אליסה

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2012

אליס שכמור  (אליסה)

טוב קשה להתחיל ממשהו אחד, ...

תומר הרוש  (תומר הרוש)

בשבועיים האחרונים פה ברדינג ...

שירה סופר  (שירה)

איך אפשר להתחיל לסכם את השבועיים ...

ניב בורנובסקי  (ניב)

היי אני ניב יצאתי לסאמר סקול ...

שון פרבר  (שון)

ברגע הראשון שבאתי לכאן הייתי ...

דנה סימן טוב  (דנהסימןטוב)

איך אפשר לסכם את החוויה המדהימה ...

טוב קשה להתחיל ממשהו אחד, הכל עולה ביחד ומציף את המחשבות, אבל נתחיל בסדר מההתחלה!

בהתחלה חששתי שאולי לא יהיה כזה כיף, ומה אם אני לא אכיר אפחד אפילו שבאתי עם חברה שלי ניקול, אבל כל זה נעלם כבר ביום הראשון!!

הגענו למרכז שלנו ברדינג - מרכז ממש נחמד וגדול,  קיבלנו את החדרים שלנו וישר הלכנו לאכול. בהתחלה היה קצת קשה להתרגל לאוכל, שחלקו היה חסר טעם, אבל עם הזמן דווקא נהיה טעים :)

למחרת בבוקר קמנו מוקדם, אכלנו ארוחת בוקר והלכנו לעשות מבחן שישבץ אותנו לרמה שמתאימה לכל אחד. המורים מאוד נחמדים ונורא חברותיים, לא הייתה הרגשה של בית ספר בכלל, והיה כיף ללמוד.

סדר היום שלנו היה קבוע שהתחיל מארוחת בוקר, לימודים עם הפסקה של חצי שעה באמצע, ארוחת צהריים, פעילות ספורט, הפסקה קצרה, עוד פעילות ספורט, ארןחת ערב, קצת זמן חופשי, פעילות ערב וב10 כבר מתכוננים לישון. כמובן שאף אחד לא באמת הלך לישון בזמן, והעברנו חלק מהזמן במטבחים שלנו עם החבר′ה והיה נורא מגניב ומצחיק SmileysSmileys

פעילויות הספורט היו ממש כיפיות, וזה אחד הדברים שהכי יזכרו אצלי. היה מבחר ענק של סוגי ספורט, כמו טניס, כדורעף, נרףבול, כדורגל, כדורסל, מחניים, בייסבול, הוקי. וכל זה בשילוב עם המדריכים הבריטים החמודים בטירוף שהעבירו לנו את הפעילויות!!Smileys

מה שהיה טוב בהם זה שהם היו קרובים לגילאים של הקבוצה שלנו ולא שמרו על מרחק ביניהם לבין החניכים!

וכמובן שחייב לציין שמהדריכים הישראלים שלנו היו תותחים, ותמיד עשו הכל כדי שלנו יהיה את ההכי טוב!! תודה רבה לכם על זה! Smileys

בנוסף לכיף של הספורט היו לנו גם ערבים אחרים כמו דיסקו פעם בשבוע שעזר לאנשים להתחבר ביניהם, תחרונת כישרונות, מלחמת מים, משחקי קזינו ועוד כמה דברים ממש כיפיים!

גם הטיולים שלנו היו כיפיים, נסענו לקניון WESTFIELD בצפון לונדון - קניון ענקק עם 257 חנויות!!! נסענו גם לטירת וינדזור, לשיט על הטמזה בעיירה נחמדה, טורפ פארק- פארק עצוום, סיור בלונדון, קניות בעיירת ברייטון, הלכנו למאדאם טוסו, קניות במרכז העיירה שלנו, רדינג,  ודבר שהיה הכי אהוב עלי מבין כל הטיולים זה המחזמר- WE WILL ROCK YOU! אחד הדברים היותר אדירים שראיתי. ממליצה בחום לכל מי שטס לאנגליה!

מזג האוויר בשבוע הראשון היה נחמד, היה חם אבל לא כמו בארץ, ובשבוע השני התחילו הגשמים והקור, קצת שונה ממה שהולך פה :)

החלק הכי גדול בחוויה הזו הוא הילדים הזרים. זה נורא מגניב לחיות שבועיים עם כל מיני ילדים מארצות שונות, להכיר אותם ואת התרבות שלהם, ולהפוך להיות חברים טובים! היו ילדים מהולנד - שני אחים מקסימים, ספרדים עם יופי לא מהעולם הזה, רוסים, איטלקים, צרפתים, קזחסטנים וכמובן איך אפשר בלי הסינים היקרים! :)

הקבוצה הישראלית בפני עצמה תרמה המון להווי החברתי, כי כמו שידוע הישראלים הם מאוד חברתייםSmileys , וגם הקבוצה בתוכה היתה מגובשת ומחוברת, מה שתרם לכיף העצום!

Smileys  Smileys  Smileys  Smileys

בכמה מילים לסכם - חוויה שאין כמותה, אני אזכור את השבועיים האלה לעוד המון זמן, בעיקר בגלל שזה היה הטיול שלי לפני צבא.

על אף כמות התיאורים שאפשר לספר, אי אפשר להבין עד הסוף עד שלא חווים את זה לבד!

לכל מי שיש את ההזדמנות לנסוע - אין דבר כזה שלא! לשכוח מכל החששות וההיסוסים ולטוס בידיעה שאלה הולכים להיות השבועיים של החיים שלכם!! :)