רוסליו

רוסלן רוז′נב  (רוסליו)

נשים ואנשים יקרים!   ...

ניקול פוטרמן  (ניקול)

כמה שלא נדבר על זה וכמה שלא ...

שירה סופר  (שירה)

איך אפשר להתחיל לסכם את השבועיים ...

אמילי זבורובסקי  (חזרזיר יבלות צעיר!)

hello! לקוראי הסיפור המרתק ...

מיכאל מורוזוב

סאמר סקול (כותרת מקורית)   ...

רומי כהן  (romic95)

היי קוראים לי רומי , והשנה ...

נשים ואנשים יקרים!

שלום, קוראים לי רוסלן, אני בן 16 מקרית מוצקין.

השנה אני ושני חברים שלי חשבנו על תוכנית מקורית לחופש הגדול – סאמר סקול למשך שבועיים באונ′ רדינג שבאנגליה!

עכשיו, כשעברו בערך שבועיים מאז שחזרנו, אני מרגיש שאני מחוייב לשתף את הקוראים (אם יהיו כאלה) על מה שחוויתי באותם שבועיים מדהימים.

אז בלי למשוך יותר מדי זמן בהקדמה נעבור לחלחק המעניין!

אנגליה – ארץ יפיהפיה עם נופים מרהיבים ומזג אוויר מעולה. בפעם הראשונה שיצאתי אל האוויר הבריטי הודיתי על שעזבתי את החום הנורא מאחוריי בישראל. אחרי שיצאנו מהמטוס בשדה התעופה היטרו שבלונדון תפסנו אוטובוס (רגיל ולא קומותיים כמו שרובנו ציפינו) אל העיירה רדינג בה נמצאו המגורים שלנו ל 15 הימים הקרובים וככה התחילו שבועיים בחיי שאני לא אשכח אף פעם!

בשתי מילים – כיף גדול !!!

החוויה הזאת תשיאר בזכרון שלי להרבה זמן.
אין לי מושג איך לתאר הכל וממה להתחיל. אני אתחיל בזה שאני אגיד שמהלך השהיה ברדינג זכיתי להכיר אנשים מדהימים וחברים מעולים. למרות שהכרתי אותם רק שבועיים, העובדה שאתה נמצא איתם מהבוקר עד הלילה גורמת לכך שאתה מכיר אותם כמעט טוב כמו את החברים מהבית. חוץ מהחבר′ה של הקבוצה ישראלית,

הכרתי גם לא קצת אנשים שבאו מארצות אחרות (הרי זאת הייתה המטרה בכל הסיפור) וגם התחברתי מאוד עם המדריכים והמורים שהיו אחראים עלינו (מה שלא היה קשה מכיוון שרובם לא הרבה יותר גדולים מאיתנו).

כל יום ברדינג היה שונה מקודמו. מארוחת הבוקר עד כיבוי האורות, לא היה יותר מחצי שעה לשבת ולא לעשות כלום. ישר אחרי שאוכלים, הולכים לשיעורים באוניברסיטה עצמה, אחרי זה חוזרים לארוחת צהריים ואז מתחילות הפעילויות השונות. רוב הפעלויות היו בעיקר משחקי ספורט מוכרים כמו: כדורגל, טניס וכדורסל, אבל גם הציגו לפנינו משחק ספורט חדש שלא שמענו עליו בחיים – Nerf Ball , שזה מזכיר קצת פוטבול אמריקאי עם כדור שונה שמזכיר חץ (משחק מעולה וחבל שהוא לא נפוץ בעולם).

כמו כן, היו פעילויות כמו צילום, הכנת צמדים ודברים נוספים וריקוד, שלשם אישית לא הרבתי ללכת (חוץ מפעם אחת שבה העדפתי ריקוד על כדורסל ואחר כך לא התחרטתי על זה בכלל).

מכל הפעילויות והדברים שעשינו, הדבר הכי כיף היה תחרות הכשרונות בה הראנו לאנגליה ולשאר העולם שישראלים יודעים לרקוד ועוד ממש טוב ! Smileys

מי שחושב שכל מה שעשינו בשבועיים האלה זה לשחק בכדור ולאכול טועה בגדול. למה ? כי בשמונה מתוך ה 15 ימים ברדינג, יצאנו לסייר במקומות שונים באנגליה במקום עוד יום רגיל של לימודים ופעילויות. המקומות בהם ביקרנו הם: טירת ווינדזור, מוזיאון מאדאם טוסו, פארק השעשעוים המדהים THORPE PARK, לונדון (ביג בן ובקינגהם) והתיאטרון שבו ראינו את המחזמר המגניב (והראשון שאי פעם ראיתי) –  WE WILL ROCK YOU ! Smileys

אז לסיום, סאמר סקול זו חוויה לא נורמלית ואם אתם רוצים לבלות את הקיץ בדרך הכי מעניינת, כיפית ומקורית – תיכנסו מיד לאתר של קמפוס ותירשמו מהר לשנה הבאה !!! Smileys