רותם

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2012

רותם חן  (רותם)

היי אני רותם ויצאתי לאיסטבורן ...

שחר דעיה  (שחר דעיה)

אני שחר, והייתי בסאמר סקול ...

נטלי סמיונוב  (נטלי סמיונוב)

סאמר סקול זה אחת החוויות...בלי ...

אור כוכב  (Or Kochav)

חווית סאמר סקול שלום,קוראים ...

נועם בן בנימין  (נועם)

בהתחלה לא רציתי ללכת לסאמר ...

נוי טובי  (נויהה)

סאמר סקול 2012   אני ...

היי

אני רותם ויצאתי לאיסטבורן ב 15.7.12 :)

הייתה חוויה מדהימה ! פשוט אי אפשר לתאר את זה ..

לפני הסאמר סקול כמו הרבה ילדים אחרים חששות ומלאאאא רגשות הציפו אותי ..

אבל זה היה אחרת בסאמר סקול הייתה לי קבוצה תומכת מגובשת ומדהימה ! לא ממש הכרתי את כולם ביום אחד אבל שבועיים זה מספיק בהחלט להכיר כל אחד  Smileys

איסטבורן היא עיירת חוף מדהימה !!!
הגענו וקיבלנו כל אחד חדר משלו. החדר היה אסטתי נקי ומרווח ...
באיסטבורן גם יש קניון ענק ואין אחד שלא יוצא משם עם קניות D:

ביום הראשון גם ראינו את המדריכים המקומיים והכרנו יותר לעומק את המדריכות הישראליות. המדריכות הישראליות היו מדהימות היו עוזרות לנו בכל דבר רגשי בכל משבר תמיד הן היו לצידנו גם אם לא היה ממש פתרון לכל בעיה הן הצליחו להרגיע לפחות אותי Smileys וגם המדריכים המקומיים היו מלהיבים ונחמדים Smileys

ביום השני היה לנו מבחן רמות היה קצת מלחיץ אבל עברנו אותו במהרה ובשלום וכל אחד שובץ בכיתה לה הוא מתאים אני שובצתי בכיתה ממש טובה עם מורה אדירה !

בשבוע הראשון השיעורים התנהלו בבוקר כל השיעורים התקיימו 3 שעות אחרי השלוש שעות אכלנו צהריים והלכנו לפעמים להסתובב באיסטבורן וכו′ ..

השיעורים היו עם כל מיני מדינות איטליה, רוסיה, ספרד, צרפת ועוד.... ודיברנו כל השיעור רק אנגלית מה ששיפר את האנגלית Smileys

בערבים היינו הולכים לדיסקו פעילויות גיבוש עם מדינות אחרות לקריוקי הישראלים בלטו בהכל והיה ממש כייף ונחמד בפעילויות ערב ! Smileys

בשבוע השני בבוקר הלכנו לטייל קצת ואז התקיימו שיעורי אנגלית..

ביום שבת הלכנו ללונדון לביג בן שהיה מדהים ולארמון המלכה שהיה ממש יפה מבחוץ ולא הספקנו לחילופי המשמר :

ומכיוון שלא הספקנו הכל ביום אחד אז הלכנו ביום רביעי שוב ללונדון !! והפעם נסענו ברכבת הרכבת הייתה ממש מגניבהה ! Smileys

ביום שישי עשינו קבלת שבת והיה ממש מרגש וכייף ומי שהיה בחדר אוכל הכיר קצת במנהג של היהודים ! Smileys

מזג האוויר באנגליה לא היה ממש צפוי בימים הראשונים היה גשום טיפהSmileys ואז היה מזג האוויר ממש טוווב היה שמש והיה חם (לא יותר מישראל חה חה חה ) אבל דווקא ביום של הטיסה חזרה התחיל שוב לרדת גשם זה ממש לא צפוי הגשמים שם ... Smileys

וביום האחרון היה ממש קשה להיפרד אחד מהשני גם כמה ימים אחרי הסאמר סקול אתה כבר רגיל לקום עם אותם אנשים וזה ופתאום אתה קם בלי החברים האלו וזה קשה אבל כל אחד כתב לשני משהו ברכות קטנות ויש פייסבוק ופלאפון :)))

אי אפשר לתאר את כל החוויה המדהימה הזו במילה אחת או שתיים בכלל אי אפשר לתאר את זה בכתב כי עד שאתה לא חווה את זה אתה לא מבין כמה שזו חוויה מטורפת..

ואני באופן אישי קראתי הרבה יומני מסע וחשבתי שזה הולך להיות משהו אחר לגמרי וחוויתי דברים אחרים לגמרי דברים הרבה יותר מטורפים וכייפים !

בקיצור הסאמר סקול הייתה חוויה מדהימה ושווה כל רגע !!