רתם

• יצאתי בקיץ: 2012

רתם ארליך  (רתם)

היי...   קוראים  לי ...

דולפין סער סלמה  (דולפין)

טוב אז איך להתחיל?!?!   שמי ...

חן אפשטיין   (חן)

היי, קוראים לי חן אפשטיין, ...

שקד בר   (שקד בר )

מסע – ליטל קנדה שמי ...

רונן שרף  (רונן)

שלום לכולם, שמי רונן שרף, ...

הגר המבורגר  (הגר)

אני הגר המבורגר, בת ...

היי...

קוראים  לי רתם ארליך אני מקיבוץ כפר חרוב שרמת הגולן (זה בסדר לא באמת מישהוא יודעת איפ זה..)Smileys

שהחלטיתי לצאת לסמאר סקול זאת הייתה החלטה מאוד מהירה והיא הייתה חודש ליפני סוף הלימודים. בהתחלה רציתי לצאת עם עם חברה אבל זה לא היסתדר ובסוף יצאתי לבד...Smileys

אז ככה הכל התחיל ב6:15 בבוקר שכולנו ניפגשנו בשדה תעופה, ניפרדנו מההורים, חיבוקים אחרונים, בדיקות ביטחוניות ולדיוטי.

שעלינו למטוס הכרנו אחד את השני ב5 שעות טיסה שהיו לנו, היו גם כאלה שהצליחו להירדם, אבל כבר אז הבאנו שאנחנו אחת הקבוצות הכי מדהימות שהיו!!!

נחטנו באנגליה ונסענו למעבורת שתיקח אותנו ל-ISLE OF WIGHT

האי המדהים שעליו בילינו את רוב השבועים...Smileys

שהגנו לליטל קנדה  קיבל אותנו ניק המנהל של המרכז

מההתחלה לכולנו הייה חיבור טוב איתו..!

אחרי כמה הסברים היתחלקנו לחדרים והלכנו לישון ככה ניגמר היום הראשון...

ביום למחרת עשינו מבחן בשביל שיוחלו לשבץ אותנו בכיתה המתאימה לנו.

אחרי המבחן (הקשה לדעתי.. Smileys) אכלנו ארוחת צהורים והלכנו לפעילויות  אקסטרים . הפעיליות שהיו לנו הן: קיר טפוס, סנפלינג, שייט בקנו בקייקים, הליכה על חבלים, מסלול מכשולים עם בוץ, ארובול (צריך לקבוץ על טרמפולינה ולקלוע סלים) ועוד ועוד... הפעילויות היו ממש ממש שוות!!!!Smileys

שאר הימים היו ניראים ככה : ארוחת בוקר, לימודים, ארוחת צהורים,

פעיליות, ארחות ערב, פעיליות ערב , זמן חופשי וכיבוי אורות..

בסוף השבוע הראשון  נסענו ליומים בלונדון היה שם כל כך כייף שבא לי שוב לנסוע לשם!!!!!

שהגנו ללנדון אכלנו ארחות ערב בפיצה "האט" שם אכלנו פיצה בלי הגבלה וחגגנו יומולדת לאיתיSmileys אחרי שכולנו היינו מפוצצים בפיצה הלכנו ליראות את המחזמר "מלך האריות" באמת שזה אחד  המחזות הכי טובים, כול כך נהנו שם ולמרות שהיו חלק שנירדמו אבל מיד הערנו אותם..!

ביום הני שלנו בלונדון הלכנו למדאם טוסו היצטלמונו שם עם : מיילי סירוס, ביונסה, ליידי גאגא, מייקל ג′קסון, ג′סטין ביבר, הביטלס, ריאנה ועוד ועוד...

אחרי זה הלכנו לשופינג מטורף אבל הזמן לא הספיק לנו וחלק רצו, לקחו רכבת או נסעו במונית בשביל להספיק להגיע בזמן...

טיילנו ברכבי לונדון ובדרך ראינו את הביג בן ואת ארמון המלכה. שטנו בטמזה וראינו הרבה בתים מיוחדים ואת גשר לונדון שהיה עליו את הסמל של האוליפידה

בשאר הימים טיילנו לכול מיני ערים וגם היו ימים רגילים לפי הלוז בקבוע

ביום השישי האחרון שלנו בליטל קנדה עשינו מיבחן בשביל ליראות עם היתקדמנו או לא....Smileys

עשינו קידוש ואז היתערגנו והלכנו לטקס סיום של ארדמור שם קיבלנו את התעודה וחילקו פרסים למצטיינים... (כמובן שרוב המצטיינים היו ישראלים!!)  חיבוקים ונשיקות,

ואז עברנו ליראות את טקס הפתיחה של אולימפידת לונדון  הטקס היה כל כך יפה ושהציגו את הניבחרת של ישראל כולנו קפמנו והרנו ואפילו ניק המנהל שלנו קפץ ושמח יחד איתנו..Smileys

ביום שבת  האחרון שלנו עשינו מלחמת מים ענקית  וכולם הישתתפו ונירתבו וקפאו מיקור, באותו יום הלכנו לישון מתי שבא לנו בגלל שזה היה הלילה האחרון שנו אז שיחקנו צחקנו ובעיקר נהננו...

ביום של הטיסה ניפרדנו מהמדריכים המדהימים של לילטל קנדה ומיניק ולחק הפרידה הייתה קשה והם הורידו דמעות.

נסענו לשדה תעופה של לונדון עשינו קניות אחרונות בדיוטי ועלינו למטוס

בגלל הגשם היתעקבנו עוד שלוש שעות במטוס  ואז המרנו ישירות לישראל, שהגנו לישראל כלום ניפרדו מכולם זה היה קצת עצוב לא ליראות את כלום ככה ברגיל בבוקר.

לקחנו את המזבדות וניפגשנו עם ההורים חיבוקים אחרונים וכלום הלכו לדרכו הביתה..

באמת שלמאת לסאמר סקול זאת אחת החוויות הכי אדירות שחוויתי בכל 14 שנות חיי  היה לי הכי כייף שבעולם וזאת בזכות הקבוצה המדהימה והמדריכות המדהימות שלנו נעמה ומאיה