נועה

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2012

נועה רנה יוסף  (נועה)

היי כולם(:אני נועה יוסף בת ...

מאור גולדשטיין  (Maor)

יום שבת. 21.7. השעה חמש בערב. ...

אברהם אילת  (אילת)

היי, אני אילת, עולה לכיתה ...

אלי איפרגן  (אלי איפרגן)

קוראים לי אלי ואני בת 16 מקריית ...

שי בראנץ  (שייקי)

אני נסעתי לשלושה שבועות , ...

גיא כהן אמין  (guy cohen)

שלום לכולם, אני גיא כהן בן ...

היי כולם(:
אני נועה יוסף בת 16 מהרצליה, השנה יצאתי לסאמרסקול בבאת′ בקבוצה של השבועיים.

נתחיל מזה שבחיים לא הייתי באנגליה, אז לטוס לשם בלי להכיר אף אחד אז זה קצת מלחיץ.

במפגש הקבוצתי הראשון  יצא לי לראות את הקבוצה בפעם הראשונה, קצת נלחצתי כי ידעתי שאני הולכת להיות עם הקבוצה הזאת במשך שבועיים שלמים, אז כן זה קצת גורם לך לחשוב מה יקרה אם לא תסתדר איתם כבר מההתחלה..
אבל לא (: היה לי ממש נחמד במפגש ויצא לי לדבר עם אנשים ממש נחמדים(:

בלילה לפני הטיסה ישנתי מעולה(!!) ובבוקר קמתי, התארגנתי ויצאתי לדרך(:
בשדה התעופה נפגשתי עם שאר חברי הקבוצה והיה ממש נחמד.
אחר כך עלינו על המטוס לטיסה של 5 שעות, ואחר כך נסיעה של עוד משהו כמו שעתיים עד לבאת′, אבל זה החלקים הלא מעניינים(:

באוניברסיטה, פגשנו את הקבוצה של השלושה שבועות, התחלקנו לחדרים, סידרנו את המזוודות בחדר ויצאנו לפעילות ראשונה!!
הפעילות הייתה משהו כמו "ספיד- דייטינג" בשביל לגבש את שתי הקבוצות ביחד, היה ממש נחמד(:

טוב אז אחרי יום ארוך של טיסה והתאקלמות, ביום השני עשינו מבחן כדי לגלות את הרמה שלנו באנגלית וביום למחרת חילקו אותנו לכיתות לפי הרמות, בכללי השיעורים היו ממש נחמדים, עשינו משחקים באנגלית, כל מיני שיחות באנגלית ועוד דברים בסגנון.

אבל הדבר שעשינו הכי הרבה בכל הטיול הוא שופינג!
אחרי כל סיור ולפעמים הסיור עצמו היה קניות, בין אם בבריסטול, לפעמים גם בלונדון והכי הרבה בבאת′ עצמה, הקניות היה החלק הכי גדול של הטיול.

למרות הקניות, אני הכי נהניתי ביום הראשון שלנו בלונדון..

התחלנו את היום בארוחת בוקר רגילה (קוראסון וחמאה(: ) והתחלנו לנסוע, שוב בערך שעתיים כדי להגיע עד ללונדון, את הטיול התחלנו במדאם טוסו (מוזיאון השעווה), והיה ממש מדהים! אחרי תמונות עם הביטלס, בוב מארלי, גימי הנדריקס ועוד מיצינו את מוזיאון השעווה ויצאנו לכיוון אולם המחזמר we will rock you, מחזמר שלם עם השירים של להקת קווין, נהניתי מהמחזמר, מהשרים ומההופעה עצמה, אחרי ההופעה הייתה לנו חצי שעה חופשית (זמן קניות) ולאחר מכן עלינו על האוטובוס חזרה.

עוד פעילות שנהניתי ממנה הייתה המסיבה,
חשוב להתחיל לספר עליה מההתחלה:
בערך שעה לפני זמן המפגש שלנו (נפגשים למטה מתחת לבניין) כל הבנות התחילו להכנס לרבאק של התארגנות, לבחור שמלה, נעליים, איפור, ושוב נעליים, חגורות ועוד..
לבסוף, אחרי שעה (ארוכה) כולנו היינו מוכנים למטה, הצטלמנו קצת (הרבה) ויצאנו לדיסקו היה שם ממש נחמד, מוזיקה, ריקודים והמון כיף! בשעה 11 נגמרה המסיבה וכולם התפזרו.

ביום האחרון ארגנו את המזוודות, נפרדנו מהחברים שנשארו שם, ועלינו על האוטובוס.
שניה לפני שיצאנו מאריק (מנהל הקמפוס בבאת′) עלה על האוטובוס, הוא התחיל לספר לנו איך הוא אף פעם לא פגש ישראלים ועל איך הוא הופתע מאיתנו כשהוא הכיר אותנו, הוא סיפר לנו גם על הערב לפני שיצא לו לדבר עם חלקנו ועל כמה שהיה לו כיף איתנו, לבסוף הוא פתח את הז′קט ומתחת הייתה לו חולצה שעליה כתוב בענק "I Love Israelis!" אז שמחים וצוחקים נסענו לשדה התעופה, הצטלמנו באנגליה כמה פעמים אחרונות ועלינו על המטוס. מרוב עייפות רובנו נרדמנו בטיסה, ונחתנו בשלום בארץ.
הנחיתה הייתה ממש עצובה, אחרי דמעות, חיבוקים פרידות והבטחות לשמירה על קשר הגענו הביתה.

הסאמר סקול הזה היה חוויה אמיתית, הכרתי שם חברים חדשים, ביקרתי במקומות מעניינים ובאמת נהניתי.
בקיצור אני ממליצה לכולם לנסות כי זה באמת חוויה שקשה לתאר!