•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

konovalenko nikita

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2012

ניקיטה קונובלנקו  (konovalenko nikita)

שמי ניקיטה, אני בן 13 וזאת ...

שיר שדה  (שיר שדה (הרמקול הקבוצתי))

היוששששש :)) קוראים לי שיר ...

הילה יתיר  (הילה)

קוראים לי הילה יתיר, בת 13 ...

עידן דוד  (עידן דוד {100מהממת})

אוקיי איך אפשר להתחיל משהוא ...

ים-נוי ימין לוגסי  (ים-נוי)

אז ככה-קוראים לי ים-נוי בת ...

טל מזרחי   (גרררר)

היי קוראים לי טל מזרחי ואני ...

שמי ניקיטה, אני בן 13 וזאת הפעם הראשונה שלי בכלל באנגליה.

אוקי אז ככה זה התחיל, ביום הולדת ה-13 שלי הורים שלי קנו לי אופניים ואמרו בגלל שזה יום הולדת ה-13 הם רוצים לעשות לי הפתעה גדולה. באותו רגע הבנתי שזה באמת יקרה, אבל לא חשבתי שההפתעה שהם יעשו לי זה תהיה עד כדי כך גדולה. חשבתי שזה יהיה משהו קטן כמו טלפון חדש או מחשב ועוד דברים קטנים נוספים... אבל יום אחד לפני פגישה עם כל הילדים, אימי אמרה לי מה ההפתעה וחשבתי שהיא צוחקת אבל היא חזרה על זה בפעם השנייה ואז האמנתי.                  Smileys

בהתחלה לא הייתי כל כך מופתע כי זו לא פעם הראשונה שאני טס לחו"ל לבד. אבל אחרי הפגישה עם שאר הילדים שטסים לבידלס, הבנתי שזה הולך להיות ממש כיף.             Smileys

לפגישת הכרות במרכז הגענו שניים אחרי משפחת עטיה. דיברנו איתם, התחברנו איתם וצחקנו.              Smileys

אחרי כמה דקות הגיעו עוד ילדים, והתחלנו לעשות מעגל של כל ילדי הבידלס, התחלנו להכיר אחד את השני, לדבר, לצחוק ועוד...בקנס הסבירו מה צריך להביא איתנו לטיול וחילקו דפים שבהם היה רשום במפורט מה כדאי לקחת איתנו לבידלס. הכל היה מאורגן מאוד.       Smileys        Smileys          Smileys

אחר כך המדריכים שלנו לקחו אותנו(רק את הילדים) לחדר קטן שבו התחלנו להכיר את כל הילדים על ידי זריקת כדור חוטים אחד לשני.

בסוף הפגישה חזרתי הביתה ומזה רציתי כבר לטוס לאנגליה, חיכיתי, התארגנתי ואז !!פתעום!! הגיע היום שחיכינו לו כל כך הרבה זמן.

הגענו לנקודת הפגישה בנתב"ג (שער 31), התאספנו, נפרדנו מההורים ונכנסנו פנימה לבד.

כאשר עלינו על המטוס רק אז באמת התחיל כל הכיף. קודם כי היה טלוויזיה אישית, וגם כי הבנתי שעוד מעט מגיעים לאנגליה.

כשהגעתי לאנגליה הכל היה נראה לי כל כך לא מוכר וזר. קודם כל כי הטמפרטורה יחסית הייתה נמוכה כ-26 מעלות, גם הנהג ישב בצד השני של האוטובוס וזה אומר שהכול היה שם הפוך ימין זה שמאל ושמאל זה ימין. והכול היה ממש ירוק,לא כמו בישראל שהכול צהוב וקצת ירוק בצפון בעיקר.  Smileys

יום אחרי שהגענו הלכנו להיבחן במבחן שיקבע באיזה קבוצה כל אחד ילמד.לאחר שקיבלנו את תוצאות הלכנו לכיתות. היה מאד כיף עם הילדים בכיתה וממש קל. אני זוכר שמוריי היו: אנה שמוצאה באנגליה וסטף שגם מוצאה היה באנגליה. במהלך השיעורים הכרתי חברים רבים מארצות שונות, אבל עכשיו  אני רוצה לדבר על הטיולים.

אם אני זוכר נכון אז הטיול הראשון היה לצי′צ′סטר.Chichester  cathedral לא היה מקום מעניין כל  כך, ראינו פסלים שונים, תמונות וקברים מתחת לרגלינו.אחרי הביקור בצי′צ′סטר עשינו קצת שופינג ונסענו בחזרה לבית הספר.

הטיול הבא היה שייט בנהר של לונדון , שם עברנו את הגשרים של לונדון וראינו את "blue bridge" עצרנו ליד "Big Ben" ומשם הלכנו מעט וראינו הרבה סנאים, פסל של המלכה אליזבט, את הדגל המורם שאומר שהמלכה בתוך לונדון ( בבית ),עשינו קצת שופינג, ראיתי את החנות של אפל ואז נסעו בחזרה לבית הספר.

הטיול הבא הוא למאדאם טוסו מוזיאון השעווה לאחר שסיירנו שם והצטלמנו עם הדמויות השעווה, שנראות ממש אמיתיות, בדרך יציאה הייתה חנות סובנירים. נכנסו, קנינו סובנירים ואז נסענו חזרה לבידלס, לפי דעתי אני לא כל כך זוכר, אבל נראה לי שישר אחרי המוזיאון נסענו לtheatre london - mamma mia היה כיף למרות שלא הכרתי את השירים, בסוף המופע היה מאוחר ונסענו בחזרה לבית הספר.

הטיול האחרון היה לאקווריום דגים(sea life-London).המקום ההוא היה מוצף בכל מיני יצורי מים באקווריומים אחד ענק, הן היו משונים ומיוחדים, ארוכות וקצרות ועוד צורות מיוחדים.

בשלב מסוים בסאמר סקול השותף לחדר שלי כמעט הועף בגלל התנהגותו הלא נאותה, אך למזלו הוא בסוף נשאר.          Smileys

במהלך הסאמר סקול עשיתי דברים שבארץ לא היה יוצא לי לעשות אותם  אני שיחקתי טאצ′בול. אני נהגתי לשחק בחדר שלי עם חברי בקלפים, בזמן החופשי כמובן, אהבתי מאד ללכת לשיעורי ספורט, בעיקר אהבתי את הפעם בה הלכנו לברכה.רק אני לא ממליץ לכם להרגיז את המנהל סטיב (Steve) כי לפי דעתי הוא מעצבן מאד, אם אתה רץ במסדרונות של החדרים ותופסים אותך, אתה צריך לשבת עד השעה 10:00, ורק בשעה 10:00 אתה יכול ללכת, בקיצור הוא מנהל מאד מעצבן לפי דעתי.     Smileys           Smileys              Smileys

לסיכום היה הכי כיף שיש בעולם, מצאתי הרבה חברים טובים, במהלך הסאמר סקול שלי נהנתי מאוד, וחוויתי חוויות רבות, אני ממלציץ !לכולם! להגיע לסאמר סקול! אנגליה!!!       Smileys           Smileys                 Smileys                     Smileys