tal

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2012

טל זברסקי   (tal)

קשה לי להתחיל לתאר את החוויה ...

יעל דגון  (יעל)

אוווקי אז סמאר סקול  ...

שון פרבר  (שון)

ברגע הראשון שבאתי לכאן הייתי ...

עמרי קליין  (גישה(לא כל כך) חיובית)

סיפורו של עמרי:  אז מאיפה ...

ניקול פוטרמן  (ניקול)

כמה שלא נדבר על זה וכמה שלא ...

יובל מור  (יובל מור)

אין לי מילים לתאר את כל מה ...

קשה לי להתחיל לתאר את החוויה הזאת זאת חוויה של פעם בחיים !

אז אחרי טיסה ארוכה יחסית הגענו גמורים לרדינג , קיבלנו את החדרים, החדרים היו מעולים, לכל אחד חדר משלו ויש מטבח משותף לכל הקומה.

אחרי שארגנו את הדברים הלכנו לארוחה הערב הראשונה שלנו שהייתה ממש טעימה לא היה על מה להתלונן.

ביום השני כבר התחילו הלימודים, השיעורים היו מהנים ומצחיקים למרות שהיה כמה שיעורים משעממים אבל ממש מועילים, אני מרגיש שהאנגלית שלי ממש השתפרה,

אבל עזבו את הלימודים אחרי הלימודים מתחילות הפעילויות ואז מתחיל הכיף האמיתי, יש הרבה אפשרויות בחירה למשל כל מיני סוגי ספורט כמו כדורגל כדורסל כדורעף ועוד סוגי ספורט שאין בארץ כמו רוגבי בייסבול נרפבול  וגם סדנאות ריקוד יצירה אופנה ועוד, היה אפילו יום שעשו לנו מלחמת מים, ובחלק מהערבים היה תחרות כשרונות בינגו ודיסקו, באמת שנהנים שם מכל שניה .

בימי שבת וראשון אין לימודים ולרב בימים האלה אנחנו יוצאים לטיולים, היינו בסיורים בלונדון ברדינג ועוד ערים,  בכל מיני ארמונות והכי חשוב ב′′טורפ פארק′ ! , בין הפרקים הטובים שהייתי .

כל המדריכים שם ממש מגניבים וכיפים לא היה משעמם איתם בכלל הם ממש זורמים .

היה ממש כיף להכיר אנשים מחול ולדבר איתם ,הכרנו אנשים מכל העולם שיחקנו איתם היינו איתם בערבים ויצאנו לטיולים ביחד .

המזג האוויר שם אדיר בשבוע הראשון היה חם ונעים אפילו נשרפנו ובשבוע השני התחילו הגשמים, עלינו על רכבות הרים בשיא הגשם ושיחקנו בגשם, יכול להיות שעה חם ממש ושעה אחרי זה קר וגשם.

ניצלנו כל שניה ביום לא היה רגע מנוחה כל הזמן עשינו משהו והיינו עם חברים, נהנים שם מבחינת הכל ובנוסף לומדים לדבר אנגלית כמו שצריך.

המדריכים גל ועידן היו מעולים !!! הם הפכו את החוויה הזאת לעוד יותר מהנה וכיפית .

הקבוצה שלנו הייתה הקבוצה הכי טובה שיכולתי לבקש ממש נהנתי עם כולם ואני מאחל לכל אחד שיוצא לסאמר סקול קבוצה כזאת !! אוהב אותכם אחד אחד !!!

ותזכרו שאין דבר כזה לא לסוע, כל מי ששמע על סאמר סקול חייב לסוע לדבר הזה אין אחד שלא יהנה מי זה זאת חוויה של פעם בחיים, קשה לי לתאר עד כמה נהנתי שם ובלי כל האנשים מהקבוצה זה לא היה אותו דבר .

עבר רק יום אחד מאז שחזרנו ואני כבר ממש מתגעגע !