ספיר

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

ספיר רבינוביץ  (ספיר)

היי כולם,קוראים לי ספיר רבינוביץ′ ...

יובל ברגרבסט  (יובל (:)

אני יובל ברגרבסט מכפר סבא ...

רותם רוטנר  (רותם :))

היי לכולם (: קוראים לי רותם ...

לין לויטן  (לין (:)

אני לין לויטן, בת 14 וחצי ...

אלדר מייקון

וואו אין מאיפה להתחיל   אבל ...

נועה כהן  (נועה (:)

אז הכל התחיל ב8.7....אחרי ...

היי כולם,קוראים לי ספיר רבינוביץ′ אני בת 14 ממודיעין ויצאתי לסאמר סקול לשבועיים במרכז שייפליק.

מאיפה להתחיל חוויה כל-כך מדהימה?

אחרי ציפיות רבות והתרגשות לא נורמאלית ה15 ליולי הגיע.היו לי חששות מבחינת התגבשות עם שאר הילדים בקבוצה אבל ברגע שהגעתי לשדה הן נעלמו ויש התחברנו כולנו.הבדיקות הביטחוניות עברו במהירות והגענו לדיוטי פרי,היה לנו בסביבות השעה להסתובב,ואז הרגע שכולנו חיכינו לו.העלייה למטוס!!

בטיסה לא נחנו לרגע ועשינו בלגן לא קטן לדיילים ולשאר הנוסעים אבל לא נורא (;

אחרי מה שנראה כמו נצח סוף-סוף נחתנו בלונדון,ואנגליה בירכה אותנו בגשם קל בזמן הנחיתה.

ירדנו מהמטוס והלכנו לאסוף את המזוודות שלנו,ויצאנו החוצה לאוטובוס שייקח אותנו שייפליק,אחרי המתנה קצרה האוטובוס הגיע( אוטובוס קומתיים:O ) עלינו וכמובן שישר כולנו עלינו לקומה השנייה:)

הנסיעה ערכה בסביבות השעה,הנופים של אנגליה מדהימים!! הגענו לשייפליק וכמו שתמיד רואים בסרטים את הקולג′ים,אז שייפליק נראה כאילו יצא מאיזה סרט כזהJ המנהל של המקום (דייב ) קיבל אותנו שירדנו מהאוטובוס ועשה לנו סיור במקום,אחרי הסיור לקחנו את המזוודות שלנו ולקחו אותנו לחדרים שלנו,לבנות הישראליות של השבועיים היה בניין משלנו וחילקו אותנו ל3 קומות וישר רצנו לחדרים..(:

החדרים הם בסדר גמור! המיטה נוחה,הארון יחסית גדול ויש גם מקסימום מגירות לשים את שאר הבגדים.לכל קומה יש שירותים משותפים שכוללים 3 תאי שירותים ו2 מקלחות עם זרם מים סביר.

לי בקומה היה גם סלון קטן עם כמה ספות וטלוויזיה ומטבח קטן ששם תמיד קיימנו את הפגישות של כל הקבוצה עם המדריכה והרבה פעמים היינו שם בהפסקות וכאלה.

אחרי התארגנות בחדרים הלכנו לארוחת ערב,וגם שם כמו בסרטים זה חדר אוכל מגניב כזה ;) אני ספציפית הסתדרתי עם האוכל אבל לילדים ששומרים כשרות היה קצת בעיה כיוון שהגישו חזיר וכאלה..אחרי ארוחת הערב היה דיסקו לשבירת הקרח ופגשנו אנשים חדשים מארצות אחרות כמו צרפת,ספרד,פולין..

הלו"ז של השבוע הראשון היה כך: ארוחת בוקר,פעילות בוקר של שעה וחצי(שכללה טניס,כדורגל,יצירה,wii ועוד),הפסקה של חצי שעה,עוד פעילות בוקר של שעה וחצי,ארוחת צהריים,שיעור של שעה וחצי,הפסקה של חצי שעה,עוד שיעור של שעה וחצי,ארוחת ערב,זמן חופשי ופעילות ערב וזמן חופשי עד כיבוי אורות.

ביום השני עשו לנו פעילות בוקר ספורטיבית שכללה את כולם כדי שנכיר ונתחבר,ואת הפעילות השנייה יכולנו לבחור אם אנחנו רוצים יצירה או ספורט.

בצהריים היו לנו את השיעורים הראשונים אבל במקום שיעור היה לנו את המבחן שיראו לאיזה רמה לשבץ אותנו,המבחן היה מורכב משאלות אמריקאיות,קטע כתיבה ואחד המורים לקח אותנו אחד אחד החוצה כדי לבחון את רמת הדיבור שלנו. המבחן לקח רק שיעור אחד אז השיעור השני המורה האחרית שם העבירה לנו והסבירה לנו קצת על הכללים של המקום וכאלה.

שאר השבוע עבר בכיף,השיעורים הם ממש לא כמו בית ספר,את רוב השיעורים העברנו בדיבור (באנגלית כמובן) ובמשחקים כגון מכירה פומבית ועוד.בכיתה היינו מישראל,צרפת,ספרד..היה כיף להכיר אנשים בחו"ל ואפילו באחד השיעורים לימדנו אותם עברית(:

בשבוע הראשון לקחו אותנו לטירת ווינדזור וראינו את חילוף המשמרות של השומרים,אחרי הסיור בטירה לקחו אותנו לקצת שופינג אבל אל דאגה זה לא הפעם היחידה שלקחו אותנו לשופינג! (;

השבוע עבר בממש כיף והכרתי הרבה אנשים חדשים,השיעורים היו מהנים והפעילויות היו כיפיות והטיולים היו מדהימים.נהנתי מכל רגע,סוף השבוע הגיע וביום שישי בערב עשינו קידוש,עם כמה אלתורים בסוף השגנו מיץ ענבים,כיכר לחם ונוטלה!!(: למרות שאני לא מאמינה הקידוש היה חוויה מיוחדת,למרות שאנחנו בארץ זרה ואנחנו בלי משפחה אנחנו ביחד.

יום שבת הגיע ונסענו ללונדון!! אחרי כל הבדיקות והארגונים יצאנו לדרך,הגענו ללונדון ולקחו אותנו לשיט.ראינו את הביג-בן ואת הגלגל הענק (London Eye),ירדנו מהסירה והלכנו קצת ברגל וראינו את הארמון של המלכה,בדיוק הייתה תהלוכה,לונדון מהממת!,ומשם לקחנו אותנו לשופינג ;)

ביום ראשון לקחו אותנו ללונה פארק(Thorpe Park) ולכל היום והיה ממש כיף!,היה שווה לחכות בתורים כי הרכבות הרים היו מטורפות.

השבוע השני גם עבר בכיף רק שהיה שינוי שאת הלימודים העבירו לבוקר את הפעילויות העבירו לצהריים.

בשבוע הזה לקחו אותנו עוד פעם ללונדון למוזיאון השעווה,מדאם טוסו ובאותו ערב למחזמר וויקד (Wicked) המחזמר היה מהמם והשחקנים היו מדהימים.ביקרנו גם אחר הצהריים אחד בנהר התמזה שהיה מתחת לקולג′ ואפילו פגשנו דוגמן! ,לקחו אותנו לרידינג לעשות שופינג וגם לב′את.

לקראת סוף השבוע הגיעו 130 סינים וקוריאנים! :O ,מרוב שהם היו כל-כך הרבה היו צריכים לשנות את השעות של הארוחות שלנו בגלל התור הארוך בחדר אוכל (:

הם הצטרפו אלינו בשיעורים ולמרות השמות המסובכים שלהם היה כיף :)  ביום שישי היה את הדיסקו האחרון וחלוקת התעודות,היה מאוד מרגש ועצוב כי הספרדים והצרפתים עזבו יום אחרי זה בבוקר,בקידוש גם סינים גם קוריאנים,ספרדים וצרפתים הצטרפו אלינו

ביום ראשון בבוקר עזבו את המרכז,ונסענו ללונדון בפעם האחרונה.הטיסה שלנו הייתה בערב אז פינקו אותנו ביום בונוס ולקחו אותנו למוזיאון המדע וההיסטוריה (זה לא היה פינוק..)

אבל אחרי המוזיאון לקחו אותנו לקניון הכי גדול בלונדון,והוא באמת היה גדול!:)

למרות כל הגעגועים הביתה אם הייתי יכולה הייתי נשארת שם לעוד שנתיים לפחות,זה היה השבועיים הכי מהנים שהיו לי!,אני ממליצה בחום לטום לשייפליק או בכללי לסאמר סקול באנגליה!