• איפסוויצ′ .. !!  - המשפחה שלייייי !!  -  חווית סאמר סקול אחרת

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2012

טל שוורץ  (טל)

לא ניתן לתאר במילים את החוויה ...

עדי קונפינו  (עדי)

קוראים לי עדי אני בת 14 ואני ...

יוני סגל  (יוני סגל)

סאמר סקול 2012   שלום ...

יובל אלטמן  (יובל אלטמן)

סאמר סקול 2012 שלום לכולם ...

דנה חכם  (דנה חכם)

קוראים לי דנה אני בת 14 אני ...

בן קחטן  (בן קחטן)

היי,קוראים לי בן קחטן ואני ...

לא ניתן לתאר במילים את החוויה המדהימה שחוויתי בשבועיים של הסאמר סקול
שלום שמי טל ואני בת 13.5 מתל אביב נרשמתי לסאמר סקול ברויאל סקול באנגליה.

טסתי עם חברה ובסופו של דבר הפך ל- 23 חברים מכל רחבי הארץ.
כשהגענו ביום הראשון לרויאל סקול לא האמנתי שזהו המקום שאני אהיה בו.

מרכז סאמר סקול רויאל סקול נראה כמו ארמון עם המון חדרים, מסביב מדשאות ירוקות, אגם, מגרשי טניס, בריכת שחייה ענקית, ובקיצור כל מה שאפשר לחלום עליו כמו מקומות שרואים בסרטים !!! ..

ביום הראשון כאשר הגענו לרויאל סקול חיכו לנו אנשי הצוות הבריטים כשהם מנופפים לנו לשלום וכבר התאהבנו בהם.

הצוות הבריטי היה מקסים הוא הפעיל אותנו, בידר אותנו  והיה תמיד בשבילנו לכל צרה.

הגיעו למקום קבוצות ילדים ממקומות נוספים בעולם: איטליה, צרפת, סין, טורקיה ועוד ..

ואנחנו כמו ישראליים אמיתיים ישר התחברנו "לכל העולם" והפכו להיות הקבוצה האהובה על הצוות הבריטי.

למרות  שאומרים שהאוכל הבריטי לא טעים במיוחד ולא מתובל, האוכל ברויאל סקול היה מעולה, ואותנו הישראליים פנקו אותנו בסלט אישי בארוחת הבוקר.
בטיוליים מחוץ לרויאל סקול קיבלנו שקיות אישיות עם ארוחות ארוזות שהשביעו אותנו ולא שכחו לשים גם חטיף, שוקולד, מיץ ופרי.

המורים בבית הספר מקסימים. הם לימודו אותנו בצורה חווייתית ביותר.
היה לי מורה מושלם!!! נהנתי מהשיעורים איתו ובנוסף כל בוקר קיבלנו ממנו שוקולד לעידוד.

במשך השבועיים יצאנו מספר פעמיים לטיולים מחוץ לרויאל סקול (ללונדון, ללונה פארק, איפסוויץ′,קיימבריג′, עוד..).

לכל יציאה מחוץ לרויאל סקול התלוו לפחות שני מדריכים אנגליים וכמובן לי המדריכה הישראליית המקסימה שלנו.

לי המדריכה לוותה אותנו במשך כל השבועיים, דאגה לכל דבר, ניחמה ועודדה אותנו כשצריך, ושעשעה והצחיקה אותנו בפעילויות שונות.
ביום שישי לי ערכה לנו קבלת שבת, הדלקנו נרות שבת, קידשנו על יין וחלה ושרנו שירי שבת.

המדריכים הבריטים היו כל כך מקסימים ובנוסף גם מאוד חתיכים !!! J
ערב אחד ישבנו כל הבנות בספות ליד משרדי הסאמר סקול, כמה מדריכים עברו לידנו וגם המדריך החתיך והאהוב עלינו ביותר צ′ארלי. חלק מהחוויה המשותפת שלנו הבנות היה "לרכל" בעברית על הצוות הבריטי כדי שלא יבינו אותנו. באותו יום למדנו עם לי המדריכה על מילים בינלאומיות שלא רצוי להגיד אותם ליד הבריטים כי הם מבינים.

אחת הבנות רצתה להגיד לכולם כמה צ′ארלי חתיך מבלי שהוא יבין ואמרה: צ′ארלי perfect.
רק היא שכחה ש  perfect היא מילה בינלאומית.
חבר של צ′ארלי שמע אותה סיפר לצ′ארלי ושניהם יצאו החוצה וצחקו.
הילדה הייתה נבוכה, היא החלה להחליף צבעים ואז כולנו פרצנו בצחוק.Smileys

כמה טיפים לנוסעים לסאמר סקול:
1. גם אם אתם נוסעים בקיץ לאנגליה לקחת הרבה בגדים חמים כי רוב הזמן קר שם. Smileys
2. השלושה ימים הראשונים הם הקשים ביותר ולכן באותם ימים לקחת אוויר, לנשום , להיות סבלני בסוף זה משתלם ומסתדר ונהנים מאוד.
3. את רוב המתנות שאתם רוצים לקנות תקנו בקיימברידג′ שם הכי זול.
4. הבגדים של אבמרקרומבי מאוד יקרים באנגליה לכן אל תבנו על אבמרקרומבי יותר מידי (עדיף הוליסטר יותר זול).
5. לונדון יחסית הכי יקרה ולא צריך לשמור לשם יותר מ- 100 פאונד, עדיף לעשות את הקניות בעיירות קודמות.
6. אם אתם מגיעים לסאמר סקול בלי חברים קודמים אל תחששו בימים הראשונים כולם הופכים להיות החברים הכי טובים אחד של השני.
7. אל תחששו לפנות למדריכים הישראליים בכל בעיה כי לפעמים צריך את תמיכתם הבוגרת והם תמיד יעזרו בהכל !!!

לסיכום אני חושבת שמי שנוסע לסאמר סקול זוכה.
זוהי חוויה יוצאת דופן שמאוד משנה אותך ו"מעשירה" אותך בחברים רבים מכל העולם.

אם לי תהיה המדריכה שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שזכיתם במדריכה הכי טובה שיש.

זה לא דומה בכלל לטיול בחו"ל עם המשפחה, זה טיול שונה שמעניק המון עצמאות וביטחון.
אני כל כך שמחה שזכיתי לנסוע לסאמר סקול ואני בטוחה שאף אחד לא התאכזב מהנסיעה לסאמר סקול באנגליה ובטח שלא התאכזב מהרויאל סקול.Smileys