יובל שלג

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

יובל אור שלג  (יובל שלג)

שלום , קוראים לי יובל שלג ...

אלדר מייקון

וואו אין מאיפה להתחיל   אבל ...

אביב קוטלר  (אביב D :)

טוב זה איך אני יתחיל ? ...

שחר דגן  (שחר)

אאואוו אואואוא ואואואו אואאו ...

יעל ענבר  (יעל ענבר)

אחרי ציפייה ממושכת וארוכה ...

שיר אמסלם ונטורה  (שיר)

אני שיר אמסלם ונטורה, בת 14 ...

שלום ,

קוראים לי יובל שלג , בת 15 וחצי מרמת הגולן ואני טסתי לסאמר סקול במרכז שיפלייק לשבועיים .

בתור התחלה רציתי להגיד שזאת החוויה הכי מושלמת שעברתי בחיים ואם הייתה לי אפשרות הייתי נשארת שם עוד שנתיים לפחות ולכל המתלבטים שלא יודעים אם לצאת או לא אני פשוט ממליצה לכם להירשם לשיפלייק כמה שיותר מוקדם לפני שיגמר המקום כי באמת שזאת חוויה מדהימה .

אוקי , אז בהתחלה הגענו לשדה תעופה , פגשנו את כולם ונפרדנו מההורים .. עברנו את הבדיקות הביטחוניות , והלכנו לדיוטי פרי ולאחר מכן עלינו למטוס .

במטוס כולנו התרגשנו ולא הפסקנו לצלם ולהצטלם , דיברנו אחד עם השני כל הטיסה והיא עברה מהר מאוד .. בלי ששמנו לב כבר עלינו על אוטובוס שתי קומות בדרך לשיפלייק .

הדרך מהשדה תעופה בלונדון למרכז שיפלייק שבעיירה הנלי היתה מהממת , ובאמת שכולנו היינו דבוקים לחלון לכל אורך הנסיעה .. כל הדרך הייתה מלאה בצמחייה ירוקה ובבתים שנראים כאילו הוציאו אותם מאיזה סרט , והיה אפשר לראות לאורך הדרך את נהר התמזה , ובלי לשים לב תוך ארבעים וחמש דקות הגענו למרכז .

שהגענו למרכז היינו פעורי פה , לא דיימינו בכלל שקיים מקום כל כך יפה כמו שיפלייק .. ואז הגיע המנהל דייב ( המנהל החתיך ) לעשות לנו סיור במקום ולהראות לנו את החדרים .

שבועיים מלאים בפעילויות מצחיקות , מדריכים חתיכים , שיעורים שלא נגמרים , טיולים במקומות מושלמים , קניות , והכי חשוב חברים מדהימים לכל החיים .. אני לא חושבת שיכולתי לבקש יותר מזה .