• הטלפון האדום בלונדון !!! -  מחנה קייץ בחו"ל שווה

אביה (:

• יצאתי בקיץ: 2012

אביה אהרוני  (אביה (:)

אוקי , אז האמת שרציתי להתחיל ...

נטע אבידן  (נטע אבידן)

שלום, קוראים לי נטע אני בת ...

מיכל פינטו  (מייקל)

אני מיכל פינטו מראשון לציון ...

דנה סיטון  (Dana)

16.8.2012 - אני רוצה להקדיש ...

יובל אופק  (יובל אופק)

אוקיי, איך אני אתחיל?כשבועיים ...

שהם בהט  (שהם :))

וואו. אין לי מושג מאיפה להתחיל. ...

אוקי , אז האמת שרציתי להתחיל באיך אני יכולה להתחיל לספר את החוויה הזאת אבל הרבה ילדים כתבו את זה כך שרציתי להיות שונה (:

אז נורא קשה לסכם את החוויה הזאת בכמה מילים כי היא חוויה כיפית ונפלאה ! Smileys

אני אביה אהרוני ,בת כמעט 14 עולה לט′ ונסעתי השנה לברייטון מחזור 2 2012 (: Smileys

אז בלילה שלפני חצי מהקבוצה או אפילו יותר לא יכלו לישון כל הלילה מרוב ההתרגשות שאנחנו נוסעים לסאמר סקול באנגליה !

דיברנו בווטסאפ ובפייסבוק  עד הבוקר עד שהגיע השעה לצאת לשדה כולנו היינו נרגשים מאוד! וכשאני אומרת מאוד אני מתכוונת לממש ממש ממש ! Smileys

אז הגענו לשדה ראינו את כולם התרגשנו עוד יותר חח , נפרדנו מההורים , ועלינו למטוס ..

אחרי 4 וחצי שעות אנחנו הגענו ללונדון ! ומשם נסענו לברייטון למרכז זו הייתה נסיעה של שעתיים או שעתיים וחצי .

כשהגענו נדהמנו מהיופייי האדייר של המקום ! המבנים היו בסגנון של טירות של פעם  והמון מדשאות !

כשהגענו לקחו אותנו לחדרים היו חדרים של 2,3,4 ואפילו 7 ! אני הייתי בחדר של ה4 בנות והיינו בחדר ממש טוב כי גם היה לנו בחדר שירותים וגם מקלחת שזה היה ממש טוב כי לא בכולם היו (:

סידרנו קצת את הדברים והלכנו לארוחת ערב האוכל היה לא טעים במיוחד בפעמים הראשונות כשאכלנו אבל אחרי כמה ימים מתרגלים ואפילו ילדים מתגעגעים לאוכל שם ! (כולל אני )

הפעילות ערב באותו יום הייתה סרט אבל זה לא היה חובה זה היה רשות אז הרוב העדיפו להסתובב ולהכיר ילדים מהעולם (:

היו ילדים משוויץ, ברזיל, רוסיה, איטליה, גרמניה, אוסטריה, ספרד ועוד ...

בשעה 10 וחצי אמרו לנו להיכנס לבניינים אבל כולם נשארו עוד טיפה (":

ואז הגיע היום השני בשבוע הראשון השיעורים היו בצוהרים והפעיליות היו בבוקר (:

משעה 8-9am היתה ארוחת בוקר ואז הלכנו לפעיליות , בכל יום היה אפשר לבחור ב-2 פעילויות מתוך 4 (: היה כל מני פעיליות כמו כדורסל , ריקוד, דוג′בול  (כמו מחניים אבל יותר כיף ) ,כדורגל , אומנות , כדורעף, מעודדות , בריכה , טניס, מיני אולימפידה ,סלון ציפורניים , בייסבול , ובשבוע השני גם הייתה לנו אפשרות בשבוע השני ללכת לים , וליד הים יש את הpier  ששם יש מתקנים ודוכנים ודונאטס ממש טעימים וגם הלכנו לסטאר בקס  ממש מקום כיפי ביותר !

אחרי זה חזרנו לארוחת צוהוריים שהייתה משעה 1-2pm ואחרי זה הלכנו לעשות את המבחן המבחן היה ממש קל ואפילו אני שאני לא דוברת שוטף השתבצתי להקבצה הכי גבוהה ועוד ילדים כמוני (:

היו 2 שיעורים אז בשיעור הראשון עשינו את המבחן והשיעור השני היה שיעור פתיחה כזה מין הכירות אז כשהמורה הקריאה את השמות בכולם כמעט התבלבלו ולמי שקוראים מיכל סביר להניח שיקראו לה מייקל חח זה קרה לנו (:

אחרי השיעורים הלכנו לארוחת ערב שאני לא זוכרת את השעות כי זה היה שונה בין ימי ראשון שבת וכל השאר ..

ואחר כך היה את הפעילות ערב שאני הכי נהנתי בהם (:
היה בליינדייט (שהיה יצצוג נכבד מאוד של הישראלים כולל אותי ;] ) , תחרות כשרונות , סרט , צייד תמונות , טורניר כדורגל , טורניר דוג′בול , ערב משחקי בנים נגד בנות , והכי חשוב הדיסקו ! הוא היה ממש כיף ובמסיבת סיום עשו להו פיג′מה דיסקו וכולם היו עם פיגמות ! D :

וככה עבר השבוע הראשון התחברנו ברמות מטורפות לילדים מחול עשינו איתם מלא מלא כיף ואפילו נוצרו סיפורי אהבה (;

נסענו לטיולים עם כל הקבוצות לטירת אורדנל, ללונדון, ולסיור בברייטון ששם היה מקום שקוראים לו sea life center אם אני לא טועה אשם היו מלא דגים וכרישים ואפילו את נמו ! הרבה נמוים ! (:
אנחנו גם בנוסף רק הקבוצה הישראלית נסעה למדאם טוסו ומחזמר מאמא מיה ולthorpe park והיה פשוט מדהים המחזמר היה מהמם ובסופו כולם התחילו לרקוד וזה היה ממש כיף (: ובפארק היו רכבות הרים הכי הכי כיפיות שתוכלו לפגוש (:

וביוחד עשינו מלא המון שופינג ברמות על ! אני בזבזתי את כל הכסף שהיה לי (:Smileys

כשנגמר השבוע בראשון היו ילדים שעזבו והגיעו ילדים חדשים מרוסיה ,אוקראינה , גרמניה  ועוד (:

גם בכיתה הצטרפו לנו ילדים חדשים אני וחבורות שלי נורא התחברנו ל 2 ילדות גרמניות שהיו איתנו בכיתה שקוראים להן פיה והאנה ואנחנו נורא מתגעגעות אליהן ..

אבל הכי חשוב ! השוויצרים הישראלים והשוויצרים הכי התחברו שם הם היו 5 שוויצרים 4 בנות ובן לבן קוראים אלכס ולבנות קוראים רוניה, פאולינה ,קייטי ודניאלה הם היו ממש נחמדים ועד עכשיו אנחנו איתם בקשר ! ( :
אלכס היה איתי בכיתה ועם הבנות היינו הרבה מהזמן ( :

ובכלל הקבוצה הישראלית יצא לנו פשוט קבוצה מדהימה כל ילד וילדה ( :
JUST LOVE YOU ! ♥♥

והמדריכים האנגלים המקסימייייייייייייייייים !
והמדריכות המקסימווות שלנו ! ענת וליאור (:

כשעזבנו בכינו כל כך הרבה וזה היה ממש עצוב :′(

אז לסיכום זו הייתה החוויה הכי כיפית שעברתי בחיים ואני לא אשכח אותה בחיים אני מקווה מאוד מאוד לנסוע שנה הבאה גם שזו לא תהיה חוויה של פעם בחיים שתהיה של פעמיים ואפילו שלוש !

אני ממליצה מאוד לנסוע לסאמר סקול כי לפי דעתי זה חוויה שכל ילד וילדה חייבים לעבור !

אז אם יש לכם שאלות או משהו אל תהססו לשאול אותי בפייסבוק (:

וביוחד אני ממליצה על המרכז הזה כי הוא המרכז הכי הכי הכי כיפי שתוכלו להיות בו ( : Smileys