוויה כמו סאמר סקול - אבל לא באמת האמנו שזה יקרה!

בשביל שנוכל לטוס חסכתי כסף במשך כל השנתיים ושכנעתי את ההורים שלי המוון עד שהם יסכימו, ובאמת שהכל היה שווה את זה!

אז כבר בנובמבר נרשמנו לקיימברידג' מחזור ראשון 2013 (המחזור הכי אדיר שקיים!) Smileys

וכבר התחלנו ליצור קשרים עם החברים לקבוצה דרך הוואטסאפ והפייסבוק!

התרגשנו וספרנו כל יום עד שזה הגיע - הפגישה לפני הטיסה, שבה פגשנו את המדריכים המושלמים שלנו  (דניאלה ויואב) ואז - והטיסה הגדולה!!

נפגשנו בשדה מוקדם בבוקר וכבר בשדה התחלנו להכיר ולהתחבר ממש (כי בכל זאת- הרבה יותר כיף להכיר אישית ולא סתם בפייסבוק) והיה ממש מצחיק!! כבר על ההתחלה היו לנו מלא בדיחות אישיות (אקסקוזמי) וכבר כייפנו ! הגענו למרכז וממש התרגשנו - אבל זה לא היה כמו שציפינו.. באמת שלפני שטסתי כבר ציפיתי להכי טוב שאפשר, ולא חשבתי על מצב שאני יתאכזב בימים הראשונים, אבל ביומיים הראשונים היה קצת קשה להתרגל למקום והכל - אז באמת גם אם אתם בטוחים שזה לא יקרה, תכינו את עצמכם שאולי קצת תתאכזבו בהתחלה.. אבל אני מבטיחה שבשנייה זה עובר ואתם תהנו כמו שאף פעם לא נהנתם!!

החדרים שלנו היו מעולים והאוכל - לא כזה נורא באמת! אפשר להתרגל..Smileys

כבר בימים הראשונים התחלנו להכיר ילדים מכל העולם ובאמת שזה משהו שלא עושים כל יום, וכבר על ההתחלה התרגלנו לדבר אנגלית (אל תפחדו, זה לא כזה נורא שיש לך עוד 40 ישראלים חוץ ממך) !

האנשים שממש עשו לנו את החוויה להכי טובה שאפשר - זה המדריכים הישראליים שלנו והמדריכים של EF! - המדריכים המקומיים! באמת שהם היו מדהימים וגם הם ממש אהבו אותנו ואת האנרגיות שלנו (חחחח בכל זאת אנחנו ישראלים...) וממש נהננו איתם!Smileys

עברנו בשבועיים האלו המון - היינו בלונדון, ייצגנו בתחרות כשרונות, רקדנו במסיבות, הלכנו ללונה פארק, ראינו מחזמר, ערכנו קבלות שבת (שזה מאוד מיוחד לעשות בחו"ל), ביקרנו במוזאון מטוסים, ביקרנו במאדאם טוסו, ראינו את הביג בן, ראינו את הבית של שקספיר, שיחקנו בפארק העצום והמהממם של קיימברידג',  למדנו אנגלית, עשינו תצוגות אופנה, קנינו קרפים... , הסתובבנו בזמן החופשי (ויש ממנו המון) בקיימברידג' ,עשינו מלאאא שופינגג, המצאנו שירים, היינו בגריניץ', שיחקנו באולינג, עשינו פנטניג ואפילו ביקרנו בבית חב"ד! עברנו כל כך הרבה חוויות שחלק בכלל לא כתבתי אבל באמת שהרגעים הכי כיפים הם  אלה שצחקנו, התחברנו, הכרנו ילדים מכל העולם וכל השיחות והבדיחות עם כל החברים החדשים שהכרנו!! Smileys

בלילה האחרון שלנו שם עשינו מסיבת פרידה לכל המדריכים, נתנו מתנות ועשינו מלחמת מים מ-ש-ו-ג-ע-ת שכל הקמפוס כבר צעק שנלך לישון!Smileysהיה ממש מצחיק ובאמת ששווה לעשות משהו מטורף בלילה האחרון כי אחרי זה ממש זוכרים את זה!Smileys

אם אתם באמת רוצים לנסוע - אל תחשבו פעמיים ופשוט תעשו הכל בשביל להגשים את זה!

שבועיים זה המון אבל זה לא מספיק שם, אז תנצלו כל רגע כי אחרי זה אתם פשוט תבכו שזה נגמר!אנחנו היינו ממש בדיכאון שזה היה הסוף ולא האמנו שכבר הולכים! Smileys אני נסעתי עם חברה וזה ממש עזר לי והיה לי הכי כיף שאפשר,  אבל אפשר לנסוע לבד - אתה מכיר שם כל כך הרבה חברים ואתה אף פעם לא נשאר לבד, וגם אם אתה לא עם החבר בכיתה זה ממש לא חשוב שם כי אתה תמיד מוקף חברים ואחרי זה באמת שהם נשארים איתך גם בארץ!

סאמר סקול הייתה החוויה של החיים שלי אבל זה לא היה כ"כ כיף בלי הקבוצה המדהימהה שנסעתי איתה, בלי המדריכים של הEF המושלמים ובלי המדריכים הישראליים שהיו הכי טובים שאפשר לבקש ותמידד היו פה בשבילנו לכל דבר שרק נרצה!! ♥♥Smileys

בקיצור- אני ממליצה לכולם להגיע לסאמר סקול בקיימברידג' כי זה ממש כמו בית ומהממם שם! וגם אם לא תעשו את כל הדברים שרציתם, זה בכלל לא ישנה ולא תרגישו את זה כי פשוט לא תפסיקו להנות!!

קיימברידג' מחזור ראשון אני מתגעגעת, זאת הייתה החוויה של החיים שלי ואני בחיים לא אשכח את השבועיים האלה!אוהבת המון!Smileys