עופר אורבך

אז מאיפה בכלל אפשר להתחיל ...

נטלי קרבץ

אז מאיפה להתחיל....קודם כל ...

ליאור ג׳רבי  (ליאור ג׳רבי)

קודם כל זה הייתה אחת החוויות ...

נטע בר  (נטע)

היי, השנה נסעתי לסאמר סקול ...

שירן אמיר  (שירן אמיר)

קודם כל אני רוצה לציין שזה ...

מאיה ארואטי  (מאיה)

היי אני מאיה,השנה יצאתי לסאמר ...

אז מאיפה בכלל אפשר להתחיל לספר על חוויה כל כך מדהימה? חוויה שכל אחד שלא חווה אותה, לעולם לא יבין! מהסוג חוויות שיש בסרטים הולוודים מצליחים או רק בסיפורים..

פעם ראשונה שלי בסאמר סקול זו לא, כל פעם אני באה עם ציפיות מחדש, וכל פעם רק נהנת יותר ויותר ! אז נחזור להתחלה, בערך לתקופת אפריל-מאי, כהרגלי ניגשתי לאימי והתחנתתי כמו בכל שנה שתאפשר לי לנסוע לסאמר סקול, וכרגיל אחרי מעט שכנועים היא נכנעה והסכימה ! משם הספירה לאחור החלה, התחלתי להכיר את חברי לקבוצה בקבוצה בפייסבוק שפתחנו, התחלנו לדבר בסקייפ וישר אז ידעתי שזה הולך להיות קיץ בלתי נשכח !

הגענו לשדה אחרי לילה לחוץ ומתוח ביותר, ולאחר כל הבידקות הביטחוניות, ועיקובים לא מעטים עלינו על הטיסה לחוויה שתשנה את חיינו !

בדרך לקלייר קולג′ זכינו לראות את הנופים המרהיבים של אנגליה המדהימה שלא נמאסים אף פעם! ואחרי התמקמות קצרה בחדריים זכינו לסייר בקיימברדיג′, עיירה מדהימה, שוקקת חיים ותיירות !

הזמן עבר במהירות אדירה, ובלי ששמנו לב, כבר עבר שבוע, שבוע שבו הספקנו את קיימברידג′, להכיר את שמותיהם של כל המדריכים הבלתי נשכחים של המרכז ! של המורים המדהימים ! את שמותיהם של כל חברי הקבוצה (41 ילד זה לא צחוק !), וכמובן, את הדרך לחדר האוכל! געגועים לבית לא היה, אבל בכל זאת הייתי עם משפחה, אולי לא אמא ואבא, אבל חברים מדהימים שהפכו אחד ואחד מהם לאח ואחות.

ככל שהתקרבנו לסוף הזמן רק זז יותר מהר. ובלי ששמנו לב כבר הגענו לקיצו של החוויה.

זכיתי לעשות דברים מדהימים ! להכיר אנשים מדהימים, לבקר במקומות מדהימים! דבר שאני בספק אם היה קורה ללא הסאמר סקול ! בכל שנה אני חוזרת הביתה, ומתפלאת על כמה אפשר להתבגר, כמה אפשר להשתנות, להתפתח בשבועיים. האנשים שלא האמנת שתסתדר איתם הופכים לחברייך הטובים ביותר, אפילו יותר מאלה שמחכים לך בבית ! וזאת הסיבה שהיה לי קיץ מדהים, שלא ישכח לעולם !