נועה(:

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2012

נועה זילברשטיין  (נועה(:)

קודם כל, היה לי את החוויה ...

אביה בן אבי  (אביה)

שלום לכולם ! (:אני הלכתי לסאמר ...

תומר גבל  (תומר)

חבריםםםם קודם כללל אלחנדרו ...

תום קייט  (תום קייט)

היי אני תום ^^ יצאתי השנה ...

סער מנצור  (סער)

היי אני סער מנצור בן 15 מקדימה ...

שירן אמיר  (שירן אמיר)

קודם כל אני רוצה לציין שזה ...

קודם כל, היה לי את החוויה הכי כיפית בעולם !!
ממש נהנתי מכל רגע, באמת השבועיים הכי כיפים שהיו לי בחיים !!  Smileys

הגעתי לסאמר סקול עם שתי חברות מהכיתה, וכל כך התרגשנו לנסוע ולפגוש סוף סוף את כולם. הגענו לשדה תעופה באמצע הלילה וההתרגשות הייתה בשיאה, ואז פגשנו את כל הקבוצה ועלינו על הטיסה ללונדון !

הגענו בצהריים לשדה התעופה בלונדון ומשם בא אוטובוס לקחת אותנו לקיימברידג′ ובאוטובוס חיכתה לנו מדריכה מקומית, האנה.

אחרי נסיעה של שעה בערך, הגענו לקיימברידג′ המהממת ! שם חיכו לנו שאר המדריכים מהמרכז. מאוד התרגשנו לראות סוף סוף את קיימברידג′ ואת המקום שנבלה בו בשבועיים הקרובים(:
הראו לנו את המגורים שלנו, החדרים היו ממש יפים ואז הלכנו להסתובב קצת במרכז ונחנו אחרי הטיסה.

היומיים הראשונים היו קצת קשים,האוכל קצת היה מגעיל ובערב הראשון לא היה פעילות אז יצא שהשתעממנו קצת, אבל במשך הימים התרגלנו לכל הדברים והיה נפלא. Smileys

ביום השני עשו לנו מבחני רמה באנגלית, כדי לשבץ אותנו בכיתה שמתאימה לנו ואח"כ יצאנו לסיור בעיר עם שני מדריכי EF , ובערב הייתה לנו מסיבה (:

במשך כל השבועיים היה לנו לימודים ופעילות בקבוצות, פעם בבוקר ופעם בצהריים, וככה הכרנו המון ילדים מכל העולם - איטליה, צרפת, בלגיה, פורטוגל ועוד המון מדינות.
בשעות הלימודים למדנו בכיתות עם מורים מקומיים שלימדו אותנו אנגלית ובכיתות היו ילדים מכל העולם.

בפעילות התחלקנו לקבוצות עם שאר הילדים מהמרכז, והמדריכים היו לוקחים אותנו לפעילויות כמו שייט בנהר שיש שם, לגן חיות, לימדו אותנו את ריקוד
ה - EF , לקחו אותנו לשופינג ועוד המון המוןןן דברים כיפיים. Smileys

בדר"כ אחה"צ היה לנו זמן חופשי, אז בשבוע הראשון היינו נשארים במרכז או יוצאים כל הקבוצה ביחד לשופינג בקניון. בשבוע השני כבר הרשו לנו לצאת חופשי בזמן הפנוי ככה שכל אחד הלך למקום שהוא רוצה (:
היה לנו מקום מפגש ששם היינו נפגשים כל הקבוצה אחרי הזמן החופשי ומשם היינו הולכים ביחד לארוחת ערב.

בערבים היה לנו בדר"כ מסיבות שהיו ממש כיפיות או שהיה פעילויות אחרות
שגם היו כיפיות.

בסופי שבוע נסענו ללונדון המדהימה ! היינו במאדאם טוסו, ארמון בקינגהאם, קאבן גארדן, כיכר טרפלגר, בקניון הכי גדול בלונדון. גם ראינו מהאוטובוס את האצטדיונים האולימפיים, את הביג בן ועוד המון מקומות.Smileys

גם נסענו לסטרטפורד שהיה שם ממש כיף.
היינו גם במוזיאון התעופה ומוזיאון המדע. לכל הטיולים ליוו אותנו המדריכות מישראל ושני מדריכי EF.

ביום האחרון עשו לנו מסיבת פרידה רק של הישראלים, היה ממש מרגש ועצוב, כולם בכו והיה קשה להיפרד אחרי השבועיים האלה:′( אחרי המסיבה יצאנו להיפרד מכל הילדים במרכז וגם זה היה ממש עצוב.

כמובן שהשבועיים האלו היו כל כך מוצלחים בזכות המדריכות המדהימות שלנו, לארה והילה, וגם בזכות המדריכים המדהימים מEF קיימברידג′ שעשו הכל כדי שנהנה כל הזמן ! הקבוצה שלנו הייתה ממש מגובשת, התחברתי לכולם והיה מדהיםםם.

היו לי את השבועיים הכי מדהימים בחיים שלי ! בחיים לא נהנתי ככה, הכרתי כל כך הרבה חברים חדשים, ובאמת שזאת חוויה של פעם בחיים ♥

קיימברידג′ היא עיר מדהימה ואני לא מתחרטת שבחרתי לנסוע לשם.