•  חופשת קיץ תותחית

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2012

שני אוחנה  (שני אוחנה)

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה ...

גל וטרו  (בוטרוו :))

קוראים לי גל וטרו בת 14 ממודיעין:) ...

ספיר לוי  (ספיר לוי)

היייי .... קוראים לי ספיר, ...

תמר מולכו  (תמר מולכו)

היי, קוראים לי תמר מולכו, ...

רוני כץ  (רוני)

היי, אני רוני כץ , בת 14, ...

דנה שלייפרמן  (Dana דנה)

אוקי וואו. אני אפילו לא יודעת ...

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל !! :OO

אני רק חייבת להגיד שזאת החוויה הכי טובה בכל החיים שלי והייתי עושה אותה עוד מליון פעם אם הייתי יכולה !!

אז ככה נתחיל מהיום הראשון, לא הצלחתי להירדם בלילה מרוב התרגשות כשהגעתי לשדה תעופה קצת פחדתי עוד לא הכרתי שם אף אחד חוץ מחברה שלי שאיתה באתי.

הכרתי את המדריכות שלנו את קרן ואור שבהתחלה נראלי כולנו קצת פחדנו מהם אבל באמת שהם מדהימות והם עשו את השבועיים האלו להכי טובים בעולם ובאמת שאני יתגעגע אליהם ! . עשינו את כל הבדיקות ואז הלכנו לשופינג בדיוטי פרי DD:

עלינו על המטוס לטיסה של בערך חמש וחצי שעות טיסה. לישון זה לא אפשרי אני אומרת מראש אבל היה כיף התחלתי להכיר שם כמה ילדים ולעשות צחוקים וזה :)

ואז נחתנו ובא המדריך שלנו מה EF ( ג′יימס חתיךךך שליי !! אני ירחיב עליו בהמשך ) עכשיו הגענו לאוטובוס וכמו ישראלים אמיתים כולם רצו להידחף ולשים את המזוודה שלנו ראשונים אבל למרבה ההפתעה הנהג וג′יימס סידרו לנו את המזוודות בתא המטען !! כבר אז גילינו שבאנגליה יש דבר מופלא שנקרא נימוסים.

כשהגענו לקמפוס לנהג היה קצת בעיה להיכנס אבל המכוניות ( שנוהגות בצד ההפוך ! ) חיכו ושתקו בלי לצפור O_________O

אז שהגענו כל האנשים שם עשו לנו שלום איזה חמודים D: ואז הלכנו ל"חדר מסיבות" ודיברנו והכרנו את האנשים ובקבוצה ופעם ראשונה קיבלנו שקית !!!

עכשיו למי שלא יודע ה"שקית"  היא גן עדן מגוון של מאכלים שלא תשכחו ! שכלל סנוויץ לא ידוע, מים, תפוח ,צ′יפס בטעם כלשהו , יוגורט ושוקולד ( נשמע טעים וסבבה לא ? אז זהו שלא )

ואז קרן ואור חילקו אותנו לחדרים בהתחלה אף אחד לא היה מרוצה כי הם לא עשו את זה לפי הבקשות שלנו אבל הם שינו הכל וכולם יצאו אם מי שהם רוצים ואפילו שני ילדים קיבלו שותפים משוויץ !

אז כל אחד הלך לחדרים שלו להתארגן. החדרים היו ממש יפים, לישראלים היו את החדרים הכי טובים כי אנחנו היחידים שהיה להם שירותים ומקלחת בחדר.

אחר כך יצאנו לאכול ארוחת ערב שנמצא בחדר אוכל במרכז העיר ובהליכה לשם ראינו כמה יפה קיימברידג׳.

ואז ב 22:00 כולם היו כמו ילדים טובים בחדרים לרום צ′אק הראשון שלנו ( שגם לא הגיע חחחח )

את היום השני התחלנו בארוחת בוקר נחמדה בהתחלה הכל נראה טעים ואכלנו את הכל אבל אחרי שגילנו שכל בוקר זה אותו הדבר.... צ′וקו פוקס שליטה ^^

ואז הלכנו ועשינו את מבחני הרמה באנגלית שהם היו ממש קלים יחסית :)

ואז אכלנו את ארוחת הצוהוריים ושהיא הייתה ..... סבירה מינוס

אחר כך הלכנו עם המדריכים והם הראו לנו את קיימברידג׳ ! ירד גשם שזה היה מעצבן אבל עדיין נהנינו . כולם היו עצובים כי חצי מהארון שלהם זה בגדים קצרים אבל זה בסדר כולם הלכו וקנו להם את הסווצ′רט של קיימברידג׳ שחימם אותנו בשבועיים האלו.

אחר כך שחזרנו קיבלנו את המערכות שלנו וכל אחד ידע באיזה רמה הוא ובאיזה פעיליות הוא D:

אני אישית מאוד אהבתי את האנשים שהיו איתי בכיתה ( גם מישראל וגם מח"ול ) בכיתה זה פחות למידה של  ספרים זה יותר דיונים ויותר דיברנו וזה ממש עזר לי בביטחון שלי באנגלית.

בפעילויות היה כיף יום אחד עשינו מלחמת מים יצאתי ספוגהה ברמות לא נורמליות ויום אחר עשינו צביעה על הפנים שזה גם היה כיף אבל היה ממש כיף לשבת ולדבר עם האנשים מח"ול ( בעיקר משוויץ ! כולם שם היו שוויצרים שזה לא נורמלי ) הם היו ממש נחמדים וחמודים ( כן כן היום גם חתיכים אבל חלק מהם היו סנובים אחמ פלוריאן אחמ חחח היה ילד אחד שנראה כמו זאק אפרון אבל הוא כל שנייה סידר את השיער שלו שזה היה מצחיק !! )

ביום השני בערב הייתה מסיבה D: טוב " מסיבה " זה היה יותר אנשים רוקדים במיני חדר עם מוזיקה אבל היה ממש כיף !

ביום השלישי הלכנו לראות את מלך האריות המחזמר בלונדון וקיבלנו שקית !!!!

הדרך חזרה הייתה כל כך מצחיקה ! ( לפחות למי שישב מאחורה חחחחחחחח )

בואו נגיד שהרוב העדיפו ללכת לאכול במקדונלדס וגם זה היה מאוד כיף !

ביום הרביעי הם כבר נתנו לנו זמן חופשי להסתובב בקיימברידג׳ ולעשות שופיננג D: ואז אחרי ה "ארוחת ערב" שכבר כולנו הבנו שלאנגלים אין טעם באוכל היו מסיבות בחדרים עד השעות של הלילה :)

ביום חמישי כבר לא האמנו שכמעט סוף השבוע כבר !!

התחלנו את הבוקר עם צ′וקו פוקסססס ואז פיעליות/שיעורים ארוחת צוהוריים ואז הפוך אחר כך היה זמן חופשי להסתובב וארוחת ערב ואז מסיבה D:

ביום שישי היה כיף היה לנו את הלו"ז הרגיל שלנו ואז היה לנו שיחת שבוע מסכמת עם קרן ואור, אחרי הפיעליות הלכנו לארוחת ערב. עכשיו זה ציטוט מדיוק מהיומן מסע שקרן ואור כתבו : " הייתה ארוחת ערב מאוד נחמדה, דג סלמון, לזניה עם תרד ועגבניות מיובשות וגבינה, קדירת בשר עם רוטב עגבניות, תפוחי אדמה כמו שזורקים למדורה בל״ג בעומר, שעועית, אפונה וגזר מאודים, סלטים מגוונים ועוגת שוקולד, חלקנו החלטנו ללכת לאכול במקדונלדס וגם שם נהנינו מאוד !! "

חלקנו החלטנו ללכת לאכול במקדונלדס וגם שם נהנינו מאוד.

המלצה שלי. מקדונלדס.

אחרי שחזרנו לקמפוס חלק הלכנו לסלסה וחלק כמוני הלכו והתנחלו בחדר של ליאם עם חתייכיי חחחחחח

ביום שבת קמנו מוקדם מהרגיל ( עם השיר וואיק אפ של יאיר ולידור !! )

ונסענו ללונדון ! ( עם ג′יימס החתיך )

התחלנו את היום במאדם טוסו מוזיאון השעווה והיה ממש כיף מצחיק וקצת מפחיד !!

הצטלמנו עם המפורסמים הכי שווים שיש ועם ג′סטיןןןןןן ( בובות שעווה כמובן  )

אחרי המוזיאון היה לנו 15 דקות נסיעה ואז התחלנו טיול רגלי ( ארוך במיוחד ) ברחבי לונדון , עיר מדהימה ויפה ! ואז קיבלנו בערך שעה חופשית להסתובב ולקנות . רובם ביזבזו את הזמן על אוכל בפיצה האט D: הזוג שישב לידי אכל פיצה בסכין ומזלג !!! משוגעיםםם

אחר כך נסענו חזרה לקיימברידג′ והלכנו "לישון"

ביום ראשון הלכנו ללAlton towers פארק השעשועים הכי גדול באנגליה !!!

מזג האוויר כבר הפך לקייצי וכולם כבר לבשו קצר D:

הפארק היה ענקי והיה כיף ברמות !!!!

לארוחת צוהוריים כולנו קיבלנו שקית !!!!!!! אבל רובנו העדיפו לקנות שם בבורגר קינג ( מעניין למה )

אחרי שנהנינו נסענו בחזרה לקיימברידג′ וירדנו ישר לארוחת הערב

ביום שני היה ממש כיף D: ביום שלישי היה לי פעיליות בבוקר ועשינו מלחמת מים בפארק ! וברונו המאנייק כל שנייה שפך עלי מיים :(

אחר כך חזרנו החלפנו בגדים והלכנו לארוחת צוהוריים

עכשיו זה הפך למנהג ישראלי שדבר ראשון אנחנו עוקפים בתור את כולם ושהם תמיד שמים בקבוקי מים שניקח ( הם מתכוונים לאחד אבל לא כל ישראלי לוקח לפחות 4 בקבוקי מים כל יום מה לעשות אנחנו אנשים צמאים !! )

אחר כך היו לנו את המבחנים המסכמים. זה לא היה קשה אבל לא היה לנו בקושי זמן ! אבל זה בסדר רובנו גמרו את המבחן :)

בערב הייתה מסיבה עם הילדים החדשים והיה ממש כיף ! לימדתי את האנשים מח"ול את כל המשחקים כמו רחמים מזה קיצר כולנו יצאנו משם עם ידיים אדומות D:

ביום רביעי היה גם כיף היה לנו שיעורים ופיעליות ואז הלכנו למין מוזיאון משעמם כזה אבל אחר כך הלכנו ל"חדר מסיבות" וחגגנו יום הולדת לדניאל D:

ביום חמישי ( ה 26 ) היה לי יום הולדת אבל אני לא טיפוס של ימי הולדת זה סתם עוד יום לדעתי !

באותו יום היו פיעיליות שיעורים ואז הלכנו לבאולינג D: היה ממש כיף ומצחיק ואז הם חגגו לי יום הולדת וחברות שלי קנו  לי מתנה איזה חמודות !!

אחר כך חזרנו והייתה מסיבה ( כן כן יש מלא מסיבות ) והיה לי ממש כיף ומצחיק !

ביום שישי היה תחושה של סיום והיה עצוב כזה . בבוקר המורה שלנו לקחה את הכיתה שלנו לארוחת בוקר בחוץ אבל אני וחברות שלי איבדנו אותם אז חזרנו לקמפוס חחחחחחחחח ואז היו לנו פיעיליות בפעם האחרונה ואז היה זמן חופשי בעיר ובערב הייתה מסיבה , היה ממש כיף במסיבה אבל אחר כך היינו צריכים להיפרד מכל הילדים מחול והיה ממש עצוב והרבה בכו ובאמת שאני יתגעגע וישמור על קשר איתם כי באמת פגשתי שם אנשים מדהימים !

ביום שבת ( היום האחרון :(((((((((( ) היה ממש עצוב וריק בקמפוס !

\התחלנו את הבוקר פעם אחרונה עם הצ′וקו פוקס האהוב עלינו אחר כך קרן ואור עשו לנו פיעליות סיכום בצורת טקס האוסקר ! הם הביאו לילדים פרסים ( סוכריות גומי ) וכולם זכו D:

ואז קיבלנו שקית בפעם האחרונה :(((

אחר כך התחלנו להיפרד ממי שנשאר והתחלנו לארוז מזוודות ואז הלכנו לפריי מרקט והסתובבנו שם במשך שש שעות ובזבזנו את כל שאר הכסף שנשאר לנו !

אחר כך חזרנו לקמפוס סידרנו את הדברים האחרונים אמרנו ביי לכולם .
היינו צריכים להיות למטה בארבע וחצי בבוקר ( יענו יום ראשון אבל עדיין שבת ) אז ככה שלא הלכנו לישון וחגגנו כל הלילה !

אחר כך כולנו ירדנו למטה עם המזוודות והיה מן עצבות. לא ידוע אם זה כי אנחנו עוזבים את קיימברידג′ או כי אנחנו חוזרים לישראל.

תור מחווה האחרונה לקמפוס כל אחד הביא את כל הבקבוקים שהוא אסף ( שזה מלא ) ושמנו אותם מחוץ לחדר אוכל חחחחחחחחחחח

אחר כך הגיע האוטובוס והייתה נסיעה לשדה תעופה ( כולם ישנו כמובן חחחח)

אחר כך הגענו לשדה תעופה עברנו את הבדיקות ( חלקנו עברו בדיקות מקיפות יותר שאיפשהו בעולם הם נחשבות להטרדה מינית חחח ) והלכנו לדיוטי פרי ואז חיכינו לעלות למטוס .

עלינו למטוס אבל הטיסה התעקבה כל הדרך ישנתי הייתי כל כך עייפה חחח קמתי חצי שעה לפני שנחתנו ואני רואה את כולם בוכים ואני לא מבינה למה .

לפני שבאתי לסאמר סקול קראתי סיפורים של ילדים אחרים והם רשמו כמה כולם בכו כשהם עזבו ואני הייתי כזה " מה לבכות ? יא כאפות " אבל באמת שאני מבינה את זה כי מרגע שהגנו לבדיקת דרכונים בארץ הדמעות התחילו .

באמת שפגשתי פה אנשים מדהימים וחברים לכל החיים וזה לא רק שאני מכירה אותם שבועיים כי במשך השבועיים האלו בליתי איתם כל רגע ורגע והיינו אחד בתחת של השני.

כשהגנו לכניסה של השדה תעופה והיינו צריכים להיפרד מכולם היה לי ממש עצוב ולא נקלט ! כמובן שכשכולם הגיעו הביתה התחילו החפירות בקבוצה בפייסבוק חחחחחח D:

באמת שאני יתגעגע לכולכם !!