גפן

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2012

גפן עטיה  (גפן)

Summer School 2012 אז ככה ...

אופק שפיגלמן  (אופק שפיגלמן)

קוראים לי אופק שפיגלמן ...

רומי נבו  (רומי)

אני רומי וזאת הפעם השנייה ...

טל מזרחי   (גרררר)

היי קוראים לי טל מזרחי ואני ...

אופיר דיין   (אופירוש :))

היי  אני אופיר דיין בת ...

איילת אל עמי  (איילת\איולת)

אז ככה, קוראים לי איילת, אני ...

Summer School 2012

אז ככה הכל התחיל שראיתי את המודעה בראש 1 ואז התחלתי לחפור לאחי התאום ואז שהוא הסכים התחלנו שנינו לחפור להורים ואז זה סוף סוף קרה ! נרשמו לבידלס מחזור ראשון
Smileysולא יכלנו כבר לחכות !!

הזמן עבר, הקמתי קבוצה בפייסבוק והרבה ילדים הצתרפו התחלנו להכיר אחד את השני. ואז היגע יום המפגש !

אנחנו הגענו ראשונים
Smileys  הלכנו למדריכות שלנו רוני ואנסיה אבל בסוף אנסיה לא יצא איתנו אז זה היה רוני ועיד  ןSmileys  והתחלו לדבר עם רוני הייתה פשוט מקסימה ♥ ואז נתנו לנו את התיקים ואת הכרטיסי טיסה ! Smileys  התיישבנו כלונו וחיכינו שהילדים יבאו ולאט לאט הילדים התחילו להגיע ועשינו מעגל גדול וזה היה נורא מצחיק ומוזר כי זה היה פשוט מעגל ענקי וכולם הסתכלו עילנו
Smileys  אחרי ההרצאה הדי משעממת Smileys  הלכנו כל הקבוצה למין חדר כזה ושיחקנו מין משחק כזה שכל אחד מקבל קצה חוט שמחובר לכדור ואז הוא מספר על עצמו וזורק למישהו ואז הוא מספר על עצמו ככה עד של כולם היה חוט וזהו חזרנו לבתים מחכים שכבר היום הגורלי יגיע.

ככה עבר שבוע ואז הגיע היום !! אני קמתי בשתיים וחצי כי לא יכולתי לישון יותר.  בשלוש התארגנו ובארבע יצאנו לשדה התעופה . בחמש וחצי הגענו לשדה והיתישבנו על הספסלים וחיכינו לשש ורבע . ואז בשש ורבע כולם היגעו חוץ משיריי Smileys  שיריי איחרה בשעה וחצי ! זה היה נורא מעצבן Smileys
טווב נו אחרי כל הבדיקות הגענו לדיוטי פרי אבל מה בגלל שיריי היה לנו רק 15 דקות להיות בדיוטי זה היה נורא מבאס

טוב עלינו למטוס וישבתי באמצע ליד עינב אח שלי התאום ומצד שני שקד . אני לא הכרתי את שקד ולא ממש הצלחתי לדבר איתה בטיסה מיכוון שהיא לא הפסיקה לבכות...

אבל אחרי כמה זמן היא נרגעה
טוב הטיסה הייתה בסדר היה משחקי הרעב בטלוויזיה, Smileys

אחרי ארבע וחצי שעות הגענו לאנגליה
היה נורא קר באנגליה...עלינו לאוטובוס ואז הגענו לבידלס !

זה היה המקום הכי ירוק שראיתי בעולם ! ואני עוד גרה ביישוב בצפון !

אנחנו הגענו ישר לארוחת ערב .

אכלנו האוכל היה בסדר... ואז חילקו אותנו לחדרים ופשוט רצינו לישון !! אני הייתי בחדר K עם אופק, דניאל ,איילת, קרן ושיר ! החדר שלנו היה הכי שווה  Smileys     אחרי איזה שעה הלכנו לישון.

למחורת קמנו כולנו לארוחת בוקר היה בסדר..  ואז היה לנו מבחן רמה Smileys   המבחן היה בסדר ואחרי זה היה לי שיעור היכרות כזה היה נחמד .

הלכנו לאכול ארוחת צהריים ואז היה לי פעילויות !
אני הלכתי לספורט ושם פגשתי חברות לכל החיים !

פגשתי את מליסה וג′זמין מאיטליה הן פשוט מקסימות ואני שומרת איתם קשר עד היום בפייסבוק :)

ככה השבוע עבר והכל היה פשוט מושלם הכרתי חברים חדשים מהארץ ומחו"ל !

בשבוע האחרון אני לא הפסקתי לבכות Smileys כי כל כך לא רציתי לעזוב וככה עבר עוד שבוע ונפרדתי מחברות שלי וחבר שלי מאיטליה היה לי נורא עצוב ואז חזרנו לישראל. בישראל היה נורא חם שהיה אפשר למות !!

בידלס מחזור א′ 2012 ?

אוהבת אותכם כל כך ♥♥

ותודה רבה למדריכים המדהימים שלנו רוני הנסיכה ועידן הנסיך !