דנה חכם

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2012

דנה חכם  (דנה חכם)

קוראים לי דנה אני בת 14 אני ...

עדי קונפינו  (עדי)

קוראים לי עדי אני בת 14 ואני ...

יובל אלטמן  (יובל אלטמן)

סאמר סקול 2012 שלום לכולם ...

בן קחטן  (בן קחטן)

היי,קוראים לי בן קחטן ואני ...

שיא נהון  (שיא נהון)

היי , קוראים לי שיא ואני בת ...

גל מאור  (גל)

בשיא הכנות, אין מילים שיוכלו ...

קוראים לי דנה אני בת 14 אני גרה ביקסריה והגעתי לסאמר סקול עם 3 חברות טובות שלי.

בהתחלה רק שתי חברות שלי היו צריכות לנסוע ואז אני וחברה החלטנו להצטרף. ביום של הטיסה היה לחץ גדול כי היינו צריכים לארגן את כל הדברים האחרונים וממש כבר רציתי להכיר אותם. היו ממש ריגושים Smileys אחרי שאיגרנו דברים אחרונים וזה יצאתי עם חברה שלי לשדה תעופה ועם ההורים שלי. נסענו מהר כי רצינו להגיע כבר ולראות את כולם ואז תפס אותנו שוטר על מהירות Smileys לא נורא התגברנו והיה נורא מצחיק Smileys  שהגענו ראינו את כולם והיה נורא כיף ךלראות כבר את כולם לאחר כל הדיברוים שלנו במשך כל הזמן. שהגענו לדיוטי פרי קניתי המון שוקולדים וממתקים וישר הלכנו לטיסה. בטיסה היה מצחיק אבל הרוב ישנו מרוב כל העייפות שהייתה. שהגענו לאנגליה ממש התרגשנו וכולם כבר חיכו להגיע לבית ספר ולראות את הקולג′ ולהכיר אנשים חדשים. שהגענו כולם התרגשו מהיופי ומהגודל המרשים של הבית ספר. הוא מהמם ! אחרי שהגענו הלכנו לאכול וישרא לחדרים. החדאים הבתחלה היו נראים קצת קטנים אבל אז גילינו שהכל בסדר ושהם ממש טובים ומרווחים Smileys אחרי שארגנו את כל הדברים הלכנו כל הבנות לראות את כל הבית ספר וטייל קצת אחרי זה אני וחברה הלכנו לשחק כדור עף והכרנו המון אנשים חדשים:)

יום אחרי עשינו את המבחן וכל אחד התחלק להקבצה שלו. יצאתי עם המון ישראלים והיה נורא מהנה וכיף בכיתות כי גם היו מורים מאוד מצחיקים המורה שאנחנו קיבולנו היה המורה הכי טוב בעולם וגם היו מלא תלמידים מארצות אחרות נורא נחמדים וישר התחברנו לכולם והפכנו להיות כיתה מגובשת !! Smileys

בטיולים היינו באיפסוויץ′ , בקיימברידג′ , בקולצ′סטר ובלונדון ולונה פארק ענק שהיה פשוט כיף!! באיפסוויץ′ היה לנו ביקור במוזיאון וישר אחרי הלכנו לפריימארק החנות הענקית וקנינו המון. בקיימברידג′ הסתובבנו המון בקניון ובירידים שם והיה לנו המון זמן של שופינג והיה מאוד כיף וגם ביקרנו באוניברסיטה של קמייברידג′ המהממת!! בקולצ′סטר עשינו גם שופינג וביקרנו בטירה שם, היא נורא יפה! בלונדון היינו במדאם טוסו והיה נורא כיף ! יש שם בובות קופי של המקוריים! Smileys

היינו במחזמר וויקאד , מחזמר נורא יפה ומרגש! שטנו בנהר וראינו את הביג בן העין של לונדון ואת בקגינגהם פאלאס. בלונה פארק היה מאוד כיף היו שם אטרקציות מעניינות וכיפיות.

בפעיליות שהיו לנו בקולג′ עצמו היו מאוד כיפיות ומעניינות והיה נורא כיף להעביר אותן עם המורים החמודים שיש שם. גם הפעיליות ערב היו מאוד כיפיות. Smileys

הילדים שבאו מארצות אחרות היו מאוד נחמדים למרות שבהתחלה היה מאוד קשה להתחבר אבל אז התחברנו כולם , במיוחד הישראלים וישר הפכנו למשפחה אחת גדולה SmileysSmileys

ביום האחרון שחזרנו היה מאוד עצוב וכולנו בכינו ביחד בשדה תעופה Smileys היה נורא עצוב לעזוב את הילדים אחרי שכולנו התחברנו והפכנו להיות כל כך מחוברים ומשפחה אחת גדולה !!

אני רוצה להודות למדריכה המדהיהמ שלנו שבלעדייה לא היה כיף!! לי חולים עלייךך!!!

אז זהו זאת הייתה החוויה המדהימה שלי ובאמת שזה חוויה שאין דברים כאלה ואני מאחלת לכל אחד שבועיים מדהימים כאלה כמו שהיו לנוו ! מקווה לחזור לשם שנה הבאה עם כולם Smileys