marta kramarenko

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2012

מרטה קרמרנקו  (marta kramarenko)

summer school reading 2012 ...

אור בוהדנה  (אור בוהדנה)

היי, כאן אור מדברת    איך ...

שון פרבר  (שון)

ברגע הראשון שבאתי לכאן הייתי ...

יובל מור  (יובל מור)

אין לי מילים לתאר את כל מה ...

קארין קייזר  (קארין קייזר)

summer school ?! בקיץ, ...

רוסלן רוז′נב  (רוסליו)

נשים ואנשים יקרים!   ...

summer school reading 2012Smileys

היי

קוראים לי מרטה ועכשיו אני אספר לכם את חווית הסאמר סקול שלי !

ביום שני ה 7\23 התעוררתי מוקדם בבוקר ויצאתי לנסיעה מרגש לנת"בג שם פגשתי את כל החברה הישראלים והמדריכים גל ועידן,

עברנו בזריזות את בדיקת הדרכונים ואחרי סיבוב מהיר בדיוטי עלינו למטוס אל על בטיסה ללונדון כדי להתחיל את חווית ה- summer school שלנו ואחרי 4 וחצי שעות טיסה נחתנו בנמל התעופה HEATHROW שבלונדון

כעבור נסיעה של שעה הגענו למרכז באוניברסיטת רידינג שם התחלקנו לחדרים והלכנו לארוחת הערב הראשונה שלנו באנגליה.

ביום המחרת הלכנו ביחד לבניין האוניברסיטה עצמו שם עשינו מבחן שיחלק אותנו לרמות לימוד והתחלנו להכיר את הילדים שלמדו איתנו. אחרי המבחן חזרנו לארוחת צהריים ואחריה  פעילויות ספורט שונות שאירגן לנו ה- staff האנגלי.

ביום רביעי נסענו לסיור הראשון שלנו בארמון ווינדזור בית הקיט ה"צנוע" של המלכה שנמצא 40 דקות נסיעה מהמרכז ואחרי הסיור חזרנו לארוחת ערב שכמו תמיד הכילה בעיקר צ′יפס.

ביום חמישי כבר חזרנו לשגרת הלימודים והפעילויות וכבר הספקנו להכיר ילדים מכל רחבי הגלובוס ובערב הייתה לנו תחרות כישרונות יחד עם כל שאר הילדים שם הישראלים עשו לעצמם פאדיחות עם ריקוד המאקרנה

וביום שישי היה לנו דיסקו נחמד בערב.

ביום שבת נסענו לשופינג ב-westfield mall מרכז קניות ענק בלונדון.

ביום ראשון נסענו רק הישראלים ל-thorpe park  פארק שעשועים ענק
לא רחוק מהמרכז וכמובן שכיאה לאנגליה בקיץ התחיל לרדת גשם (שינוי מרענן יחסית לחום בארץ) אנחנו כמובן לא ויתרנו על החוויה ועלינו על כל המתקנים למרות הגשם עד שלא קפאתי בקור והלכתי לשבת עם עוד כמה בנות ב-KFC .

אחרי הסופ"ש חזרנו ללימודים והפעילויות וביום שלישי הערב הלכנו רק הישראלים יחד עם המדריכים האנגלים לביקור במוזיאון השעווה madame tussauds ואחריו הלכנו למחזמר בן 3 שעות "we will rock you"  מחזמר מגניב עם השירים של הקווין.

ביום רביעי אחרי הלימודים נסענו לשייט בנהר התמזה ואחריו סיבוב בעיר. ביום חמישי בערב הייתה לנו תחרות כישרונות שנייה וביום עוד הפעם דיסקו  Smileys

ביום שבת נסענו לסיור בלונדון שם יצאנו לעוד שייט בתמזה ראינו את הביג בן ואת הבקינגהם פאלאס ואלכנו לביקור במוזיאון לאומנות ששילב גם אומנות עתיקה וגם אומנות מודרנית.

ביום ראשון כבר התחלנו להריח את הסוף אבל לא התבאסנו ונסענו לסיור בבריטון  עיירת חוף מדהימה וכמובן שירד קצת גשם בבריטון ביקרנו
ב- sea life מוזיאון ימי עם הרבה דגים וכרישים אחר כך יצאנו לסיבוב בעיר וקצת שופינג.
בערב כבר התחלנו לארוז את המזוודות.

ביום שני בבוקר ליפני הטיסה יצאנו לסיבוב ושופינג במרכז רידינג וחזרנו לארוחת הצהריים האחרונה שלנו באנגליה אחריה יצאנו לפעילות סיכום של הישראלים באגם המדהים שמצאנו

חזרנו למרכז נפרדנו מכול הילדים והמדריכים כמה וכמה פעמים לקחנו את המזוודות והתיקים ונסענו בחזרה לשדה התעופה ואחרי שעתיים בדיוטי פרי האנגלי

בשעה 11 המראינו בחזרה לארץ אחרי 4 וחצי שעות טיסה לקחנו את המזוודות ורצנו לחבק את ההורים עוד חצי שעה לקחה הפרידה מהמדריכים והחברים התחבקו וכמובן הבטחנו לשמור על קשר Smileys  והתפזרנו כל אחד בחזרה לביתו .

ה- SUMMER SCHOOL היה אחת החוויות הטובות בחיי ואני מקווה לבקר שוב באנגליה המדהימה ולשמור על קשר עם החברים החדשים מהארץ ומהעולם !!!!!