• סאמר סקול ברויאל סקול

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2012

עדי קונפינו  (עדי)

קוראים לי עדי אני בת 14 ואני ...

גל מאור  (גל)

בשיא הכנות, אין מילים שיוכלו ...

שיא נהון  (שיא נהון)

היי , קוראים לי שיא ואני בת ...

דנה חכם  (דנה חכם)

קוראים לי דנה אני בת 14 אני ...

טל שוורץ  (טל)

לא ניתן לתאר במילים את החוויה ...

יובל אלטמן  (יובל אלטמן)

סאמר סקול 2012 שלום לכולם ...
קוראים לי עדי אני בת 14 ואני גרה בקיסריה השנה הייתי ברויאל סקול עם שלוש חברות , אני חייבת להגיד שזאת אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים.
חיכיתי כל כך הרבה זמן ואז הגיע היום שטסנו, זה היה יום ממש לחוץ, להספיק להפרד מהחברים והמשפחה, לארוז.Smileys

שהיינו בשדה תעופה וראינו את כל הקבוצה זה היה לי ממש מוזר אבל הכרתי כבר כמעט את כולם מהמפגש וגם דיברנו לפני בפייסבוק. הטיסה עברה ממש מהר והגענו לאנגליה. יצאנו משדה התעופה ושם חיכה לנו אוטובוס שלקח אותנו למרכז זו הייתה נסיעה של שעתיים וחצי בערך היינו ממש עייפים אז רוב הנסיעה ישנו ושמענו מוזיקה. Smileys

שהגענו למרכז לא האמנתי שזה המקום שאני הולכת לחיות בו שבועיים הרגשתי בתוך סרט, הבניינים היו ממש יפים ומסביב היה מלא דשא ומגרשי טניס. המדריכים האנגלים באו וקיבלו אותנו והם היו ממש נחמדים, הם הראו לנו איפה החדרים שלנו, נכנסנו לחדרים וסידרנו שם את הדברים שלנו.Smileys

יום אחרי שהגענו היה לנו את המבחן רמות ואחריו היו לנו פעילויות במרכז. יום אחרי כבר היינו מחולקים לרמות, וכמו כמעט כל יום לי המדריכה שלנו העירה אותנו בבוקר לארוחת בוקר ואחרי הארוחת בוקר היו לנו שלושה שיעורים, כל מי שרוצה לסוע ומתלבט בגלל הלימודים אז שתדעו שזה לימודים כייפים ולא כמו בצפר בארץ.Smileys
וככה כמעט כל יום קמנו בבוקר לארוחת בוקר אחר כך היו לנו שלושה שיעורים ארוחת צהריים פעילויות ארוחת ערב ופעילות ערב. בפעילויות צהריים כל אחד יכל לבחור לעצמו את הפעילות שהוא רוצה ללכת אליה, אני הכי אהבתי את הפעילות של ההכנת צמידים.בערבים היו לנו פעילויות ממש כיפיות כמו דיסקו, קזינו, מופע כישרונות צעירים, קריוקי ועוד.Smileys

מאוד התחברנו לכל הילדים בארץ והיינו קבוצה ממש מגובשת, בימי שישי עשינו קידוש כל הקבוצה וזה היה ממש מדהים. התחברנו גם לילדים בחול דרך הלימודים
בימים שיצאנו מהמרכז ממש נהנתי יום אחד היינו באיפסוויץ׳ עיר שממש קרובה למרכז, טיילנו קצת ואז עשינו שופינג. יום אחד היינו בקיימברידג׳ הסתובבנו בעיר, היינו בקינג קולג׳, ועשינו שופינג. היינו בלונדון פעמיים בפעם הראשונה היינו במוזיאון השעווה מאדם טוסו שם היה ממש כיף לראות ולהצטלם עם כל המפורסמים, אחרי זה הלכנו למחזמר wicked שם פגשנו עוד קבוצות של הסאמר סקול והיה ממש כיף. SmileysSmileys

בפעם השניה שהיינו בלונדון זה היה אחרי שהתחיל האולימפיאדה אז היו הרבה אנשים בלונדון אז נסענו ברכבת במקום לסוע באוטובוס בפקקים, בהתחלה נסענו ברכבת עד לונדון ומשם באנדרגראונד בתוך לונדון לשם נסענו עם הרבה מדריכים כדי שאף אחד לא ילך לאיבוד. היינו באוקספורד סטריט ובקניון הכי גדול באירופה ועשינו שופינג.Smileys

ביום שעזבנו את המרכז הייתי ממש עצובה, נפרדנו מכל המדריכים האנגלים והילדים מחול, ונסענו לשדה התעופה. הטיסה עברה לי ממש מהר, שהגענו לארץ נפרדנו מכולם, זאת הייתה פרידה ממש עצובה וכולנו בכינו. אחר כך הלכנו להורים וחזרנו הביתה, שבוע אחרי כבר נפגשנו כל הקבוצה.Smileys

אני חושבת שסאמר סקול זה חוויה מדהימה שכדאי לכל אחד לעבור בחיים שלו. אני חייבת לומר  שלי המדריכה שלנו הייתה פשוט מדהימה היא תמיד עזרה לנו תמיד הקשיבה תמיד ידעה מה לעשות, ידעה לצחוק שצריך וגם ידעה לגרום לנו להקשיב לה. באמת שבלעדיה הטיול לא היה אותו דבר. אני מאוד מקווה שנשמור על קשר כל הקבוצה ולי, כי הם אנשים מדהימים והם הפכו למשפחה שלי.Smileys

לסיכום, אני ממליצה לכולם לסוע לסאמר סקול כי זו חויה מדהימה שלא שוכחים בחיים, כדי לבוא בראש פתוח ולא להתבייש כדי להכיר ילדים חדשים מהארץ ומחול.Smileys