•  summer school שולט

תכלת

• יצאתי בקיץ: 2012

תכלת פריד

הייי :) טוב אז אני לא יודעת ...

עדי בר-חי  (עדי)

קוראים לי עדי, אני בת 15, ...

שהם אסייג  (שהםם אסייג (:)

היי אני שהם בת 14 מנס ציונה ...

מיכל צברטקין  (מיכל צברטקין)

אז ככה..אני מיכל בת 15 וחצי ...

חן ניסים  (ניסים)

וואו, אני לא מאמינה איך נגמרו ...

/ /  (/)

באמת שאין מספיק מילים שיתארו ...

הייי :)

טוב אז אני לא יודעת בכלל איך אני אמורה לסכם שבועיים כאלה בכמה משפטים! כל מה שאני יודעת שבחיים לא נהנתי ככה!!!!!

קוראים לי תכלת פריד, בת 14 ממושב עין ורד ובקיץ האחרון יצאתי לסאמר סקול בקיימרידג′ מחזור שני! Smileys

השבועיים האלה היו השבועיים כי טובים בחיים שלי!והם הביאו אותי למקומות שלא דימיינתי שאני אגיע אליהם

נרשמתי לסאמר סקול עם חברה טובה, והאמת שממש פחדתי, לא ידעתי איך אני אסתדר עם כולם, אם אני אצליח לדבר באנגלית ולהכיר חברים חדשים ובכלל לא ידעתי למה לצפות.

כשהגענו לשדה תעופה התחלתי לדבר עם כמה ילדים, ולאט לאט עם יותר ויותר ילדים עד שכבר כשירדתי מהמטוס יצא לי לדבר כבר כמעט עם כולם!Smileys

הגענו לקמפוס, בהתרגשות אדירה! ג′יימס המדריך עזר לנו עם המזוודות, ואז חולקנו לחדרים שהיו ברמה יחסית ממש גבוהה!Smileys

היום הראשון היה קצת מלחיץ, כי הכל היה חדש, אבל ככה זה תמיד ימים ראשונים ;)

ביום השני עשו לנו סיור קטן בעיר, ואז עשינו מבחני רמה – בכלל לא מלחיצים, וכבר באותו היום קיבלנו את החלוקה שלנו לקבוצות.

ביום השלישי כבר התחילה שיגרה של לימודים ופעילויות, והתחלנו להתרגל ולהכיר ילדים חדשים!

באותו ערב נסענו למחזמר של מלך האריות! הייה ממש אדייר! למרות שבסוף היינו קצת עייפים ;)

בימים הבאים התחלנו לנצל את הזמן החופשי! כל פעם אחרי שנגמרו הלימודים והפעילויות יצאנו להסתובב בעיר! ממש כמו בריטים Smileys

ביום שבת נסענו לטיול בלונדון! היינו במדאם טוסו! ובארמון המלכה וגם בקובן גארדן (וכן, גם קיבלנו שקית)! למרות שבסוף לא הספקנו בכלל לעשות שופינג (אכלנו במשך כל הזמן החופשי) אבל שלא תחשבו שאנחנו סתם שמנים! פשוט יש ילדים שאוהבים לעכב אנשים תמימים אחרים לאכול להם את הפיצה! אחמ אחמ....Smileys

למחרת נסענו לתורפ-פארק שזה הלונה-פארק הכי גדול באנגליה! והיו שם מלא מתקנים מגניבים! קיצר היה יום ממש כיייף :D

אחר-כך התחלנו שבוע חדש! הילדים בכיתה שלנו התחלפו והילדים החדשים היו הרבה יותר נורמאליים (בואו רק נגיד שהיה ילד בכיתה הקודמת שמאוד אהב ללבוש חצאיות Smileys)

ובכללי השבוע השני היה הרבה יותר כיף!

כבר היו לנו חברים ממדינות אחרות, והתחלנו להתרגל לאקטיביתי המעט מוזרות שם (חוץ מהפנטינג שזה היה ממש מגניב!), ואפילו השיעורים לא היו ממש משעמים! וגם התחלנו לאהוב את האוכל ואת השקיות! (איכס נראאאאלכם?!Smileys)

ביקצור היה ממש כיף!

וטוב עוד כמה חוויות שאני לא זוכרת באיזה יום הן היו:

היינו בבאלוניג שהיה ממש כיף! וגם במוזיאון מטוסים שהיה קצת פחות כיף ;) חגגנו יומולדת לשתי בנות מהקבוצה! היינו במלא מסיבות!Smileys עשינו ספורט לילה, וריצת מרתון מסביב לקמפוסSmileys! עשינו מלחמת מים!!! פגשנו זוג ישראלי נחמד ברחוב (אם כי קצת חופר), עשינו קבלת שבת וטקס פרסי אוסקר! הכנו בובות גרב! Smileys ועוד מלא דברים אקראיים ומגניבים!!!

בשיעור האחרון המורה שלנו לקחה אותנו עם עוד כיתה לפיקניק! וגם אכלנו טאקו! קיבלנו את התעודות שלנו (למרות שהציון של המבחן כניסה שלי היה יותר גבוהה מהציון של המבחן עזיבה שלי)

בלילה האחרון היה מותר לנו לצאת מהחדרים והייה ממש כיף! עשינו כמה דברים לא מאוד חוקיים J

ובבוקר כשעזבנו הייה ממש קשה! כולם בכו וזה והיה ממש עצוב להיפרד! כי באמת התחברתי פה לאנשים ברמות שלא דמיינתי שאני אתחבר! ופגשתי פה הרבה חברים לחיים!Smileysהשבועיים האלו היו כל כך מלאים בחוויות שלא רציתי לחזור! ובטח שלא להיפרד מכולם! אבל אנחנו נשמור על קשר Smileys

בסופו של דבר חזרנו הביתה עם מלא חוויות חדשות! ומזוודה מפוצצת ;) ודברים שאני יודעת שאני אזכור לכל החיים!

כמה עצות למי שנוסע:Smileys

האוכל באנגלייה מגעיל – תתכוננו נפשית!

היזהרו בפיצרייה מאנשים בדייט – הם אולי נראים תמימים אך הם עלולים לאכול לכם את הפיצה!

אל תיבנו על ג′יימס לקשר מחייב – הוא לא טיפוס של להתקשר אחר כך.Smileys

ותנצלו כל רגע כי זאת החוויה הכי מדהימה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מחזור שני בקיימרידג′ – אני אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! ♥

נ.ב.

תודה לקרן ואור המדריכות המדהימות שלנו מהארץ!