•  מחנה קייץ באנגליה שווה

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2012

טל מזרחי   (גרררר)

היי קוראים לי טל מזרחי ואני ...

שיר שדה  (שיר שדה (הרמקול הקבוצתי))

היוששששש :)) קוראים לי שיר ...

תבל גביזון  (תבל גביזון (:)

קודם כל - קוראים לי תבל גביזון ...

גפן עטיה  (גפן)

Summer School 2012 אז ככה ...

עידן דוד  (עידן דוד {100מהממת})

אוקיי איך אפשר להתחיל משהוא ...

אופיר דיין   (אופירוש :))

היי  אני אופיר דיין בת ...

היי קוראים לי טל מזרחי ואני בת 13 מכפר סבא (:

אני רציתי לנסוע לסאמר סקול עוד מכיתה ב′ שהייתה תחרות כזאתי בערוץ הילדים שהזוכה , זוכרה בטיסה לסאמר סקוללל [חלללום חיייי Smileys ]  ונרשמתי מלא פעמים ובבבסוף לאSmileysSmileys התקשרו אלי SmileysSmileys SmileysSmileysSmileys העיקר שאני רגועה חעחעחעח |NOT|
אוקיי אז השנה חברה שלי שטסה לקאמפ אמרה לנו שהיא טסה לקאמפ והיא רוצה שנבוא איתה ואני ועוד כמה אמרנו שסבבה שרוב הסיכויים שנוכל ובסוף רק לי הרשו ולחברה אז בסוף לא נסעתי... וחברה אחרת שלי אמרה לי שהיא רוצה לנסוע לסאמר סקול לפולמר אבל בגלל שהיא הייתה צריכה לנסוע לחופשה משפחתית לא נסענו וטל אמרה לי שהיא נוסעת לבידלס ושאני ירשם גם אז שאלתי את ההורים שלי ושכנעתי אותם והם רשמו אותי SmileysSmileys

בשבוע האחרון של הלימודים אני וטל חפרנו לכולם שיעשו לנו מכתבי טיסה וגם חפרנו שאנחנו הולכות . גפן עטיה מהקבוצה פתחה בפייסבוק קבוצה של הסאמר סקול ומשם הכרנו אחד את השני בהתחלה חשבתי שהבנות אחלה אבל שאני לא יתחבר איתן ובמפגש לא התחברתי איתן .. בשדה תעופה אני הלכתי והתחלתי לדבר עם הבנות וגיליתי שהן ממש חמודות והתחברנו

כשהגענו למרכז הרגשנו כאילו זה לא אמיתי כאילו זה חלום שמחכה לצביטה שתעיר אותו [רק אחרי 3 ימים הבנתי שזה אמיתי הדבר הזה ]Smileys
כשבאנו לאודיטוריום שיחלקו לנו את החדרים אני וטל יצאנו עם ירדן ותבל ,בהתחלה אני וטל חשבנו שלא יהיה כיף עם ירדן ותבל וככה גם ירדן ותבל חשבו אבל מהלילה הראשון הבנו שזה לא יהיה כמו שחשבנו עחעחעחעח

ירדן ותבל ילדות מדההההימות והיה לי הכי הכי הכי הכי הכי כיף איתן אני מתגעגעת אפילו לתריקת מגירות של תבל שהייתה מעירה אותי ולקללות של ירדן על הבוקר אני ירדן תבל וטל חווינו המון ביחד ובחדר עצמו החדר שלנו היה הכי מבולגן מכל החדרים ופחדנו מהסיפור על הרוח ושיחקנו קוואה קוואה כדי להבריח אותה בקיצור היה לי הכי כיף איתם והמחשבה שאנחנו נתראה פעם בלאדעת מה ממש מעציבה אותי כי הן מדהימות ואני נהניתי איתן !
אני תאמת לא כתבתי את הסיפור במטרה לזכות באייפד כי אני יודעת שיש עוד סיפורים מרגשים ויפים המטרה שלי זה לזכות במפגש של כולם!!

ביום השני היה לנו את המבחן רמות באנגלית והוא היה קשה SmileysSmileys  SmileysSmileysואחרי זה היו לנו פעילויות ספורט ובערב היה לנו בריכה והיה ממש כיף כי עם כל הקור בחוץ אנחנו היינו במים חמים ונעימים Smileys

בשאר הימים היו לנו לימודים פעילויות ספורט ופעילויות ערב ובין השיעורים הפסקה ואחרי זה ארוחת צהרים ובין הפעילויות גם הפסקה ואז ארוחת ערב ואחרי זה פעילויות ערב שהיו כיפיות יום אחד היה חפש את המטמון ואנחנו זכינו היה גם תצוגת אופנה ואנחנו עודדנו ספרדי קטן בשם פבלו שמאד אהבנו בבידלס ונורא התחברנו אליו ובימי שישי היו לנו דיסקואים והיה לנו גם ביום שעזבנו ובדיסוקאים זה הימים היחידים שיכולנו להראות מי אלה באמת הישראלים יכולנו להשתגע להיות בסטלה רק מה שבא לנו ויזרמו איתנו בדיסקו האחרון לדעתי היה הכי כיף כי היינו עם כל הארצות ואנחנו אלה שהפעלנו שמה את הערב בקיצור היינו בסטלה של הלייףSmileys והיה לנו גם את התחרות כישרונות שעידן המדריך שלנו הפיע וגם שיראי מהקבוצה הופיעה והיה גם מארצות אחרות שהופיעו יפה לדעתי מי שהופיעו הכי יפה אלה הילדים של הריקודים הסאלוניים וג′סמין מאיטליה ג′סמין זכתה מקום שני והריקודים הסאלונים מקום ראשון Smileys

מטעם הסאמר סקול היו לנו גם טיוליםSmileys בכלמיני מקומות באנגליה היינו במקום שביקרנו בכנסייה וראינו פסלים ואחרי זה היה לנו קצת זמן לשופינג, היינו בלונדון בשיט וראינו את הביג בן את העין של לונדון[גלגל ענק ] את ארמון המלכה וחילוף המשמרות את הקאבר גרדן וכמובן שהיה גם קניות , היינו גם בתרופ′ פארק שזהלונה פארק והיינו ברכבות הרים ברכבת הרים בחושך רכבת הרים במים מגלשות מים וכו′ , היינו גם בברייטון שעשינו שמ שופינג והיינו גם במזח המפורסם סי לייף סנטר שזה האקווריום הכי גדול באנגליה וראינו שמה דגים וכרישים ומדוזות ועוד יצורי ים, היינו גם בעיירה שהייתה קרובה אלינו ועשינו שמה שופינג ואחרון חביב היינו במאדם טוסו [מוזיאון שעווה] והצטלמנו שמה עם כל דמות משעווה שרק ראינו ואחרי זה הלכנו למחזר מאמה מיה שמבוסס על ילדה שמחפשת את אבא שלה כמה ימים לפני החתונה שלה ובסוף היא מוצאת את אבא שלה ולא היא מתחתנת בסוף אלה אמא שלה ואבא שלה והיו שמה שירים של להקת "אבבא"

לסיכום סאמר סקול זאת החוויה הכי גדולה והכי כיפית בחיים שלי !!! והיא גם לימדה אותי המממון חוץ מאנגלית! למשל שכל מה שנראה לנו בארץ "חפירות" של הורים פתאום זה הדבר שהכי תרצה שהכי בא לך בעולם שהחברים והמשפחה יתקשרו ושתי מילים שהכי תרצה לשמוע במהלך התקופה הזאת זה "אני מתגעגע\ת" המשפחה חסרה לי כי לא הייתה לי את אמא שלי לידי שתביא לי חיבוק שאני צריכה או תעודד אותי בזמנים הקשים ושהיא לא תהיה פה כדי לעודד אותי ואת כל הקניות הייתי צריכה לעשות לבד בלי שהיא תגיד לישזה מתאים לי ולקנות .. למדתי גם מזה אחריות , וזה דבר שהייתי הכי צריכה שמה לבד בלונדון .. אבל למרות הגעגועים היה לי הכי כיף בעולם

והמחשבה שאני לא יקום בבוקר ואני לא יראה עוד 3 בנות איתי מעציבה אותי ושלא נרקוד לצלילי YMCA ושלא נקום ב-7 בבוקר ושבלילה לא יגידו לנו "Girls i′ts bed time now" בקיצור הכל יחסר לי מאד אני הכרתי חברות שאני מקווה שאני ישמור איתם על קשר וגם החוויה הזאת שקוראים לה סאמר סקול אני לא ישכח עד גיל 48768497683467982

ותודה ענננקית למדריכים רוני רוזנברג ועידן וינצר המדהימים שהיו איתנו במסע הזה והקשיבו לנו ותמיד היו איתנו תודה ררררבה!! ♥♥ מקווה שניפגש עוד בהמשך הדרךך!

והכי חשוב שתהיה לכולם המשך דרך נפלאה ובהצלחה בכל מה שתעשו ומקווה שנישמור על קשר וניפגש ♥