חנוש

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

חן יפרח   (חנוש)

אני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

שני בכור  (shanibe)

שלום, קוראים לי שני בכור, ...

אלדר מייקון

וואו אין מאיפה להתחיל   אבל ...

ארינה פוגוסטין  (ארינה)

טוב אז מאיפוו אני בכלל יתחיל ...

חן וולפינגר  (חן)

איך אני אמורה לסכם את השלושה ...

יובל אור שלג  (יובל שלג)

שלום , קוראים לי יובל שלג ...

אני לא יודעת מאיפה להתחיל זאת הייתה חוויה מדהימה שבודדים חווים .
טוב זה התחיל ככה לא הצלחתי להירדם כל הלילה הלכתי לשדה תעופה עם אבא ואמא שלי שליוו אותי.
בשדה פגשתי את כל החברים ואז נפרדנו מההורים והלכנו לדיוטיפריי בעשר דקות שנשארו לנו עד לעלייה למטוס.
בטיסה הייתי לחוצה אבל לא מהטיסה אלה מהידיעה שאני הולכת להיות שלושה שבועות בלונדון בלי הורים ובלי משפחה.

נחתנו בלונדון הטיסה היתה טובה נחתנו בשלום ואז לקחו אותנו באוטובוסים לשיפלייק ואז דייב המנהל של המקום הראה לנו את המקום והסביר לנו עליו קצת. ואז הייתה ארוחת הצהריים שלפני קבלת החדרים אני אישית שומרת כשרות וביום הראשון היה לי ממש קשה עם האוכל לא הייתי אוכלת כלום חוץ מירקות ואוכל שהבאתי מהבית .... עד שהתרגלתי לעובדה שאני חייבת לאכול ואז האוכל התחיל להיות נחמד...
חולקנו לחדרים כל אחד ליד החברים שהוא בחר כמובן בנים בקומה נפרדת בנות בקומה נפרדת היה מותר לנו להיכנס לחדרים אחד של השני אז היה מצחיק בלילות Smileys

ביום השני עשינו מבחן רמות שכל אחד התאים לרמה שלו ולי קשה באנגלית ואני היחידה ששובצתי בכיתה בלי ישראלים נתנו את האפשרות להיות בכיתה אחרת אבל לא לרמה שלי אז החלטתי לתת לכיתה שבה שובצתי צ′אנס ביום הראשון של הלימודים הלכתי לכיתה החברות ליוו אותי ושנכנסתי לכיתה הרגשתי שונה מבין כולם אבל מהר מאוד התחברתי והכרתי בכיתה שלושה בנות ספרדיות שהיו חברות טובות שלי במהלך השבוע הראשון עד שהם נאלצו לעזוב וזאת הייתה הפרידה הראשונה שלי שהייתה לי מאוד קשה בלילה האחרון שהיינו צריכים להיפרד בכיתי בלי סוף הלכתי לחדר שלי ומצאתי שם ברכה ענקית עם עוגה הן הכינו לי הפתעה כשראיתי את זה ממש התרגשתי ...

במהלך הימים יצאנו לטיולים, מוזיאונים, לארמון של המלכה וכו.....
אבל הכי אהבתי את השופינג פעמיים שלוש בשבוע היו לנו שופינגים מדהימים כמה קניתי בלי סוףףףףףף!!!Smileys

בשבוע השני הגיעו הילדים הישראלים של השבועיים בהתחלה לא התחברנו אבל נתנו לזמן לעשות את שלו ולאט לאט התקרבנו.

וגם באו ילדים חדשים מכל העולם כי כל שבוע בימי ראשון היו באים ילדים חדשים והולכים אחרים אז קבוע ביום ראשון היינו נפרדים מחברים שלנו שזה היה הדבר הכי קשה הפרידות כי התחברתי כל כך מהר לילדים אני הכרתי את כולם אהבתי את כולםם והעובדה שאני לא יראה אותם שוב פשוט הייתה קשה ....

אחרי הלימודים בשעות הצהריים ואחר הצהריים היו לנו פעילויות עם המדריכים הכי טובים בעולם חולקנו לשלושה קבוצות מחברים מכל העולם הפעילויות היו הדבר הכי כיף היינו באולם הספורט או במגרש הדשא הגדול ששם היינו משחקים לרוב או בחדר אומנות או בבריכה או במגרש הטניס או שהיינו במועדון ורקדנו בwi והיה כל כך כיף. בערבים היו לנו פעילויות ערב כמו למשל בדיסקו מסיבות מצא את המטמון וכל מיני פעיליויות כפיות ומהנות

בשבוע השלישי התחברתי לשלושה צרפתים שאחד מהם היה חבר שלי שהכרתי שם זה היה קשה כי העובדה שלא ניפגש יותר ושזה לא אפשרי הקשר שלנו הייתה ממש קשה הפרידה ממנו הפרידות מכל החברים שהכרתי בעולם הייתה הדבר הכי קשה שעברתי בחיים אני כל כך אוהבת את כולם ומחוברת לכולם, נשארה רק תקווה שנפגש שוב....

SmileysSmileysSmileys

בלימודים :

היו מורים פשוט מדהימים ואין מה לדאוג לומדים מעולה אני אישית באתי שאני לא יודעת הרבה אנגלית חזרתי פשוט עם יכולת ידע ושפה שאפילו לא ידעתי שאני יכולה לדעת ולהבין נהנתי בלימודים זאת הייתה חוויה של פעם בחיים....Smileys

ובשבוע השלישי  כבר ראינו את הסוף כל יום שעבר הרגשנו כאילו עבר שלושה ימים כי היינו מספיקים לעשות כל כך הרבה ביום אחד וכל יום שעבר היה יותר מדהים מהשני אני כל כך נהנתי בחיים שלי לא נהנתי ככה זאת חוויה של פעם בחיים ומי שמתלבט שיתחיל לקבל החלטה חיובית כי זאת חוויה שאם יש לך את האפשרות לעשות אותה אז בחיים אל תוותר עליה ...

ביום האחרון שלנו בסאמר סקול הבנתי כמה אני לא רוצה ללכת וכמה טוב לי שם כמה בכיתי אפילו שתיתי כדורים נגד כאב ראש מרוב שבכיתי והייתה לי קשה הפרידה ...

אל תוותרו על חוויה כזאת בחיייםםםםםםםםםם ואם הייתי יכולה להחזיר את הזמן אחורה בלי להסס הייתי חוזרת על החוויה הזאת מאות פעמים SmileysSmileys

מקווה שעזרתי למי שרוצה להירשם ....Smileys

בקשר לחברים מהארץ :

אני התחברתי לכולם ואנחנו שומרים על קשר ונפגשים מדי פעם ואני הכרתי חברים מדהימים שאני יקח אותם איתי לכל החיים חברים אמיתיים ותומכים שצריך ...Smileys

ואנחנו גם בקשר עם אלה שלא מהארץ בפייסבוק וואטסאפ וכל מיני דרכים שבהם אנו מתקשרים ...