•  סאמרקול ביותר

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2012

רוני כץ  (רוני)

היי, אני רוני כץ , בת 14, ...

מאיה ביאנקו  (מאיה ביאנקו)

הייייי אני מאיה, בת 15 ...

עדי בר-חי  (עדי)

קוראים לי עדי, אני בת 15, ...

מיכלי סול  (MichaliSall)

קוראים לי מיכלי סול בת 15 ...

keren kozlov  (kerenpink)

מאז ומתמיד אני זוכרת את עצמי ...

יאיר בוסי  (yair busi)

הסאמר סקול הזה היה בשבילי ...

היי, אני רוני כץ , בת 14, עולה לכיתה ט′ מהוד השרון :)

טוב, אז כל דבר שאני ארשום לא יצליח לתאר את החוויה שחוויתי בכל השבועיים האלו.

נתחיל מזה , שבלילה לפני הטיסה לא הצלחתי להירדם !!

ב-15 ליולי, בארבע לפנות בוקר , פגשנו את כולם בשדה התעופה. עדיין לא הכרתי את כולם, הייתי מלאת חששות , דאגות וציפיות.

אחרי הפרידה מהמשפחה יצאנו לדרך..דרכונים , מזוודות, דיוטי פרי- כמובן(!!!) ולטיסה!

הגענו לקיימברידג′ עייפים . קיבלנו חדרים מעולים וכבר הכרנו המון ילדים מארצות שונות.

אחרי מבחן רמות , התחלנו ללמוד.. הכרנו את המורה ואת התלמידים. בזכות הלימודים זכיתי להכיר ילדים מדהימים , גם מישראל, שלפני כן לא הכרתי וגם ממקסיקו, טיוואן ועוד.

במשך השבועיים נסענו למחזמר " מלך האריות" , התפאורה הייתה מדהימה ובסך הכל היה נחמד מאוד.

ביקרנו במאדם טוסו, הצטלמנו עם אנג′לינה ג′ולי , ריהאנה , ביונסה , מייקל ג′קסון ועוד. הבובות היו כל כך דומות שלפעמים גם התרגשתי. לא היה לנו מספיק זמן ,אבל בזמן שהיה לנו שם נהניתי מכל רגע. בסוף חיפשנו את היציאה , שאלנו וחיפשנו ורק בסוף גילינו שכדי לצאת צריך לנסוע ברכבת המראה לנו את ההיסטוריה של אנגליה.

ביקרנו באלטון טוואר. בחיים שלי לא ראיתי לונה פארק כזה גדול. בלי המפה לא היינו מסתדרים שם! יש שם מתקנים שבחיים לא הייתי מעיזה לעלות עליהם ואני גם בחיים לא אעלה!!! Smileys

בימי שישי לא ויתרנו על הקידוש. לידור( ילד מהקבוצה) קידש, והיה מרגש. זה היה שונה לעשות קידוש מחוץ לבית ובלי המשפחה  (למרות שהרגשתי שהייתי עם המשפחה שלי ) Smileys

כל כמה ימים ,ארגנו מסיבות. ללא ספק, למסיבות האלו אני אתגעגע מאוד. במסיבה אחת לפני האחרונה נאצלנו להיפרד מחברים מחו"ל. זה היה קשה ובכינו מלא!  אני כבר מתגעגעת אליהם !!

רציתי להגיד תודה לקרן ואור.. אולי לפעמים היינו בלתי נסבלים אבל הכל מאהבה. תודה שהייתן בשבילנו כל שניה והקשבתן לכל מה שהיה לנו להגיד אפילו שלרוב זה היה בקשות , תלונות ועוד Smileys

כל החוויה הזאת לא הייתה מושלמת בלעדי הילדים בקבוצה. לא חשבתי בחיים שככה אני אתחבר אליהם! הם באמת כמו אחים שלי ואני כל כך מתגעגעת אליהם. את החוויה הזאת אני לא אשכח בחיים! נהניתי מכל שניה, מכל דקה, מכל שעה ומכל יום בכל השבועיים האלו!!

מחזור שני, קיימברידג′, אני אוהבת אתכם הכי בעולם ותודה על כל רגע. מקווה שנזכה במפגש!!